|
|
kenny
|
|
|
| met steijn mis je niet veel , misschien wel een zegen dat hij er voorlopig niet bij is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:'Feyenoord communiceert niet langer over aard en duur blessures' Feyenoord zal voortaan geen mededelingen meer doen over de aard en duur van blessures binnen de selectie. Dat betekent dat er ook geen duidelijkheid wordt gegeven over de kwetsuur van Oussama Targhalline, die in het duel met Go Ahead Eagles geblesseerd uitviel. Dit meldt Rijnmond. De middenvelder liep de blessure op na een harde schop op zijn kuit. Targhalline moest op het veld worden behandeld en kon niet verder spelen. De 23-jarige Marokkaan werd direct gewisseld en met steun van de medische staf van het veld geholpen. Wat Targhalline precies mankeert en hoe lang hij uit de roulatie zal zijn, is niet bekendgemaakt. Feyenoord kiest ervoor geen details meer te delen over blessures. Wel is duidelijk dat Targhalline 'geruime tijd' niet inzetbaar is voor de Rotterdammers. Voor trainer Robin van Persie betekent het wegvallen van Targhalline een nieuwe tegenvaller op het middenveld. Feyenoord onderzoekt daarnaast ook nog de ernst van de kwetsuur van Sem Steijn. De komende dagen moet hier duidelijkheid over komen, maar ook hierover zullen naar buiten geen details bekend worden gemaakt https://www.feyenoord.com/nl/news/medische-update-sem-steijn-200226
Dat kan dus ook de prullenbak in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeg mij helemaal niks ,vooral ook omdat het AD veel eerder was met het nieuws
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ja en, dat kon iedereen toch aardig benaderen en het verandert geen klote. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Natuurlijk is hij wel een gemis,ook al zit ik ook niet op t puntje van mijn stoel als hij speelt . Hwang Valente en Moder hebben alle 3 moeite om volle wedstrijden te spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is iets moet veranderen is wel duidelijk lijk mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja…… en die hebben t van….. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En van wie zou Rijnmond het hebben haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Alleen dat is dus niet helemaal zoals t is. We weten. Lange tijd eruit We weten zelfs wat We weten alleen niet exact hoe lang.
Dus zo erg Noord-Korea is t niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Targhalinne weten we het niet en dat is zijn keuze . Van Steijn weten we het nu wel en dat is ook niet stil te houden.
Maar goed hoop voor ze dat zij snel aan de betere hand zijn.
En hoe je het wend of keert ,alles en iedereen van directie tot r.v.c staan bij mij in de min en dat zal nog wel even zo blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 11:10 schreef MMM het volgende:Bever: - Targhalline is klaar dit seizoen, blijkt uit scan. Mist mogelijk ook het WK. - Steijn niet al te ernstig Die Bever moet echt eens een tijdje zijn muil houden Die gokt maar wat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toevallig zat ik vanmorgen te kijken ,hij heeft 7800 volgers ofzo en gemiddeld 3 antwoorden op zijn bericht en 10 likes. Ik denk dat jij hem serieuser neemt dan zijn volgers haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag om 17:29
Shaqueel van Persie heeft een update gegeven over zijn blessure bij Feyenoord. De spits staat aan de kant met een knieprobleem na een duel in de Europa League. Zijn focus ligt volledig op een snelle terugkeer.
Van Persie raakte geblesseerd in de wedstrijd tegen Real Betis. De negentienjarige aanvaller kwam verkeerd neer na een luchtduel en moest per brancard het veld verlaten. Uit medisch onderzoek bleek dat een operatie niet nodig is, waardoor perspectief op een rentree dit seizoen blijft bestaan.
In gesprek met het mediateam van Feyenoord laat Van Persie weten dat het herstel volgens plan verloopt. "Het gaat goed met mij. Ik ben nu aan het revalideren en dat is wel saai, maar het gaat goed", aldus Van Persie. Hij baalt van het moment van uitvallen. "Het was jammer, want ik zat er net lekker in en was fitter aan het worden. Het moment was niet top, maar het is niet anders."
De aanvaller richt zich op een sterke comeback. "Ik moet hier het beste uithalen en zo hard mogelijk trainen. Ik hoop zo snel mogelijk weer te spelen en wil sterker uit mijn blessure komen", zo klinkt het via het mediateam van Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Blessures Bos en Anel lijken niet ernstig zegt Van Persie. Was deels uit voorzorg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geldt ook voor St. Juste trouwens. Van de dokter moest ie eraf. Hij zegt zelf dat hij (inmiddels) ok is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Smal heeft weer 3 wedstrijden mee kunnen doen ? Of 4 ? Het is in ieder geval weer klaar. Terug de ziekenboeg in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu Watanabe weer aan het hoofd geraakt. Dit begint echt gestoorde vormen aan te nemen Deze viel mee gelukkig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2026 door tomson -- |
|
|
|