|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan blijft er niemand meer over Tekloese eruit Tech staf eruit Scouts er uit Troost en v Bodegom er uit
Diverse voetballers er uit. Ik ben positief misschien te maar je kan ook overslaan naar heel negatief op alles
Heeft er ook mee te maken dat CL, Knvb beker, en competitie te zwaar zijn voor een te smalle selectie ( en dan bedoel ik de sterkhouders )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Dan blijft er niemand meer over Tekloese eruit Tech staf eruit Scouts er uit Troost en v Bodegom er uit Diverse voetballers er uit. Ik ben positief misschien te maar je kan ook overslaan naar heel negatief op alles Heeft er ook mee te maken dat CL, Knvb beker, en competitie te zwaar zijn voor een te smalle selectie ( en dan bedoel ik de sterkhouders ) Te smal ? Hoeveel spelers hebben we wel niet ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedoel je fit of geblesseerd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Er staat toch sterkhouders ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat is dat toch bij ons? Las zojuist dat Bosz een meevaller heeft omdat Tillman veel eerder terug is dan verwacht. En over ons las ik dat Whang en Ueda het dichtste bij een terugkeer zijn maar dan gaat het nog altijd om weken en is het zeer de vraag of ze CL halen. De rest zien we sowieso niet meer terug dit seizoen.
Met deze ellende is constant presteren onmogelijk. Alles zetten op CL en voor eredivisie hopen op het Almere geluk.
Het is niet anders, al zet je God zelf voor de groep. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Moder en Milambo ook niet fit voor morgen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stumpers bij ons de hele technische afdeling. Beginnen met een veel te kleine en volstrekt onervaren selectie. En niet eens weten hoe je het woord rouleren schrijft,laat staan toepassen. Zwaar verbaasd,hoe kan dat toch dat iedereen ontploft????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu kunnen ze talentjes gaan opbranden uit de jeugd omdat er niks meer is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eh twee uur toch, of is het Surinaamse tijd, zoals mijn maat me altijd voor houdt? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout