|
|
van geil
|
|
|
Was net zo ongedurig als Bilal toen hij meedeed ,maar ik heb geen idee of hij wel rustig blijft voor de goal ? Hij oogde wel gevaarlijk met zijn acties. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 20:44 schreef van geil het volgende:Ik zou eerder die jonge gozer in de basis zetten. Heb totaal geen vertrouwen in 90 minuten Bilal. 0,000 Je mist een beetje dat dingetje wat ik bedoel. Het gaat erom dat je niet met 3 basisspelers moet gaan starten die nog half geblesseerd zijn en totaal nog niet fit. Kongolo Karsdorp en Elia....Wie je daarvoor in de plaats brengt maakt niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je mist een beetje dat dingetje wat ik bedoel. Het gaat erom dat je niet met 3 basisspelers moet gaan starten die nog half geblesseerd zijn en totaal nog niet fit. Kongolo Karsdorp en Elia....Wie je daarvoor in de plaats brengt maakt niet uit. Ja maar dat ben ik met je eens. Alleen denk ik dat medische staf, en de speler zelf, de trainer inlichten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 21:09 schreef van geil het volgende:[..] Ja maar dat ben ik met je eens. Alleen denk ik dat medische staf, en de speler zelf, de trainer inlichten. De trainer zit er bovenop... Hoe ze vorige week zijn uitgevallen waar ze donderdag en vrijdag weer op de training verschenen ,mag je concluderen dat Gio het fout heeft gedaan ... Geen probleem hoor maar eerlijk is eerlijk.. Vind het dom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt iets voor te zeggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al vond ik de fout dat hij Jorgensen liet staan. Dat vond ik zijn beslissing.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De trainer zit er bovenop... Hoe ze vorige week zijn uitgevallen waar ze donderdag en vrijdag weer op de training verschenen ,mag je concluderen dat Gio het fout heeft gedaan ... Geen probleem hoor maar eerlijk is eerlijk.. Vind het dom Gio geeft aan het aan Elia gevraagd te hebben en heeft vertrouwd op zijn oordeel. Dure les, ik neem aan dat hij vanaf nu wat meer op z'n eigen inschatting ingaat. Elia en Karsdorp was teveel risico. Al heeft Karsdorp gewoon het fluitsignaal gehaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 23:21 schreef Els het volgende:[..] Gio geeft aan het aan Elia gevraagd te hebben en heeft vertrouwd op zijn oordeel. Dure les, ik neem aan dat hij vanaf nu wat meer op z'n eigen inschatting ingaat. Elia en Karsdorp was teveel risico. Al heeft Karsdorp gewoon het fluitsignaal gehaald. Total off day dus Els |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk vandaag meer nieuws. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jones en Vejinovic ook niet op de training ivm blessures.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jones schijnt griep te hebben? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En Vejinovic een houten reet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic was dit weekend al geblesseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het seizoen begint zijn tol te eisen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Hallo, ze kunnen toch wel 1 keer in de week vlammen. Blessure kun je natuurlijk altijd oplopen, maar verder hoeven ze nergens meer rekening mee te houden. Vond het gisteren toch iets van concentratie gebrek! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia Kongolo en Bilal eruit ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laatste 2 zeker. Elia afwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones exit ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ai ai, Kenneth zijn beurt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maja kijk naar Krul, wat geen wedstrijdritme met je doet.. Hopen dat Jones het red. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Anders had ik dat ook gewoon zonder ai kunnen zeggen, hoop dat het niet verkeerd uit pakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De lijst afwezigen wordt groter en groter. Mooi KUT. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan niet altijd mee zitten. Veel geluk gehad tot nu toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jørgensen waarschijnlijk fit.
Jones, Kongolo, Elia en Bilal waarschijnlijk niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elia: it's all good baby baby
Zou een meevaller zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon niet doen, die loopt al weken niet fit rond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slecht topic ,is de goden verzoeken lijk wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia is al diverse malen gewisseld vanwege n blessure, Kongolo loopt ook al n tijd te tobben , en Karsdorp Jorgensen lijken de volgende te zijn. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kielhalen de topicstartert..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 17:48 schreef van geil het volgende:Elia is al diverse malen gewisseld vanwege n blessure, Kongolo loopt ook al n tijd te tobben , en Karsdorp Jorgensen lijken de volgende te zijn. Nicolai ook opgeroepen voor het Denenmarkense elftal.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap maar dat kan je niet tegenhouden natuurlijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Inderdaad. Maar je ziet de bui al hangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk dat zal er ook nog wel bijkomen, het houd niet op, niet vanzelf.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar goed,we (ik) gaan niet calimero spelen. Dirk in de spits kan ook gewoon natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies en Vente ook, maar om nou de MVP van de eredivisie ook nog te moeten gaan missen, kwiek kwiek alooooo.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is verneukeratief inderdaad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Andere topic titel aan te raden: We lullen onszelf in de put-topic. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Herken het gevoel van MMM wel. Blij dat het goed gaat maar het doomscenario in het achterhoofd. Daarom intense blijdschap als het wel lukt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 21:12 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Herken het gevoel van MMM wel. Blij dat het goed gaat maar het doomscenario in het achterhoofd. Daarom intense blijdschap als het wel lukt. Precies! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen weer op het trainingsveld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis niet aanwezig.. :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De andere twijfelgevallen nog steeds afwezig. Net als Berghuis overigens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 21:12 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Herken het gevoel van MMM wel. Blij dat het goed gaat maar het doomscenario in het achterhoofd. Daarom intense blijdschap als het wel lukt. Als het misgaat, kun je me opvegen voor de komende maanden..
Maar gaan we niet vanuit, come on Feyenoord. Anderen MOETEN nu opstaan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Traint binnen lees ik nu |
|
|