|
|
craven
|
|
|
quote: Nee 1 mindere helft?? Laten we niet overdrijven |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ja leek niet op die elleboog van zlatan gisteren... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:T middenveld verliest alle duels. Maar we krijgen de bal ook niet echt er overheen. Zal de tweede helft makkelijker gaan. 1-1 voor de zestigste, wordt t 1-3 Ik denk dat het vertrouwen van de Spartanen nu net zo hoog is als de mount blanc.. Nog 1 keer een goed uitgespeelt countertje van hun en we stappen met 3 of 4 - 0 van het veld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier niet winnen en het kampioenschap gooi je gewoon WEG |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb vertrouwen in de tweede helft.
Dus zullen we wel verliezen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat het vertrouwen van de Spartanen nu net zo hoog is als de mount blanc.. Nog 1 keer een goed uitgespeelt countertje van hun en we stappen met 3 of 4 - 0 van het veld. Gelukkig is pogba traag... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sparta met nog een bekerwedstrijd in de benen :x Gewoon tempo 10 tandjes omhoog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat het vertrouwen van de Spartanen nu net zo hoog is als de mount blanc.. Nog 1 keer een goed uitgespeelt countertje van hun en we stappen met 3 of 4 - 0 van het veld. Ik denk dat zij de tweede helft de bal er niet meer overheen krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd ook zwaar hoofd in.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom met een geblesseerde Elia en een niet okselfrisse Kongolo en Karsdorp starten? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Juist alles moet sneller |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt die Nelom op zijn flikker geeft omdat ie de warming-up niet serieus neemt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:27 schreef RenatoBos het volgende:Kuyt die Nelom op zijn flikker geeft omdat ie de warming-up niet serieus neemt.. Bizar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:27 schreef RenatoBos het volgende:Kuyt die Nelom op zijn flikker geeft omdat ie de warming-up niet serieus neemt.. Echt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N kwartier gezien, veel frustraties . Heel slechte El en Vilhena. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp Kuyt wel maar niet op deze manier |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whaaaaa kut aanname Vilhena.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een domme overtreding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis kan echt niet... |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
Tegen de nummer 14 van de eredivisie... pfffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er gaat werkelijk niets goed.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elia had nooit moeten starten blijkbaar. Nul toegevoegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Nelom steekpasses gaat geven zijn we echt verloren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Idd en weer een wissel verspeeld...Gio tactisch niet zo best |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pleuris op met Kramer. Dirk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Waarom met een geblesseerde Elia en een niet okselfrisse Kongolo en Karsdorp starten? Gek, hoop dat het nog goed komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kuyt moet erin voor de aansluiting |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nog steeds niet best, he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Karsdorp ook weer de bal brengen ipv in 1x spelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als het nog steeds zo is dat je kampioen wordt tegen de kleintjes, dan staat Feyenoord er zeer slecht op, ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:T middenveld verliest alle duels. Maar we krijgen de bal ook niet echt er overheen. Zal de tweede helft makkelijker gaan. 1-1 voor de zestigste, wordt t 1-3 Nog 2 minuten dan. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Drukken.. drukken...drukken |
|
|
|