|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn jullie er niet over eens, als de ballen goed voor gegeven worden. Elke spits hoe beperkt ook er een paar in peert. Het is behelpen maar ik denk als je de keuze hebt tussen Bannis of Vente. En nogmaals ALS de spits bediend wordt Geef ik een lichtelijke voorkeur aan Vente ( vind het ook geen topper) Wat vinden jullie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook. Qua body. Laatste kans |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: De hahahaha staat voor ???? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Zijn 8e laatste kans alweer...... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Wat moet ie met vente ? Begin langzamerhand aan dickie te twijfelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe hoor Jorgensen geblesseerd Bozenik te slecht en geblesseerd Bannis te jong en vodoet nog niet Linssen in de spits kut Narsingh helemaal niets Transfer window gesloten Geen geld Dit zijn zo maar wat meningen en feiten van het forum Hou je over Vente ,ik twijfel aan menigen op het forum wat willen we nu?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vente ooit groot talent. Ook verpieterd. Daarna overal mislukt. Maar ja |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Conteh is er ook niet bij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bart ook in de boeg las ik, joepie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2020 - 15:36 schreef piet de paler het volgende:Effe hoor Jorgensen geblesseerd Bozenik te slecht en geblesseerd Bannis te jong en vodoet nog niet Linssen in de spits kut Narsingh helemaal niets Transfer window gesloten Geen geld Dit zijn zo maar wat meningen en feiten van het forum Hou je over Vente ,ik twijfel aan menigen op het forum wat willen we nu? Doet er toe wat je zelf vindt. En daar heb je soms discussie over. Om het daarna oneens te blijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Malacia gestopt met trainen ivm knieklachten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik kan je voorspellen met het amateuristische technische beleid dat we voeren en dan bedoel ik niet de aankoop van, maar meer het trainen, fit maken en houden van spelers, periodiseren, individualisering dat er nog veel meer blessures gaan komen. Je moet je eens afvragen waarom er bij ons altijd tijdens een training zoveel blessures optreden ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bedoelde ik ook al in het Hapsie topik te zeggen. We mogen er zo langzaam wel onze vraagtekens bij hebben.
a) Vergeten we bij het aanstellen van nieuwe speler hier genoeg op te letten, met wedervraag natuurlijk of we ook in die luxe positie verkeren.
b) Zijn de trainingsmethodes en medische begeleiding op niveau en maken de spelers daar op juiste manier gebruik van.
c) Zijn er andere externe factoren zoals bijvoorbeeld kunstgras?
Het schijnt me de laatste jaren en nu ook weer allemaal bovengemiddeld naar mijn idee. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik zou altijd voor bannis gaan en nooit voor vente. Vente is niet getraint, hij heeft geen incasseringsvermogen, geen realiteitsbesef en is gewoon helemaal geen spits, ze beste acties kwamen van de zijkanten aan de achterlijn.
ik hou nog vertrouwen.
@piet dat verhaal dat elke spits zou scooren is er 1 uit het kampioensjaar, dat zie ik nu nog niet terug eigenlijk. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: zal die er dit seizoen nog bijkomen dan denk je? :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 november 2020 - 15:11 schreef pat het volgende:ik zou altijd voor bannis gaan en nooit voor vente. Vente is niet getraint, hij heeft geen incasseringsvermogen, geen realiteitsbesef en is gewoon helemaal geen spits, ze beste acties kwamen van de zijkanten aan de achterlijn. ik hou nog vertrouwen. @piet dat verhaal dat elke spits zou scooren is er 1 uit het kampioensjaar, dat zie ik nu nog niet terug eigenlijk. Bij goede ballen voor wordt het wel een heel stuk gemakkelijker........ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik wel ( ben een optimist geworden) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kampt al het hele seizoen met de afwezigheid van een aantal belangrijke basisspelers. Onder hen ook sterkhouders Justin Bijlow en Leroy Fer. Volgens het Algemeen Dagblad wordt dat tweetal terug verwacht op 10 januari, de eerste wedstrijd na de winterstop.
Feyenoord speelt dan een uitwedstrijd tegen stadgenoot Sparta. "Bijlow is er zeker tot na de jaarwisseling uit. De derby op 10 januari tegen Sparta is het doel", schrijft de krant. Over Fer: "Feyenoord hoopt dat hij 10 januari op het Kasteel tegen Sparta weer beschikbaar is."
Ook Sven van Beek en Robert Bozeník worden pas na de winterstop terug verwacht. Over laatstgenoemde schrijft de krant dat hij 'ergens in januari' wellicht zijn rentree kan maken. Luis Sinisterra traint al volledig mee, maar wacht nog op groen licht van de medische staf. Volgens de krant zou de Colombiaan al in december minuten kunnen maken, maar bestaat er ook kans dat Feyenoord wacht tot na de jaarwisseling.
Wat er met Ridgeciano Haps aan de hand is, blijft vooralsnog een mysterie. De club communiceerde dat het ging om 'medische redenen' en het AD weet enkel dat hij ziek is. "In de Kuip fluisteren ze dat het lang kan gaan duren alvorens hij terug is", meldt de krant wel.
Tot slot Jens Toornstra, die kampt met hamstringklachten en daardoor het duel tegen FC Utrecht aan zich voorbij moest laten gaan. De middenvelder zou het duel tegen Dinamo Zagreb van donderdagavond moeten kunnen halen, maar dan is het vervolgens de vraag of hij in de wedstrijd tegen Heracles de zondag erna ook weer kan spelen, of dat hij rust nodig heeft. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Malacia er donderdag bij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon een elftal afwezigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer Sinisterra Linssen.
Alledrie bij de selectie |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Da's mooi, dan kan Diemers banken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mag het hopen, ben er echt klaar mee. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik ook, die diemers ligt al op de grond als ze boos naar em kijken, tis geen vent hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinistera wordt niet ingezet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pieter san, jij hoopt weer op Diemers zekers? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsjonge, een extra Diemers afzeiktopic. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeker niet afzeiken , misschien komt het nog, maar is hij wel aangekocht als basis speler? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet ie een andere club zoeken waar ie wel mag aanmodderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, met dit voetbal niet, haha. Gaat helaas niet vooruit. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Vente is nooit een groot talent geweest. In de jeugd een soort Inzaghi. Hij heeft meegelift op elftallen met Chong, Toure (toen nog goed) en Malacia.
Vente doet heel zijn carrière niets anders de balletjes intikken of over de lijn lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Frstu -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer komt Hapsie vrij uhhhhhhh weer terug |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Texeira kuitbeen gebroken. Kan er nog wel bij dit seizoen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie krijgen we voor Berghuis..... Narsingh? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik vraag mij serieus af wat die Rick Cost allemaal doet binnen Feyenoord. Je leest alleen maar geweldig positieve verhalen, maar wat ik lees is afmatten dit en afmatten dat.... Maar zo werkt dat niet, en al helemaal niet in deze tak van sport. Die ploeg is al moe voordat ze het veld op stappen. Kan niet dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zondag kan inmiddels ook schriftelijk |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote: De tering... Control, alt, delete!!! Op naar volgend seizoen.
özyakup maar weer huren? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan wordt er wel op het scherpst van de snede getraind |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ze moeten eens analyse doen bij welke club er de meeste blessures op de trainingen vallen. Dan staan we ruim aan kop volgens mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jesus man, hebben er weer lekker veel geluk mee zeg! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit verzin je serieus echt niet. Eerst kok, nu dit... Ben je een jaar kwijt. Nou, hup Diemers.. Sjeeses |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bozenik en Conteh zitten weer op de bank |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luis Sinisterra kan donderdag gewoon in actie komen namens Feyenoord. Tegen Werder Bremen viel hij uit met een ogenschijnlijk zware blessure.
Die blessure lijkt dus alleszins mee te balen, dat schrijft het Algemeen Dagblad. In de Conference League speelt Feyenoord tegen FC Drita uit Kosovo. Het dagblad verwacht dat Sinisterra gewoon inzetbaar is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou fijn zijn als dit topic weinig gevuld wordt dit jaar. Eerste competitiewedstrijd meteen een belangrijke speler er niet bij |
|
|
|