|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ok, hopelijk inzetbaar, want we zullen hem nodig hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles komt goed . Hoop ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio heeft goede hoop dat Jones, Kongolo en Elia er weer bij zijn volgende week. Bilal is aankijken, ligt er misschien langer uit.
Komende zondag goed door komen en winnen, dan met hopelijk 3 bovenstaande spelers fit op naar Heerenveen. Kom op ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Elia en Kongolo zijn nog grote vraagtekens. .. Stel ze zitten op het randje van beterschap, moet Feyenoord dan toch het risico nemen? Want hoe zou het elftal eruit gaan zien zonder deze twee en wellicht ook nog zonder Vilhena? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Wordt een heel urgent topic weer deze week. Hopelijk zijn Jorgensen en Karsdorp snel weer fit. Vooral Jorgensen gaat essentieel zijn, die moeten we geen weken kwijt zijn, maar ik vrees ervoor.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 17:21 schreef feyenoord!!! het volgende:Wordt een heel urgent topic weer deze week. Hopelijk zijn Jorgensen en Karsdorp snel weer fit. Vooral Jorgensen gaat essentieel zijn, die moeten we geen weken kwijt zijn, maar ik vrees ervoor.. Afwachten maar het ziet er qua blessures allemaal kut uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zachtjes uitgedrukt nog.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Iedereen en zijn cavia is stuk :S |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kogolo en Elija er bij , scheelt ook weer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hoorde net dat Karsdorp op krukken die evenementenhal in Bunnik Zuid heeft verlaten. Ziet er dus niet zo goed uit voor hem lijkt me. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blessures Karsdorp en Jorgensen zien er slecht uit volgens Mikos Gouka |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja toen ik het opende vlogen de blessures ons om de oren. Slotje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En een levenslangverbod op het openen van topics.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zie hem er voor aan dat hij het topic, de brede selectie opent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij hem sta ik nergens van te kijken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop vandaag op wat meer nieuws van alle blessuregevallen, zit me totaal niet lekker.
Karsdorp, Kongolo, Bilal, Elia, Jorgensen. + Vilhena nog geschorst komende woensdag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 08:53 schreef MMM het volgende:Ik hoop vandaag op wat meer nieuws van alle blessuregevallen, zit me totaal niet lekker. Karsdorp, Kongolo, Bilal, Elia, Jorgensen. + Vilhena nog geschorst komende woensdag. Karsdorp schijnt de rest van het seizoen geblesseerd te zijn,Jorgensen zou 2 weken moeten duren en Nieuwkoop is ook niet goed uit de wedstrijd gekomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 08:58 schreef Els het volgende:[..] Karsdorp schijnt de rest van het seizoen geblesseerd te zijn,Jorgensen zou 2 weken moeten duren en Nieuwkoop is ook niet goed uit de wedstrijd gekomen. Wat een ellende, voel me echt klote |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 08:58 schreef Els het volgende:[..] Karsdorp schijnt de rest van het seizoen geblesseerd te zijn,Jorgensen zou 2 weken moeten duren en Nieuwkoop is ook niet goed uit de wedstrijd gekomen. Vreesde al zo iets, hoop dat we het e.e.a. goed kunnen opvangen. Dank voor de info Els, btw.. verder alles in orde met jou? (Tijdje terug alweer dat we contact hebben gehad) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Karsdorp minimale verreking aan knieband, Jorgensen hamstring klachten.
Word van dag tot dag bekeken wanneer ze weer fit zijn.
Klinkt bij mij als niet ernstig, woensdag te vroeg maar misschien zondag terug. Of wil ik dit te graag zo lezen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 14:58 schreef MMM het volgende:Karsdorp minimale verreking aan knieband, Jorgensen hamstring klachten. Word van dag tot dag bekeken wanneer ze weer fit zijn. Klinkt bij mij als niet ernstig, woensdag te vroeg maar misschien zondag terug. Of wil ik dit te graag zo lezen? Nee dat denk ik niet.. Toch zou ik zonder Jőrgensen en Karsdorp spelen..Ongeacht wie er spelen maar GOA moet je thuis kunnen pakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eh Zwolle in deze staat uit ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oja naar zondag toewerken idd...Alleen dan hebben ze weer kunstgras toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar winnen we net zo vaak als in de arena |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jørgensen is woensdag mogelijk alweer inzetbaar tegen de club uit Deventer. De spits viel al in de openingsfase van de wedstrijd tegen Ajax uit met een hamstringblessure.
Bron: FOX |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alle bij sparen voor de wedstrijd thuis tegen Fc. Utrecht tegen Zwolle is Tonny er gelukkig weer bij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou graag de combi jorgenson , kramer eens willen zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:31 schreef MMM het volgende:Jørgensen is woensdag mogelijk alweer inzetbaar tegen de club uit Deventer. De spits viel al in de openingsfase van de wedstrijd tegen Ajax uit met een hamstringblessure. Bron: FOX Raar verhaal zeg .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geloof het ook niet helemaal eigenlijk, zette daarom de bron er maar bij. FOX zit er nou ook niet echt dicht op qua nieuws.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:57 schreef MMM het volgende:[..] Geloof het ook niet helemaal eigenlijk, zette daarom de bron er maar bij. FOX zit er nou ook niet echt dicht op qua nieuws.. Nee die zijn alleen maar betrouwbaar als het om 020 gaat.. Maar goed stel dat het waar is,dan zou ik de gok niet nemen als ik Gio was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met een spuit er in kan het, je loopt dan alleen steeds meer kapot. Ono is een bekend slachtoffer van de spuit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:03 schreef van geil het volgende:Met een spuit er in kan het, je loopt dan alleen steeds meer kapot. Ono is een bekend slachtoffer van de spuit. Ja is leuk maarv2 weken hiervoor was het zijn lies.. Kan het 1 niet met het andere te maken hebben als iemamd is opgebrand en overbelast? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan zou ik een wedstrijdje overslaan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe staat het met de blessures van Sven van Beek en Terence Kongolo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze proberen nu van voet te wisselen om te kijken of dat goed gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 12:50 schreef sevillana het volgende:[..] Vreesde al zo iets, hoop dat we het e.e.a. goed kunnen opvangen. Dank voor de info Els, btw.. verder alles in orde met jou? (Tijdje terug alweer dat we contact hebben gehad) Met mij alles goed, zeker nu de blessure info steeds positiever wordt. We worden ouder Sevi, 50 inmiddels gepasseerd, dus dan komt er automatisch wat meer rust in je systeem. Hoe is het met jou? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 14:58 schreef MMM het volgende:Karsdorp minimale verreking aan knieband, Jorgensen hamstring klachten. Word van dag tot dag bekeken wanneer ze weer fit zijn. Klinkt bij mij als niet ernstig, woensdag te vroeg maar misschien zondag terug. Of wil ik dit te graag zo lezen? Als de diagnose minimale verrekking is, voel ik me zelfs belazerd. Dan kun je zo´n wedstrijd toch wel uitspelen? Maar in de eerste plaats blij dat het meevalt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is leuk maarv2 weken hiervoor was het zijn lies.. Kan het 1 niet met het andere te maken hebben als iemamd is opgebrand en overbelast? Lijkt het wel op. En die wedstrijd tegen Sparta, op dat klote kunstgras, lijkt ons wel heel veel gekost te hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:46 schreef Els het volgende:[..] Als de diagnose minimale verrekking is, voel ik me zelfs belazerd. Dan kun je zo´n wedstrijd toch wel uitspelen? Maar in de eerste plaats blij dat het meevalt. Blij dat het meevalt. Focus nu op woensdag, al zullen ze die waarschijnlijk niet spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:46 schreef Els het volgende:[..] Als de diagnose minimale verrekking is, voel ik me zelfs belazerd. Dan kun je zo´n wedstrijd toch wel uitspelen? Maar in de eerste plaats blij dat het meevalt. Dan kun je niet verder Els. Te gevaarlijk. Je loopt het risico de blessure te verergeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:31 schreef MMM het volgende:Jørgensen is woensdag mogelijk alweer inzetbaar tegen de club uit Deventer. De spits viel al in de openingsfase van de wedstrijd tegen Ajax uit met een hamstringblessure. Bron: FOX Serieus???? Hoe kan dat dan..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien was Nicolai er snel bij. Hij is vaker voorzichtig geweest. Je kan niet 80 minuten halffit doorspelen tegen Ajax, maar wellicht heeft ie erger voorkomen. Anyway, denk dat ie woensdag hoe dan ook niet speelt. Dat ie wat extra rust krijgt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad tegen GAE moeten we hem niet nodig hebben.. |
|
|
|