|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Ik zie m wel op de foto's vd sophia dag vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dinsdagochtend allemaal een feestkater. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Brad Jones is een twijfelgeval voor Feyenoords eerste competitiewedstrijd van het seizoen, aanstaande zondag in De Kuip tegen FC Twente. De doelman moest vanwege rugklachten ook de vrijdagtraining aan zich voorbij laten gaan, nadat hij ook de sessies van dinsdag en woensdag (deels) aan zich voorbij moest laten gaan.
‘We hopen dat Brad zaterdag wel kan mee trainen,’ vertelde trainer Giovanni van Bronckhorst vrijdagmiddag tijdens de persconferentie. ‘Mocht hij zondag niet kunnen spelen, dan hebben we met Justin Bijlow een uitstekende vervanger in huis.’
Van Bronckhorst had beter nieuws te melden over Ridgeciano Haps, die de eerste twee groepstrainingen van deze week aan zich voorbij liet gaan. De linksback sloot vrijdag weer aan en kan in principe gewoon spelen tegen FC Twente.
Bart Nieuwkoop is er zondag zeker nog niet bij. De rechtsback heeft te maken met een terugslag in het herstel van zijn hamstringblessure, zo gaf Van Bronckhorst aan. ‘De komende weken zal hij nog niet inzetbaar zijn,’ aldus de trainer, die ook nog niet kan beschikken over Sven van Beek en Kenneth Vermeer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das behoorlijk kut voor Bart (en voor ons).. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In deze fase best n drama, wordt heel moeilijk om weer aan te sluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft wel veel van de voorbereiding meegemaakt Hopelijk valt t mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord traint vandaag voor het eerst op weg naar de stadsderby tegen Excelsior. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst moet het nog altijd doen zonder Brad Jones. De doelman heeft een blessure aan zijn rug en werd afgelopen weekend tegen FC Twente vervangen door Justin Bijlow. Verdediger Bart Nieuwkoop traint apart van de groep.
Kenneth Vermeer en Sven van Beek trainen ook apart van de groep. Jari Schuurman ontbreekt vandaag. De middenvelder is in gesprek met NEC over een tijdelijke overgang. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hoop niet dat blessure van Jones chronisch is. Thuis tegen Twente kan zo'n jonge keeper wel, maar moet er niet aan denken dat Bijlow straks CL in moet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:45 schreef netsurfer het volgende:Hoop niet dat blessure van Jones chronisch is. Thuis tegen Twente kan zo'n jonge keeper wel, maar moet er niet aan denken dat Bijlow straks CL in moet. met of zonder goeie keeper het wordt gewoon moeilijk om verder te kopen. Het is goed ervaring op te doen voor de hele selectie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed nieuws voor Feyenoord. Doelman Brad Jones traint vandaag weer mee met de groep. Dit geeft Giovanni van Bronckhorst aan op de wekelijkse persconforentie. ''Jones gaat vanaf vandaag weer meetrainen, maar of hij zondag kan spelen moeten we afwachten.'' |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zeker goed nieuws.
Toch verwacht ik een vreemd seizoen qua keepers bij ons. Het zou zomaar kunnen dat ze alle drie een flink aantal wedstrijden onder de lat zullen staan.
Maar om Vincent Bijlo te quoten: we gaan het zien. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb de volledige wedstrijd kunnen zien als herhaling op Bali. Met alle statistieken. Bijlow heeft het uitstekend gedaan. Laat Jones maar op de bank beginnen een zondag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haps, Jörgensen en Diks toevoegen..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had de indruk dat het bij alledrie niet ernstig was. Haps kon nog vol sprinten. En Jorgensen heeft zich wel vaker uit voorzorg laten wisselen. Diks maakt ook de wedstrijd vol en lijkt nog vol te kunnen sprinten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Feyenoord-supporters kunnen opgelucht ademhalen, want de blessures blijken niet ernstig te zijn. ''Ridgeciano en Nicolai hebben lichte klachten. We hebben met hen geen risico genomen,'' zegt de trainer na afloop van de wedstrijd in gesprek met FOX Sports.
Ook Jens Toornstra had na afloop lichte klachten. De spelers van Feyenoord hebben twee weken om weer helemaal fit te raken. Volgende week is er een interlandweekend. De competitie voor de landskampioen wordt hervat op 9 september tegen Heracles Almelo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel snel...Nu al een reeks met lichte klachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Opstart problemen. Meer niet, hoop ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die op Haps eerste minuut was rood hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Het gaat om kleine klachtjes", laat Van Bronckhorst weten aan het Algemeen Dagblad. "Nicolai had last van een hak, Ridgeciano van een knie." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beterschap maatje, griepje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk een virusje, gisteren ook al niet naar de Kuip geweest, zodra m'n maag begint te borrelen moet ik rennen naar de wc. Hou niks binnen..
Thanx.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 augustus 2017 - 08:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk een virusje, gisteren ook al niet naar de Kuip geweest, zodra m'n maag begint te borrelen moet ik rennen naar de wc. Hou niks binnen.. Thanx.. Hopelijk niet de vogelgriep ;-P Beterschap! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beterschap Grote Kenner. Ik schrijf onderweg wel de diagnose. Vakantie hier voorbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sven van Beek, Bart Nieuwkoop en Bilal Başaçıkoğlu werken apart hun training af. Laatstgenoemde moest na tien minuten alweer het veld verlaten omdat hij nog teveel last heeft van zijn knieblessure.
Kenneth Vermeer staat ook op het trainingsveld, maar traint nog zonder handschoenen vanwege zijn handblessure. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:32 schreef RenatoBos het volgende:Kenneth Vermeer staat ook op het trainingsveld, maar traint nog zonder handschoenen vanwege zijn handblessure. Lijkt me nou niet verstandig om juist nu met blote handen te gaan keepen. ;)
Al beetje opgeknapt Renato? Of nog altijd aan de dunne?
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stel je voor dat er z'n steenharde keutel 20 meter uit de lucht komt vallen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 - 16:24 schreef netsurfer het volgende:[..] Lijkt me nou niet verstandig om juist nu met blote handen te gaan keepen. ;) Al beetje opgeknapt Renato? Of nog altijd aan de dunne? [ afbeelding ] Houd maar op, ik kan me reet niet eens meer afvegen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beterschap maat. Voel je je al wat beter? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beetje last van de buik en schijten, veel schijten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ohh ik snap m,sterkte man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En RB al een beetje opgelucht? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee niet echt nog, ben er wel helemaal klaar mee. En met m'n dokter ook. Die is er nooit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 augustus 2017 - 08:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk een virusje, gisteren ook al niet naar de Kuip geweest, zodra m'n maag begint te borrelen moet ik rennen naar de wc. Hou niks binnen.. Thanx.. Waardeloos maatje! |
|
|
|