|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Karsdorp, Kongolo, Jorgensen snel terug aub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vrees dat El Ahmadi er juist aan toegevoegd kan worden.. Daarbij mis zeker Kongolo wedstrijd ritme
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vrees dat El Ahmadi er juist aan toegevoegd kan worden.. Daarbij mis zeker Kongolo wedstrijd ritme Dan nog beter Nelom |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vrees dat El Ahmadi er juist aan toegevoegd kan worden.. Daarbij mis zeker Kongolo wedstrijd ritme Hij ging na de wissel gewoon op de bank zitten, niet te somber. Als het heel ernstig was geweest, had hij gelijk naar de kleedkamer gegaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die kans is heel groot idd. Alleen Kongolo heeft echt een spieren probleem. Hij is echt te stijf in zijn gewrichten voor topsport denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:55 schreef Els het volgende:[..] Hij ging na de wissel gewoon op de bank zitten, niet te somber. Als het heel ernstig was geweest, had hij gelijk naar de kleedkamer gegaan. Ja ik weet t niet Els,misschien ging er zitten in de hoop op een goede afloop.. Maar we gaan het zien volgende week. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Denk dat dit een kunstgras dingetje is, gekoppeld aan sowieso al wat overbelasting (interlands, Afrika cup). |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Antwoord Mikos Gouka op vraag of Jorgensen en Kongolo kunnen spelen:
Denk het wel ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jorgensen voelde hetzelfde als n week geleden. Lijkt me dus bij voorbaat , onverantwoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overigens staat ook nog Vilhena op scherp |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hopen dat blessure van El Ahmadi meevalt. Beide missen kan niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is toch eigenlijk bizar dat je met een paar wissels zover in niveau terugvalt. Brede bank aan mijn hoela. Keer op keer problemen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:21 schreef van geil het volgende:Het is toch eigenlijk bizar dat je met een paar wissels zover in niveau terugvalt. Brede bank aan mijn hoela. Keer op keer problemen. Ja, dat is vreemd...ze worden te snel weg gezet als prutsers..er is geen vertrouwen bij de bankspelers en ze hebben weinig ritme. Ze spelen te weinig wedstrijden met weerstand... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze zijn gewoon niet goed genoeg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik vraag het me af....het waren goede spelers toen ze werden aangekocht (behalve Kramer). Feitelijk is er dan geen één bankspeler goed genoeg...: - vejinovic - Tapia - Bilal - Kramer - Nelom - Witte keniaan
Er is niemand die op de deur van de eerste elf heeft geklopt. Dat is raar. Zijn het allemaal prutsers of heeft het met ritme en vertrouwen te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kwaliteit. Nieuwkoop heeft er geen last van |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, hij doet het leuk...maar speelde vandaag ook niet best en ook niet tegen ajaks.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gustafson hebben we ook nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:34 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik vraag het me af....het waren goede spelers toen ze werden aangekocht (behalve Kramer). Feitelijk is er dan geen één bankspeler goed genoeg...: - vejinovic - Tapia - Bilal - Kramer - Nelom - Witte keniaan Er is niemand die op de deur van de eerste elf heeft geklopt. Dat is raar. Zijn het allemaal prutsers of heeft het met ritme en vertrouwen te maken. Gevalletje achteraf lullen. Niemand kon weten dat Vejinovic, Gustafson,Bilal en Woudenberg niet zouden aantikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben het een keer eens met je. Niet verder vertellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die heeft een helft leuk gespeeld, alles daarna tja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar moet je niet aan willen denken inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gevalletje achteraf lullen. Niemand kon weten dat Vejinovic, Gustafson,Bilal en Woudenberg niet zouden aantikken. Klopt Bilal en Vejinovic leken mij echt goede aankopen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:11 schreef van geil het volgende:Jorgensen voelde hetzelfde als n week geleden. Lijkt me dus bij voorbaat , onverantwoord. Ik heb eigenlijk mijn twijfels bij de hardheid van Jorgensen, er zijn ook spelers die er een spuit inzetten of de pijn verbijten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nelom deed t ook leuk met z'n debuut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 22:02 schreef Els het volgende:[..] Ik heb eigenlijk mijn twijfels bij de hardheid van Jorgensen, er zijn ook spelers die er een spuit inzetten of de pijn verbijten. Kwam bij mij ook op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Karim kan waarschijnlijk spelen zondag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook maar weer afwachten hé. Maar niet ernstig gelukkig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 22:02 schreef Els het volgende:[..] Ik heb eigenlijk mijn twijfels bij de hardheid van Jorgensen, er zijn ook spelers die er een spuit inzetten of de pijn verbijten. tja, das de ene kant, de andere kant is dat sommige van die spelers er langer uitliggen. Wat is dan wijsheid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 22:02 schreef Els het volgende:[..] Ik heb eigenlijk mijn twijfels bij de hardheid van Jorgensen, er zijn ook spelers die er een spuit inzetten of de pijn verbijten. Spuit in rug, geloof niet dat ze dat graag doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee was ook een zenuw beknelling toch? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of is het psychisch? Is er een bepaalde angst om op kunstgras te spelen? Ik vind het een opmerkelijke gang van zaken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gevalletje achteraf lullen. Niemand kon weten dat Vejinovic, Gustafson,Bilal en Woudenberg niet zouden aantikken. Het was een reactie op de opmerking van Geile...Ik denk namelijk dat er wel wat op de bank zit, maar dat er geen vertrouwen en ritme is.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet ik, was meer algemeen gericht. In augustus verwachtte niemand dat de selectie te smal zou zijn. Het krachtvoetbal dat dit Feyenoord vraagt past niet iedere speler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 april 2017 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:Weet ik, was meer algemeen gericht. In augustus verwachtte niemand dat de selectie te smal zou zijn. Het krachtvoetbal dat dit Feyenoord vraagt past niet iedere speler. Er zijn er twee hier die aangegeven hadden dat de bank te ligt zou zijn. En dan heb je vast nog mensen die twijfelde over de kwaliteiten van de bank.. Maar als het goed gaat is er geen reden om het daar over te hebben.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, bijna niemand. Maar met Vejinovic, Woudenberg, Gustafson, van Beek en Bilal o.a. zag dat er toen breed genoeg uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 april 2017 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:Okee, bijna niemand. Maar met Vejinovic, Woudenberg, Gustafson, van Beek en Bilal o.a. zag dat er toen breed genoeg uit. Totdat de namen die je noemt aan het werk moesten. Beek geblesseerd, maar de rest heeft zijn eigen onkunde wel bewezen inmiddels. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Bilal heb ik nog wel vertrouwen in. Vilhena kon er ook geen zak van, een jaar geleden. Maar nu is hij een dragende speler. Bilal en Vilhena hebben de zelfde leeftijd, dus dat kan nog goed komen.
Gustafson zou gewoon een jaar verhuurd moeten worden aan een club waar hij altijd speelt. Dan kunnen we verder kijken.
Vejinovic past gewoon niet bij onze club en moet verkocht worden. Ik denk dat hij bij een club als psv helemaal op zou kunnen bloeien, gewoon omdat hij daar meer op zijn plaats is. Maar liever naar het buitenland, natuurlijk.
Nieuwkoop komt er wel, mooi dat er tenminste één speler aan kan haken.
Van Beek, onbetwistbaar talent/ basisspeler. Zonde van die teenblessure. Maar ik ben bang dat hij misschien wel nooit meer aan voetballen toe gaat komen.
Nelom, niet goed genoeg. Een nieuwe linksback is eerste prioriteit, komend seizoen. Maar we moeten blij zijn dat we hem nu hebben. Een betere vervanger voor Kongolo hebben we niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kongolo staat vanmiddag in de basis bij Jong-Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is dan zondag van de partij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou al een hele verademing zijn om eens niet met Nelom te moeten starten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar