|
|
tomson
|
|
|
Structureel zoveel geblesseerden is echt gestoord. Bijna iedereen komt lang of kort aan de beurt. Er moet ergens toch een oorzaak te vinden zijn, hoe kun je nou al 2 seizoenen lang rond de helft van je selectie in de lappenmand hebben. En dat onder meerdere trainers ook nog ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder die performance staf en medische staf er is uit.
Al 2 jaar deze ellende is belachelijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Daar mag je gerust vraagtekens bij hebben ja. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Die doen niet aan 'smart training'. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| het wordt aardig penibel op het middenveld targaline nu ook nog naar de afrika cup nu maar hopen dat timber en valente fit blijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 19:23 schreef kenny het volgende:het wordt aardig penibel op het middenveld targaline nu ook nog naar de afrika cup nu maar hopen dat timber en valente fit blijven Vooral beide dan nu weer opstellen. Wat een slimmerd is het toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Blijkbaar wil de club resultaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Plek 2 in de competitie heeft de club veel meer baat bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alle shit begon hier. Als je je selectie niet fit kunt houden, kun je de rest van je plannen ook wel vergeten. Alle spelers worden gewoonweg opgebrand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Robin wist waar het vandaan kwam zei hij vorig seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt bij Valente mee te vallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Woensdag lekker thuis laten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou ik zeker doen ja. Als het meevalt, misschien van het weekend gebruiken. Maar er is al teveel gevraagd van hem. Op fysiek gebied. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond bij Rijnmond het goed verwoord worden. Je moet zo nu en dan in het rood gaan met je lichaam, om het lichaam te harden , zowel in wedstrijd als training. Over die grens gaan geeft je inhoud. Nu is het zo dat zo een inspannings meneer je dasr van weerhoud......... Uit eigen ervaring weet ik dat diep gaan, met lichaam en geest je een goede basis geeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uiteraard, zo word je sterker. Maar gaat erom om de balans te vinden tussen enerzijds het verleggen van grenzen en beter te worden en anderzijds het voorkomen van blessures en behouden van een bepaalde frisheid.
Dat geldt zeker voor spelers die het spelen van zoveel wedstrijden niet gewend zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In mijn militaire loopbaan, 1 keer blessure opgelopen. Ook bij mijn collega strijders weinig blessures gezien, zowel bij sport, marsen, of gevechtstechnieken. En wij gingen ver in het rode. Slaspgebrek slechte voeding...... Ik kan daar niet zo bij , hoe dit komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik kan je heel goed volgen Piet en heb er ook vraagtekens bij. Natuurlijk kan het eens fout gaan, maar doorgaans van die spierblessures en pijntjes. Waar komt het elke keer weer vandaan. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2025 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:Vond bij Rijnmond het goed verwoord worden. Je moet zo nu en dan in het rood gaan met je lichaam, om het lichaam te harden , zowel in wedstrijd als training. Over die grens gaan geeft je inhoud. Nu is het zo dat zo een inspannings meneer je dasr van weerhoud......... Uit eigen ervaring weet ik dat diep gaan, met lichaam en geest je een goede basis geeft. Hier had Slot het ook over. In het eerste seizoen speelde iedereen bijna alleen maar in het rood.
De selectie was minder kwa kwaliteit en breedte en hoeveel blessures waren er toen?
Wat je aangeeft is werkelijk ook de basis om beter te worden in het hardlopen.
Je hebt daar "zone 2" wat een hartslag is van rond de 120 wat dan je "comfortabele hartslag" is.
In het begin loop je vooral en snel in zone 3/4 wat een hartslag van 120+ is en "oncomfortabel". Om beter te worden stop je niet continue wanneer je hartslag de 120 passeert, maar leer je lopen met een oncomfortabele hartslag zodat deze uiteindelijk naar beneden kan worden gebracht.
Wat er nu lijkt te gebeuren sinds het vertrek van Slot is dat iedereen op het "belastbare" punt wordt gespaard en dus geen inhoud kweekt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Spelers als pedersen, til, kokcu en Linssen konden 90 minuten voluit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin zegt dat naar verwachting Nieuwkoop, Read en Steijn weer aansluiten voor het trainingskamp voorafgaand aan de tweede seizoenshelft.
Ik neem aan dat dat ook van toepassing is op Bos en Smal?
Anyway, Steijn herstelt sneller dan verwacht zo te zien, dus dat is een fijn bericht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeder schiet ook lekker op dan, pfff. Ongelooflijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft van Persie vorige maand aangegeven . Moder ligt er nog maanden uit . Misschien een rentree ergens in het voorjaar 2026 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft van Persie vorige maand aangegeven . Moder ligt er nog maanden uit . Misschien een rentree ergens in het voorjaar 2026 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 'Maandenlang' zei hij inderdaad. Maar dat was al van bijna 2 maanden terug dat hij dat zei. Dus of dat januari is of mei, wie zal het zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:'Maandenlang' zei hij inderdaad. Maar dat was al van bijna 2 maanden terug dat hij dat zei. Dus of dat januari is of mei, wie zal het zeggen. Volgens de nieuwsbron die ik had opgezocht voor mijn reactie aan MMM zei hij dit in het interview in november |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| 2 november na Feyenoord - Volendam |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Klopt ja. Imiddels bijna 2 maanden terug dus ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hahaha ik telde alleen de maanden. Toch ga ik er vanuit dat hij pas in maart ofzo terug is. En eerlijk gezien zijn historie is elke wedstrijd die hij speelt meegenomen. Hij heeft veel kwaliteiten maar is toch behoorlijk blessuregevoelig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2025 - 18:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hahaha ik telde alleen de maanden. Toch ga ik er vanuit dat hij pas in maart ofzo terug is. En eerlijk gezien zijn historie is elke wedstrijd die hij speelt meegenomen. Hij heeft veel kwaliteiten maar is toch behoorlijk blessuregevoelig. Ik ga er inderdaad niet vanuit dat het eerder is. Niet de eerste langdurige enigszins mysterieuze blessure uit zijn carriere inderdaad. Maar wie weet is het gewoon pech. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Laten we het hopen voor hem in de eerste plaats |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Trauner zegt op het punt aangekomen te zijn dat hij weer kan trainen op het veld en hoopt snel met de groepstraining mee te kunnen doen. Op welke termijn hij weer minuten zou kunnen maken, weet ie zelf ook nog niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 29 december 2025 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Trauner zegt op het punt aangekomen te zijn dat hij weer kan trainen op het veld en hoopt snel met de groepstraining mee te kunnen doen. Op welke termijn hij weer minuten zou kunnen maken, weet ie zelf ook nog niet. Die verwacht ik niet meer op niveau te zien bij ons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Verwacht ik ook niet. Ook niet te vergeten dat hij voor deze blessure al een stuk minder werd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De staat van de selectie richting Heerenveen-uit. Als die wedstrijd al doorgaat, gezien de weersvoorspelling dit weekend.
Beelen, Trauner, Jeng en Diarra zijn nog langer geblesseerd. Geldt misschien ook nog wel voor Moder, want die traint nog niet eens op het veld en ligt er al lang uit. Nieuwkoop zit er dichter tegenaan, maar mist wel dit weekend. Dus die 6 zijn sowieso niet fit genoeg.
Daarnaast missen we Hadj-Moussa en Targhalline nog ivm de Africa Cup. En Valente is geschorst.
Read, Steijn en Smal zijn twijfelgevallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Gaan klappen krijgen in het hoge noorden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kans op aflasting is ook aanwezig.
Misschien niet ongunstig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Smal traint morgen weer voor het eerst mee, Nieuwkoop en Moder trainen vanaf dinsdag mee. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Toch denk ik dat dit allemaal niet was gebeurd onder Dr. Max Abarbanel. |
|
|
|