|
|
bijft007
|
|
|
Zou in dit geval wel eens onze argentijn Cv zien als hij wel goede vervanger hancko zou zijn, hancko dan op links, als hij nu komende tijd geen plekkie krijgt heeft Priske er nog geen vertrouwen in teken ik zelf dan in, er komen potjes aan het zou kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2024 - 18:24 schreef bijft007 het volgende:Zou in dit geval wel eens onze argentijn Cv zien als hij wel goede vervanger hancko zou zijn, hancko dan op links, als hij nu komende tijd geen plekkie krijgt heeft Priske er nog geen vertrouwen in teken ik zelf dan in Ja iets in die richting zat ik ook te denken. Hancko kan prima op links. Dus niet alleen Smal ipv Bueno is een optie. Maar evt ook Hancko en dan Gonzalez/Trauner/Beelen erbij centraal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gonzalez ja, vond hem als invaller wel opvallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stengs bijna terug. Timber nog altijd onduidelijk. Duurt nog een paar dagen voordat ze weten hoe lang het gaat duren. Beide niet tegen NAC is in ieder geval de verwachting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Hwang ook trouwens. Lijken verder ook geen andere spelers terug te keren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Timber tegen Milan. Stengs en Ueda misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij misschien zou ik het niet doen. Risico op weer een blessure straks |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Samenvattend is het seizoen klaar voor Bijlow, Lotomba, Nadje en nu ook Nieuwkoop. Komende weken ook nog niet inzetbaar zijn Trauner, Zerrouki, Hwang en Ueda. Timber kan daar nog bij komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend.
Bijlow, Trauner, Nieuwkoop en Nadje sowieso direct lozen van de zomer. Belachelijk hoe vaak die wat hebben. Ongeschikt voor topsport. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber ook de rest van dit seizoen uitgeschakeld. Het gaat maar door. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Opnieuw een dreun voor Feyenoord" Nou er is niet veel meer waar ik nog van schrik dit seizoen. Deze bui zagen we allang hangen..
De resten van wat er nog over was van dit elftal na het vertrek van Wieffer/Geert zijn compleet gesloopt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 18:25 schreef tomson het volgende:"Opnieuw een dreun voor Feyenoord" Nou er is niet veel meer waar ik nog van schrik dit seizoen. Deze bui zagen we allang hangen.. De resten van wat er nog over was van dit elftal na het vertrek van Wieffer/Geert zijn compleet gesloopt. Maar goed dat 't Zand is teruggehaald. Die zou die positie moeten overnemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 14:31 schreef MMM het volgende:Lachwekkend. Bijlow, Trauner, Nieuwkoop en Nadje sowieso direct lozen van de zomer. Belachelijk hoe vaak die wat hebben. Ongeschikt voor topsport. Eens, en een hele grote bezem |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff, alle spelers ook gewoon opgebrand door onze Deense dominee zonder plan B.
En een AD.TD die alles maar liet gebeuren ook.
Amateurisme ten top! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Makkelijk praten achteraf, maar de prioriteit moet wel verlegd worden naar spelers fit houden en krijgen.
Op deze manier ga je nu wel heel erg in de problemen komen. Met de hele voorgeschiedenis mag dit eens stevig geëvalueerd worden en betere lijnen gezet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat heeft gewoon alles te maken met; Voldoende kwaliteit,en genoeg ruimte om wisselen. Mentale weerbaarheid en ervaring met dubbele programma's. Dat is bij ons echt schrikbarend slecht gearrangeerd. Dan krijg je dit. A B C |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon eerder paal en perk stellen, dan is het ook veel duidelijker waar je hierin staat. Je selectie kapot spelen is op lange termijn niet meer te repareren. Wie daar voor aan te wijzen is mogen deels duidelijk zijn en thema is met Priske natuurlijk nog niet afgerond. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nieuw business model
De nieuwe Kuip!
En dagelijks te volgen op Feyenoord One, tegen het schappelijke tarief van 10 euro per dag, de nieuwste soap:
Medisch Centrum Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben je lekker mee, half Nederland in de ziekenboeg dadelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat dacht je van deze ?
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Net zo absurd als de speld |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
over man van glas gesproken, stengs presteert veel minder en is meer geblesseerd dan bruikbaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat dan, ik echt om zot van te worden! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is dat een grap Stengs er weer uit zeker🤔 heeft de duels uit voorzorg gemeden in Milan toch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Te wild gedanst in de kleedkamer? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wou het ook al zeggen, waar moet het anders gebeurt zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow, Nieuwkoop, Trauner en Stengs moet je komende zomer echt van af. Elke euro salaris die je kan besparen op deze 4 is winst.
Als je ze transfervrij de deur uit laat gaan, zijn er vast wel nog clubs zo gek om een gok te wagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 - 20:27 schreef MMM het volgende:Bijlow, Nieuwkoop, Trauner en Stengs moet je komende zomer echt van af. Elke euro salaris die je kan besparen op deze 4 is winst. Als je ze transfervrij de deur uit laat gaan, zijn er vast wel nog clubs zo gek om een gok te wagen. Die laatste 3 zijn voor veel redelijke clubs zonder dubbel programma een aanwinst denk ik. En Bijlow heeft het hoogste plafond, dus dat gaat een willekeurige club ook nog wel proberen. In de hoop dat ze hem wel heel kunnen houden.
Aan sommige van die spelers hou je nog wat over ook denk ik. Al dan niet op basis van een x aantal gespeelde wedstrijden oid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 - 20:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die laatste 3 zijn voor veel redelijke clubs zonder dubbel programma een aanwinst denk ik. En Bijlow heeft het hoogste plafond, dus dat gaat een willekeurige club ook nog wel proberen. In de hoop dat ze hem wel heel kunnen houden. Aan sommige van die spelers hou je nog wat over ook denk ik. Al dan niet op basis van een x aantal gespeelde wedstrijden oid. Precies. Inzetten op kleine transfersom en in ergste geval transfervrij laten gaan. Salaris investeren in spelers die wel kunnen spelen, twee keer per week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber kan er onderhand ook wel bij. Onze keuringen maar eens onder de loep nemen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja, je kan niet weer zon jaar of jaren aan blijven modderen, is ook niet alleen 1 speler maar wij hebben er gewoon echt 4 nu, worden en moeten toch als volledig selectie lid worden gezien maar je kan er nooit op bouwen,, en vrij forse salarissen deze 4 ook,, zeker Bijlow heb je 2-3 boven kant aankopen voor dat salaris.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Alleen dit ene jaar nu neem ik nog niet mee, dan zou je er meer mee kunnen nemen in het lijstje😂😛 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber heeft meer gemist dan Stengs de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daar komen volgens de berichten nu 6 tot 8 maanden bij. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Soo dan, had ik eerlijk toch niet gedacht😯 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begint een duur geintje te worden, een hele verzameling breekbare voetballers in je selectie, waar je maar bij een paar zelfs moet hopen of ze ergens een keuring kunnen doorstaan. Het lijkt wel een lekke roeiboot waar je moet blijven hozen, en dit is ook weer een gat erbij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bij 2 al geprobeerd eerder te lozen, maar trappen ze in buitenland kennelijk toch niet in... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 - 21:40 schreef Cruzcontrol het volgende:Bij 2 al geprobeerd eerder te lozen, maar trappen ze in buitenland kennelijk toch niet in... Daar begon t karretje al in de poep te lopen in die window. Crisissituatie bij de afdeling verkoop, transferinkomsten die niet kwamen, salarishuis dat niet vrijkwam en eindstand een duurbetaalde ziekenboeg. Risico van t vak ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff komende weken dus gewoon echt veel ergeren maar waar je weet er gewoon niet meer kwaliteit beschikbaar is, ik denk en vrees algehele conclusie van ons allen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Is er dan niemand die wakker wordt en die fysieke trainers eruit dondert ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je om ons onbekende redenen achterop raakt is inhalen een slijtageslag. Hoe mooi dan ook nog eens de prestaties in de CL zijn, ook dit is niet te verwaarlozen hierin. Hoe super irritant dan ook, je zal het breder moeten zien. |
|
|
|