|
|
MMM
|
|
|
| Trauner begint wel een triest verhaal te worden. Raak je dus ook niet kwijt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Update van RVP mbt de blessures. Moder traint inmiddels weer deels met de groep mee. Kijken ze nog per dag om hem volledig te belasten. Timber sluit begin volgende week weer aan. De rest is niet op korte termijn terug te verwachten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Met de rest bedoelde ik Trauner, Beelen en Jeng. Sliti is ook (licht) geblesseerd, maar ik geloof dat dat niet ernstig is? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff ik schrok al toen ik dit topic bovenaan zag. Ik dacht wie nu weer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kan nog altijd, als ze in de komende dagen interlands spelen. Hwang die 2x 90 minuten wordt opgesteld en er vervolgens weer een paar weken uit ligt ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Zegt ie met een glimlach..🫣 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Ik haat die interland breaks, altijd weer bang afwachten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2025 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kan nog altijd, als ze in de komende dagen interlands spelen. Hwang die 2x 90 minuten wordt opgesteld en er vervolgens weer een paar weken uit ligt ;) En bedankt 😆 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nu al buikpijn wat die Boeman weer aanricht! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel heel bijzonder met trauner man, nog maanden geblesseerd dus waar hij er al meer dan half jaar +- eruit ligt
Zware blessure blijkbaar of hij hersteld enorm slecht ba aantal kleinere opgelopen ergens,, als supporter vraag je je ook wel eens af wat er zoal aan de hand is met hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We kunnen wel stellen dat we die nooit meer in zijn oude hoedanigheid terug zullen zien. Dat gevoel heb ik al een tijdje en met de tijd is dat alleen maar sterker aan t worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Helaas toch een aantal nieuwe afwezigen. Van Bronckhorst, Kalou, Drenthe en Sahin zondag niet inzetbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
8.000 kaarten pas verkocht las ik. Wat een flop.
Maak de kaartjes 10 euro per stuk en je hebt volle bak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 - 14:46 schreef MMM het volgende:8.000 kaarten pas verkocht las ik. Wat een flop. Maak de kaartjes 10 euro per stuk en je hebt volle bak. Oranje ? Edit : de legends dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 - 14:46 schreef MMM het volgende:8.000 kaarten pas verkocht las ik. Wat een flop. Maak de kaartjes 10 euro per stuk en je hebt volle bak. Nee hoor. Dan komen ze ook niet Zo duur zijn de kaartjes nu ook niet
De legends zijn nauwelijks legendarisch. T spreekt totaal niet aan. Anders was ik wel gegaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2025 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Helaas toch een aantal nieuwe afwezigen. Van Bronckhorst, Kalou, Drenthe en Sahin zondag niet inzetbaar. Aha, die zijn geblesseerd om met de legends mee te kunnen doen😅 logisch dat het dan niet verkoopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 - 15:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. Dan komen ze ook niet Zo duur zijn de kaartjes nu ook niet De legends zijn nauwelijks legendarisch. T spreekt totaal niet aan. Anders was ik wel gegaan. Mijn vak is €22,50. Vind ik teveel.
Voor een tientje had ik het wel leuk gevonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De Kalou' tjes en Bronckhorst zijn wel mooie namen voor zo'n legends elftal. Ik zag dat bij de vorige tegen Celtic Pelle ook had meegespeeld. Waren de dames wel blij mee natuurlijk. Wat was dat een gekte destijds hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 22.50 is echt peanuts tegenwoordig. Dat kost een speeltuin bijna |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vroeger was dat leuk en uniek.
Nu heb je al een massa wedstrijden...
Zeker voor mensen die ook regelmatig de reguliere Competitie, Beker En Europa wedstrijden bezoeken.
Zo'n legends ding, doe dat ergens in juni, juli of zo, voor de mensen die dan niet op reis gaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij speelde al bijna nooit. Soms niet eens bij de wedstrijdselectie. Dan krijgt ie elders de kans zich te laten zien en dan overkomt hem dit. Zuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja alle keuzes in t leven hebben consequenties |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Sommige niet geheel onverwacht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Timber is kansrijk richting donderdag", vertelt de trainer van Feyenoord in gesprek met ESPN. "Hij heeft de afgelopen dagen gedeeltes meegetraind en zal de komende dagen ook meetrainen. Als dat goed gaat, is hij erbij." Of Gernot Trauner nog op voetbal zit? "Zeker. Trauner is heel hard aan het werken. Hij zal voorlopig nog wel afwezig zijn. Een tijdje geleden is hij geopereerd, dus daar moeten we meer geduld mee hebben."
Als Quinten Timber donderdag weer in de wedstrijdselectie zit tegen Panathinaikos, wordt het druk op het middenveld. "Dat is hartstikke mooi toch? Het is gezond als je concurreert voor je plek. Oussama doet het hartstikke goed en Hwang is nog op weg om wedstrijdfit te worden. Donderdag zal Hwang aan de aftrap staan. Moder is ook bijna terug en dat gaat steeds beter." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ziekenboeg loopt behoorlijk leeg. Behalve centraal achterin dus. |
|
|
|