|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nieuwkoop en Moder volgende week weer bij de selectie. Read tot ergens in maart eruit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Nieuwkoop basis dan, ligt ie er ook weer langere tijd uit na zondag. Rest van het seizoen dan Lotomba….bedankt Robin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:Nieuwkoop basis dan, ligt ie er ook weer langere tijd uit na zondag. Rest van het seizoen dan Lotomba….bedankt Robin Ja zo ongeveer wel inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat laatste valt me nog mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er gingen al verhalen rond dat het nog erger zou zijn inderdaad.
Maar een hamstringblessure heeft dacht ik een standaard hersteltijd van 6 weken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Als t beschadigd is. Als t echt stuk is, … |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond de persco van RvP over het laten spelen , goed. Hij ontkrachte vele berichten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles om zijn eigen straatje schoon te vegen.
Heb echt een hekel aan ‘m gekregen. Eigenwijze, vervelende man.
Zsm eruit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal nooit een hekel aan zo’n legend krijgen. Nooit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| De voetballer van Persie is voor mij onbetwist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Precies, de voetballer bij mij ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is alleen niet meer die voetballer en word daar nu ook niet op beoordeelt . Hij is als trainer niet sympathiek en komt onbetrouwbaar over . Dat mensen dat hekelen is niks mis mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat dus niet. Vind de manier waarop hij spreekt dus wel prettig. Ook gelooft hij oprecht wat hij vertelt. Alleen door de resultaten ziet men het anders.
Hij kan ook niks meer goed zeggen. Als iemand iets positiefs zegt vanuit de club wordt dat meteen als geregisseerd gezien. Het is niet meer te keren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind het allemaal een beetje gemaakt . Als persoonlijkheid heb ik hem liever als bv Buijs maar als trainer vind ik Buijs beter . Maar aan Buijs zou ik sneller een hekel krijgen denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opvallend hoor. Valente wordt geïnterviewd. Krijgt vragen over de begeleiding. Geeft aan heel tevreden te zijn.
Supporters zeggen meteen: Valente wordt gestuurd door Feyenoord om dit te zeggen.
Ik word daar echt heel moe van. T is allemaal zo zwart-wit. Alsof spelers zich voor een karretje laten spannen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In het geval van Valente, die heeft ontegenzeggelijk enorme stappen gemaakt (zeker ook fysiek). En dat mag ie dan ook zeker zeggen. Niets raars.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Valente vaart altijd zijn eigen koers in interviews . Zo sprak hij een keer het tegenovergestelde van wat Steijn vertelde dat sommige spelers niet thuis gaven . Ook sprak hij nog niet zo lang geleden van Persie tegen over een wedstrijd bespreking . Die jongen is niet alleen onze beste speler maar praat ook het beste met een rustige en duidelijke mening . Als hij dit nu vind geloof ik hem meteen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Valente vaart altijd zijn eigen koers in interviews . Zo sprak hij een keer het tegenovergestelde van wat Steijn vertelde dat sommige spelers niet thuis gaven . Ook sprak hij nog niet zo lang geleden van Persie tegen over een wedstrijd bespreking . Die jongen is niet alleen onze beste speler maar praat ook het beste met een rustige en duidelijke mening . Als hij dit nu vind geloof ik hem meteen. Klinkt als een geweldige aanvoerder. Als RvP het maar uit z'n hoofd laat ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik ook ,die zou het ook aankunnen. Maar laten we het zo maar houden zolang van Persie er toch nog is. En heel heel heel mischien word Robin wakker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ueda terug, Hadj-Moussa geen blessure. Gaat goed met Moder. Nieuwkoop bijna terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz