|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer valt me in die zin nog mee, hij slaat niet totaal door. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet volledig misschien, maar hij is allerminst de rust zelve:
Johan van Boven @johanvanboven 1h1 hour ago Van Bronckhorst roept Kuyt bij zich als derde wissel. Kramer stopt zijn warming-up en slaat woedend met zijn vuist op de dug-out. #spafey |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 14:52 schreef piet de paler het volgende:Ik weet het jullie zijn geen Kramer fan, maar bij corners en hoge voorzetten is hij toch gevaarlijker dan Kuijt of niet? Nee. Weg met die knakker |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij sloeg niet door de dug-out bedoel je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet volledig misschien, maar hij is allerminst de rust zelve: Johan van Boven @johanvanboven 1h1 hour ago Van Bronckhorst roept Kuyt bij zich als derde wissel. Kramer stopt zijn warming-up en slaat woedend met zijn vuist op de dug-out. #spafey Okee. Gaat dan toch optelsom worden, hoewel feit op zichzelf begrijpelijk is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet volledig misschien, maar hij is allerminst de rust zelve: Johan van Boven @johanvanboven 1h1 hour ago Van Bronckhorst roept Kuyt bij zich als derde wissel. Kramer stopt zijn warming-up en slaat woedend met zijn vuist op de dug-out. #spafey Daar is niets mis mee. Een tas bidons om schoppen, das pas erg! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Okee. Gaat dan toch optelsom worden, hoewel feit op zichzelf begrijpelijk is. Ik snap dat het zijn eerste reactie is, maar het vergt weinig zelfbeheersing om je dan toch in te houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat Kramer doet vind ik geen ramp op zo'n moment..
Ik vond El Ahmadi helaas de slechtste op het veld.En dat is verdomd lastig op die positie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus hij is wel gemotiveerd, stelletje vingerheffers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mijn reet. Tis een kluns die zo snel mogelijk moet vertrekken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toont wel aan dat meneer een buitenbeentje en individualist is. Onvoldoende teammentaliteit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Sinds wanneer is frustratie hetzelfde als motivatie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had in deze , zowel Kuyt als Gio neergeslagen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een klein lesje: iemand die reageert op dat hij niet betrokkenwordt heet dat je toch wil. Ga je zitten en het boeit je niet dan moet je weg heb je geen gevoel bij iets wat er gebeurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:20 schreef piet de paler het volgende:Even een klein lesje: iemand die reageert op dat hij niet betrokkenwordt heet dat je toch wil. Ga je zitten en het boeit je niet dan moet je weg heb je geen gevoel bij iets wat er gebeurt. Dus als iemand gewisseld wordt en dan een kist bidons omschiet is bijvoorbeeld prima? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is een gebrek aan zelfdiscipline. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zie vooral impulsief gedrag van Kramer. Een uiting van frustratie. Dat ie erin had willen komen, natuurlijk, de bank zit vol met spelers die willen spelen. Of denk je soms dat de rest van de bank er geen zin in heeft, alleen omdat zij zich wel kunnen beheersen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Dus als iemand gewisseld wordt en dan een kist bidons omschiet is bijvoorbeeld prima? Lagen die niet in de weg? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kramer is alles behalve mijn favoriet maar hier nou verdomme geen slakkie zout opleggen. Dit mag gewoon ,zolang hij zijn muil maar houd . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had ook liever Kramer gezien dan Kuijt als wissel. Maar dat is een kwestie van willen winnen boven ik wil niet dat hij speelt. Hoge ballen ruzie in het strafschop gebied zie ik hem meer doen. Maar ja als je het op het forum als speler gedaan hebt zijn er veel trend zetters die hem raar en slecht vinden en dan volgen er meer. Ik blijf bij mijn mening gaan topspist wel een breker zoals die gozer bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: waarschijnlijk
van mij mag overigens allebei. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nu lees ik alleen maar veel negatieven berichten op spelers het zijn maar paar woorden: verdiend verloren met een verkeerde wissel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ach het is allemaal niet zo spannend wat ie doet en het stelt ook weinig voor, maar het gebeurt wel net te veel. Iedere keer die chagrijnige kop in beeld.
Je zou denken, kleine moeite om je effe in te houden. Of dat nu bij het warmlopen, bij een wissel of voor de camera is.
Maar goed, voor de rest idd weinig reden om er heel moeilijk over te doen. Tis zoals het is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 14:55 schreef MMM het volgende:[..] Te weinig wissels vandaag, moesten er al 2 af met een blessure. Kuyt bracht wel wat energie vond ik Klopt maar waarom berghuis eruit.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Gemotiveerd voor zichzelf, niet voor het team. Of ben je PSV uit vergeten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Omdat hij speelde als een natte krant. Terechte wissel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er kwamen er veel meer in aanmerking. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Absoluut. Maar hij viel me het meest op samen met El |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Klopt, KNVB nog even gebeld, maar het mochten er toch echt maar 3 zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Om die reden Ok..maar je haalt er wel iemand van voren weg die een goal kan maken. En we hadden er twee nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Om die reden Ok..maar je haalt er wel iemand van voren weg die een goal kan maken. En we hadden er twee nodig. Klopt. Naar mijn idee had Kuyt dat ook kunnen invullen dichter op Nicolai bv Ik vond Steven echt niet best. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gio stelt een aantal spelers op die niet fit waren, dat had niet gehoeven... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Makkelie kan je gewoon afschrijven als scheids wat een dwaas, zelfs na de beelden. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
de neuzen laten 2 punten in groningen liggen, Jammer hier had je het kunnen beslissen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door lecock -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is wat te vroeg Le cock |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 16:28 schreef lecock het volgende:de neuzen laten 2 punten in groningen liggen, Jammer hier had je het kunnen beslissen Een gelukje vandaag als het zelf tegen zit. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Op en top wanprestatie van feyenoord vandaag. Geen potten kunnen breken voorin, veel te slap, slecht gespeeld tegen Sparta. Zo win je tegen PSV en je levert het weer makkelijk in tegen Sparta. Net als tegen GAE zijn dit hele dure punten en wat kan Feyenoord toch ook weer ver terugvallen. Zoals ook vandaag weer is gebleken, kan dit je zo maar het kampioenschap kosten als je niet oppast en grijp je weer overal naast. Ik hoop het niet want je staat 4 punten voor, maar zoals je vandaag hebt gespeeld, moet dit echt veel en veel beter. Kom op zeg verliezen tegen Sparta dat is toch het laatste wat ik vandaag had verwacht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 17:15 schreef ras het volgende:Op en top wanprestatie van feyenoord vandaag. Geen potten kunnen breken voorin, veel te slap, slecht gespeeld tegen Sparta. Zo win je tegen PSV en je levert het weer makkelijk in tegen Sparta. Net als tegen GAE zijn dit hele dure punten en wat kan Feyenoord toch ook weer ver terugvallen. Zoals ook vandaag weer is gebleken, kan dit je zo maar het kampioenschap kosten als je niet oppast en grijp je weer overal naast. Ik hoop het niet want je staat 4 punten voor, maar zoals je vandaag hebt gespeeld, moet dit echt veel en veel beter. Kom op zeg verliezen tegen Sparta dat is toch het laatste wat ik vandaag had verwacht. Gelukkig is voetbal vol verassingen we kunnen niet alles winnen. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 16:28 schreef lecock het volgende:de neuzen laten 2 punten in groningen liggen, Jammer hier had je het kunnen beslissen ze lopen een punt en psv gelooft er weer in. en we hebben bepalende spelers die niet fit meer lijken. gaat nog een zware dobber worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD KOMT VROEGE ACHTERSTAND OP HET KASTEEL NIET TE BOVEN
Feyenoord heeft zondagmiddag de tweede nederlaag van het seizoen geleden. Op bezoek bij stadgenoot Sparta Rotterdam ging de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst met 1-0 onderuit door een vroege goal van Mathias Pogba. Daarmee kwam op Het Kasteel een reeks van tien competitiezeges op rij ten einde.
De contouren van een lastige middag tekenden zich al direct vanaf het eerste fluitsignaal af op Het Kasteel, dat binnen een minuut ontplofte van vreugde. Mathias Pogba kwam bij een voorzet vanaf de linkerkant hoger dan zowel Jan-Arie van der Heijden als Terence Kongolo en kopte de bal langs de kansloze Brad Jones.
Daarmee vertrok zich voor Feyenoord het meest ongunstige scenario, want vanwege de vroege achterstand kon Sparta zich nog meer beperken tot verdedigen dan het wellicht al van plan was geweest. Feyenoord was in de eerste helft niet machte om de compact spelende Spartanen te verrassen. De ploeg was geen schim van het team dat een week eerder nog PSV omver had geblazen in de openingsfase en speelde in een te laag tempo om door de verdediging heen te snijden.
Alleen Tonny Vilhena en Steven Berghuis namen het Sparta-doel in de eerste helft onder vuur, zonder doelman Roy Kortsmit in grote problemen te brengen. Nicolai Jørgensen kwam nauwelijks in het stuk voor, ook omdat buitenspelers Eljero Elia en Steven Berghuis maar zelden voorbij hun directe tegenstander kwamen en vroege voorzetten zelden aankwamen. Een extra tegenvaller was het uitvallen van Terence Kongolo, die na een klein half uur geblesseerd het veld moest verlaten en werd vervangen door Miquel Nelom.
Ook de tweede wissel van Van Bronckhorst was noodgedwongen. De niet helemaal okselfrisse Elia werd kort na rust vervangen door Bilal Basaçikoglu, maar ook zijn entree leidde aanvankelijk niet tot de gewenste aanvallende impuls.
Pas nadat ook Dirk Kuyt (voor Berghuis) in het laatste kwart van de wedstrijd in het veld was gekomen, slaagde Feyenoord erin om het moegestreden Sparta verder terug te dringen. Een grote kans was er voor Basaçikoglu, die hard over schoot, terwijl Jens Toornstra kort daarvoor zijn schot over getikt zag worden door Kortsmit.
In de absolute slotfase nam de druk van Feyenoord verder toe, maar zat het de ploeg niet mee. Een inzet werd door een Sparta-verdediger achter de lijn weggewerkt, maar in tegenstelling tot vorige week was er geen doellijntechnologie die Feyenoord te hulp kon schieten. Omdat in blessuretijd ook een poging van Jørgensen werd gekeerd, eindigde het bezoek aan Het Kasteel in een grote teleurstelling en leed Feyenoord een zeer kostbare nederlaag in de strijd om het kampioenschap.
Sparta - Feyenoord 1-0
Scoreverloop 1-0 1' Pogba
Opstellingen Sparta: Kortsmit; Dumfries, Breuer, Van Drongelen, Floranus; Sanusi, Van Moorsel, Dijkstra; Cabral (79' Bergkamp), Pogba (72' Pusic) en Goodwin (68' Pinteaux).
Feyenoord: Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo (28' Nelom); El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis (68' Kuyt), Jørgensen en Elia (53' Basacikoglu).
SAMENVATTING SPARTA - FEYENOORD 1-0
(https://youtu.be/QjUjQJc8Y8I)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
nederlaag is nooit goed, maar het zet de boel wel weer op scherp. was te veel hosanna deze week. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Waarom zit Kramer eigenlijk op de bank |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat vraag ik me ook af.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waar moet ie dan zitten? Op de tribune? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor 1 ieder ander zijn veiligheid..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hij mag toch niet invallen dan kun je beter de jeugd een kans geven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kannie geen water over z'n trainert gooien. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hebben na de wedstrijd nog met Makkelie gesproken.Die gaf toe dat het een zuiver doelpunt was. Maar hij moet op de grens afgaan. Dus kut. Maar Feyenoord was zelf ook zwaar kut . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:18 schreef koekie het volgende:Hebben na de wedstrijd nog met Makkelie gesproken.Dtie gaf toe dat het een zuiver doelpunt was. Maar hij moet op de grens afgaan. Dus kut. Maar Feyenoord was zelf ook zwaar kut . Makkelie zet zichzelf wel erg voor schut in dat intervieuw.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja Bizar inderdaad. Deze hadden wij nog niet gezien. Wij vroegen nog aan hem wie van de drie stond aan die kant met die vlag. Dus die grens stak zijn vinger op en zei.. tja..heb ik niet goed gezien blijkbaar.die dingen gebeuren.
Dus mijn maat zegt tegen hem..Sorry, Sorry. Je hebt maar een taak!! Maar hij vond het wel kut kon je wel merken. |
|
|
|