|
|
VVout
|
|
|
Dat het een voorzorgsmaatregel mag zijn zodat hij er donderdag gewoon bij kan zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben al zo weinig breedte, zeker voorin.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik lees altijd ff vlug terug en ik moest ff 2 x kijken naar de datum van dat bericht dat teixeira Ze kuitbeen had gebroken… schrok me kapot :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begint toch wel weer een aardige lijst te worden. Dit is wat ik althans lees.
- Marcos Senesi - Lutsharel Geertruida - Denzel Hall - Lennard Hartjes - Lennard Hartjes - Francesco Antonucci - Aliou Baldé |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Senesi Hartjes Antonucci
De rest was t al |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vrees ook dat Jahan er kort voor zit, hoop het beste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lutsharel Geertruida en Aliou Baldé gaan zaterdag minuten maken bij Feyenoord Onder 21, zo meldt Feyenoord Youth Watcher. De verdediger en de aanvaller komen allebei terug van zware blessures en moeten minuten maken om weer wedstrijdfit te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Marcos Senesi heeft nog altijd niet volledig met de groep kunnen meetrainen. De Argentijn gaat morgen voor het eerst weer naar buiten. Senesi werkt op trainingscomplex 1908 een individueel programma af.
Dit weet FeyenoordTM te melden. Het is nog niet bekend of de verdediger inzetbaar is in de wedstrijden tegen Maccabi Haifa en PSV. Ramon Hendriks was tegen FC Utrecht zijn vervanger en moet mogelijk ook de komende twee wedstrijden aan de bak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die speelt dan dinsdag sowieso niet lijkt me.
Hopelijk PSV uit maar word wel krap allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Senesi werkt voorlopig in het krachthonk aan zijn herstel en hoopt na de interlandperiode weer inzetbaar te zijn voor de stadionclub. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben echt nieuwsgierig naar Nelson. Wat gaat die brengen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook zeker na het zien van wat youtube filmpjes.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is er een wedstrijd vandaag ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dank je , weet je hoe laat ? en of hij te zien is ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is besloten. Tegen de Graafschap Ergens in de middag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gisteren keerde Marcos Senesi terug op het trainingsveld van 1908 en vandaag deed de verdediger alweer bijna volledig mee met de groepstraining. Zaterdag om 16:30 speelt Feyenoord een thuiswedstrijd tegen RKC en Senesi lijkt die wedstrijd dus te gaan halen. Mark Diemers en Francesco Antonucci niet, want die trainen nog altijd apart van de groep. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nelson ook bij de selectie en fit ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed nieuws uit Feyenoord-ziekenboeg: Diemers en Antonucci terug
Ik zie mensen juichend door het forum lopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou wel mooi zijn als die ineens goed gaat voetballen.........wonderen zijn de voetbal wereld nog niet uit.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 - 13:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Zou wel mooi zijn als die ineens goed gaat voetballen.........wonderen zijn de voetbal wereld nog niet uit.... Weet je Piet. Zo slecht als wij t op t forum vonden was t in de praktijk vaak niet hoor. T was wel te traag, veel terug en veel rond zijn as draaien en balverlies. Maar er zaten ook wel goede dingen tussen. We hebben Diemers vorig jaar vooral mogen aanschouwen in t afbraakvoetbal van ome Dick. Volgens mij vonden we toen niemand goed, maar we speelden dan ook eigenlijk t hele seizoen met tien man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie weet.....was bij Volendam ook gecharmeerd van antonucci Maar deze past ( nog) niet in het syteem |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
diemers is mooi op tijd fit voor een winterstop transfer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kenny niet bereid om te wachten ?, het is net wat Stylz zegt, ander systeem Selectuie is smal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo dacht ik er ook over, prima dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens hoor, maar dan moet er wel wat terugkomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan de wedstrijd opvullen als je voor staat om het dood te spelen, verder kan je er maar het beste van af zijn denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Weet je Piet. Zo slecht als wij t op t forum vonden was t in de praktijk vaak niet hoor. T was wel te traag, veel terug en veel rond zijn as draaien en balverlies. Maar er zaten ook wel goede dingen tussen. We hebben Diemers vorig jaar vooral mogen aanschouwen in t afbraakvoetbal van ome Dick. Volgens mij vonden we toen niemand goed, maar we speelden dan ook eigenlijk t hele seizoen met tien man. Diemers was echt afschuwelijk slecht. 1 van de slechtste die ik ooit op het middenveld rond heb zien lopen bij Feyenoord.
Gauw lozen deze winter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Weet je Piet. Zo slecht als wij t op t forum vonden was t in de praktijk vaak niet hoor. T was wel te traag, veel terug en veel rond zijn as draaien en balverlies. Maar er zaten ook wel goede dingen tussen. We hebben Diemers vorig jaar vooral mogen aanschouwen in t afbraakvoetbal van ome Dick. Volgens mij vonden we toen niemand goed, maar we speelden dan ook eigenlijk t hele seizoen met tien man. Tsja, sluit ik me volkomen bij aan. Het is helaas niet voldoende bij Diemers.
Ieder z'n mikpunt, maar slechter dan Bozenik is Diemers niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tsja, sluit ik me volkomen bij aan. Het is helaas niet voldoende bij Diemers. Ieder z'n mikpunt, maar slechter dan Bozenik is Diemers niet. Zeker wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Morgen geen Sini en geen Trauner. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelukkig zijn die niet zo belangrijk voor ons |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En winnen we alle potjes uit heel makkelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dus eigenlijk gewoon een lastige 0-4 geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jens 3 weken eruit met enkelblessure. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan worden we vierde of vijfde.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of er staat iemand op, op deze positie...... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als ie maar niet op Jens z'n enkel gaat staan dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha wat zijn de opties , pedersen, en wie nog meer? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht schuift Slot Hendrix door. Hoop het niet maar zou best kunnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elk nadeel z'n voordeel. Hendrix bewijst zich of valt volledig door de mand. Je kunt het maar beter vroeg genoeg weten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond Hendrix niet verkeerd spelen de laatste wedstrijd, Het verraste me eigenlijk en als ie dit weet door te zetten dan is dat een prettig verhaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hendrix, Geert, Bassett, Walemark, Sini, Nelson. Laatste 4 zou je een op een daar neer kunnen zetten. En met die eerste twee kan je Aursnes/Kokcu hoger laten spelen natuurlijk. Je hebt ook nog Hartjes en Milambo die wellicht in aanmerking komen. Til lijkt er ook niet lang uit te zijn. En je kan zelfs nog overwegen iemand als Linssen in de rug van Dessers te laten spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus keuze genoeg en er zitten best wel wat redelijke opties tussen. Til/Toornstra waren ook niet in grootste vorm, dus het hoeft niet zo problematisch te zijn. Al is met name Jens met zijn ervaring wel een fijne optie natuurlijk, om achter de hand te hebben. Dus dat ga je misschien missen tegen met name PSV en Marseille. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hendrix wordt al te snel als waardeloos gekenschetst. De echte staf kan daar een stuk beter over oordelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of Slot zou durven beginnen met Bassett.
Liever geen Hendrix. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen in eredivisie dan. Niet ingeschreven voor CL, Sandler wel. Zoek de logica. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2022 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:[..] Alleen in eredivisie dan. Niet ingeschreven voor CL, Sandler wel. Zoek de logica. Blijft een rare keuze idd. |
|
|
|