|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: door afwezigheid had ik gehoopt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met zo'n tegenstander maken Haps of Nelom niet het verschil. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga lekker de pot op AR is net klaar geloof ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan aansluitend weer lekker schoon laten sabbelen, nix aan de hand dan toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
(^ 3 ^)∗
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 september 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen begin oktober weer terug; Kramer eerste spits
Nicolai Jørgensen kan de komende weken niet in actie komen voor Feyenoord. De spits kampt met een hamstringblessure en is tot begin Oktober niet inzetbaar. Giovanni van Bronckhorst hoopt Jørgensen terug te hebben na de interlands. Michiel Kramer mag zich de komende weken gaan bewijzen in de punt van de aanval.
Feyenoord kan tegen PSV, ADO Den Haag (beker), NAC Breda, SCC Napoli en AZ niet beschikken over Nicolai Jørgensen. ''Kramer blijft de eerste spits,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. Het is de bedoeling dat de Deen tegen PEC Zwolle (14 oktober) weer bij de wedstrijdselectie zit.
Bilal Basaçikoglu, Sven van Beek en Bart Nieuwkoop maken eveneens stappen in het herstel van hun blessures. Mogelijk maakt Basaçikoglu zondag weer deel uit van de wedstrijdselectie, zo zei Van Bronckhorst. Van Beek, Nieuwkoop en ook Kenneth Vermeer zullen er tegen PSV nog niet bij zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kut van Geel..z'n enigste fout dit seizoen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen ADO en NAC kan het wel met Kramer. De rest toch niet joh. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jezus, moet ik nog een maand tegen Kramer aangluren... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik had begonnen met Kramer en Nelom . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, daar ligt wel een blunder. Had ik toch van Wolfswinkel proberen te halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik denk dat Larsson speelt vanaf volgende week op de 9 positie. Het is aan Kramer de taak om iedereen de mond te snoeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 september 2017 - 08:37 schreef Milo het volgende:Ik denk dat Larsson speelt vanaf volgende week op de 9 positie. Het is aan Kramer de taak om iedereen de mond te snoeren. Hattrick tegen Napoli :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schrijf Botteghin ook maar bij het lijstje van geblesseerden. Maar Haps al terug? Nieuwkoop? Toornstra? Hoe is het met Jörgensen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat niet eens zo slecht... Ik vind m zwak achterin. Niet dat Juste beter is, maar die moet t toch gaan doen later. Dan maar voor de leeuwen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De zwaktes van hem komen naar voren omdat met name de RB positie naar de klote is. Met Karsdorp had je daar de snelheid om dat op te knappen wat hij juist niet heeft. Als ie er staat daarentegen kom je er niet snel aan voorbij. Ben bang dat het met met Juste helemaal een ramp gaat worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op het moment ook niet in goede doen, misschien daarom ook klachten. Ik vind het ook geen punt dat hij niet speelt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 11:45 schreef VVout het volgende:De zwaktes van hem komen naar voren omdat met name de RB positie naar de klote is. Met Karsdorp had je daar de snelheid om dat op te knappen wat hij juist niet heeft. Als ie er staat daarentegen kom je er niet snel aan voorbij. Bingo. Precies zijn probleem. Tevens dat hij nu in de opbouw een veel te grote rol speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als het niet loopt, komen er sneller pijntjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vorig seizoen speelde die stukken beter dan dit seizoen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 11:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Schrijf Botteghin ook maar bij het lijstje van geblesseerden. Maar Haps al terug? Nieuwkoop? Toornstra? Hoe is het met Jörgensen? Iemand? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haps werd enkel gespaard dus die is terug, Nieuwkoop zit bij de selectie, Toornstra ook, Jørgensen gaat nog ff duren.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat Toornstra ook werd gespaard. Niet tegen Gio zeggen hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha Feyenoord4evert.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haps werd enkel gespaard dus die is terug, Nieuwkoop zit bij de selectie, Toornstra ook, Jørgensen gaat nog ff duren.. Lees net dat Erik er tot de winterstop uitlegd,daar zijn we mooi klaar mee. En wat betreft jorgensen ,weet dat het vaak een week of 6 kan duren met een hamstring ,ik heb alleen nergens iets gelezen over hoe hij er nu voorstaat.
Ps thx voor de info
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mijn verwachting qua prestatie is inmiddels 0. Ik houd rekening met een dramatisch seizoen , en hard dalende transferwaardes . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 18:25 schreef van geil het volgende:Mijn verwachting qua prestatie is inmiddels 0. Ik houd rekening met een dramatisch seizoen , en hard dalende transferwaardes . Dat dacht men van pisvee ook, een beroemd staats man riep,ooit . We hebben een slag verloren maar niet de oorlog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zullen we vragen of Kuyt zin schoenen weer aantrekt zou niet misstaan en het is mogelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 18:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lees net dat Erik er tot de winterstop uitlegd,daar zijn we mooi klaar mee. En wat betreft jorgensen ,weet dat het vaak een week of 6 kan duren met een hamstring ,ik heb alleen nergens iets gelezen over hoe hij er nu voorstaat. Ps thx voor de info Erik is wel op te vangen als Sven, Bart en Jeremiah weer fit zijn.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe basisspelers, nieuwe kansen. Tegeltje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
TEAMNIEUWS: KRAMER HERVAT GROEPSTRAINING
Michiel Kramer heeft in aanloop naar de uitwedstrijd tegen AZ van aanstaande zondag de groepstraining hervat bij Feyenoord. De spits ontbrak dinsdag tegen Napoli nog vanwege liesklachten, die hij maandagavond tijdens de training had opgelopen.
Voor Nicolai Jørgensen komt het duel in Alkmaar te vroeg. Giovanni van Bronckhorst bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie in De Kuip nogmaals dat hij de Deense spits pas na de interlandbreak terug verwacht. De langdurig geblesseerden Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden en Kenneth Vermeer ontbreken zondag eveneens.
Daardoor heeft Van Bronckhorst voor zondag achttien veldspelers en drie keepers beschikbaar. Daartoe behoren ook Sven van Beek en Bart Nieuwkoop, al hebben zij volgens Van Bronckhorst wel speelminuten nodig om terug te keren op hun niveau.
‘Ik ben blij dat ik Sven dinsdag vijftien minuten heb kunnen geven tegen Napoli. We zullen hem de komende weken laten spelen, in het eerste of in het tweede, zodat hij de komende weken stappen kan gaan maken,’ aldus Van Bronckhorst, die de puzzel nog niet helemaal heeft gelegd voor aanstaande zondag. ‘Na de laatste training van zaterdag maak ik mijn definitieve keuzes.’ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je het maar laat Gio!!! |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Ik geloof geen reet van die blessure, hij wist zelf ook wel dat ie gepasseerd zou worden voor een ander systeem, dus ik denk dat hij en Gio iets hebben afgesproken, zodat Gio geen moeilijke vragen zou krijgen, en hij niet nog verder af zou gaan.
De blessure kwam mij net even te toevallig goed uit. |
|
|
|