|
|
remco k
|
|
|
Een schande dat die jongen in ons shirt speelt momentee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door remco k -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
En die wilt volgend jaar weer naar chelsea... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En het leuke is, Bosz zal hem niet wisselen tenzij het 10 minuten voor tijd is want hij is grotendeels tevreden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Had al veel eerder Ziyech moeten aanspelen. Echt heel erg zwak vandaag. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Kom nou eens op boys. Dit lijkt toch helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel jammer dat Ajax toch ondermaats speelt. Younes en Traore hadden beide een doelpunt kunnen maken in de afgelopen minuten, maar ze faalde beiden. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Neres!! Nu moet hij gewoon komen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En toch gewoon elke week basis staan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nummer10 net negatief over Klaassen maar ik vind Davy gewoon prima spelen. Samen met Younes, Onana en De Ligt de besten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Werkelijk dramatisch met die Burkinese poeptrol in de hoofdrol. Die doet echt alles fout en dit spel gaat gewoon puntverlies oplopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:16 schreef Eide het volgende:Nummer10 net negatief over Klaassen maar ik vind Davy gewoon prima spelen. Samen met Younes, Onana en De Ligt de besten. Begon moeizaam maar de reden dat Ajax iets beter speelt nu ligt wel aan hem weer. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:16 schreef Eide het volgende:Nummer10 net negatief over Klaassen maar ik vind Davy gewoon prima spelen. Samen met Younes, Onana en De Ligt de besten. Je vergeet Dolberg. Sterk aan de bal en aanspeelbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:16 schreef Onze Ajax het volgende:Wel jammer dat Ajax toch ondermaats speelt. Younes en Traore hadden beide een doelpunt kunnen maken in de afgelopen minuten, maar ze faalde beiden. Vooral Traoré faalt. Ik vind Younes echt met de week beter spelen. Die speelt echt heel behoorlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dolberg loopt zich het lazarus maar krijgt niet een fatsoenlijke bal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is gewoon een dalende lijn na de winterstop. Ik hoop echt dat dit verander en we vandaag |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Ach kerel hij is met afstand de beste op het middenveld. Typisch jij. Iets gaan vonden van hem omdat jouw lieverdjes er voor de zoveelste keer niks van bakken en terecht kritiek krijgen. Overigens zeg ik daarmee niet dat Klaassen goed speelt. Maar als je ziet van Ziyech en schone op het middenveld doen zou je niet eens over Klaassen beginnen. typisch ik ? wat doen ziyech en schone minder goed dan klaassen dan ? ooohja lopen zonder bal.. hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je grootste concurrent verspeelt punten en vervolgens leg je zelf zo'n pot voetbal op de mat. En wat een drama die Traoré! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:[..] typisch ik ? wat doen ziyech en schone minder goed dan klaassen dan ? ooohja lopen zonder bal.. hahaha De ruimtes benutten, tegenstanders meelokken en overal zijn. Die andere 2 doen echt geen ene kut gewoon |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Groningen speelt een goede pot met hoog druk zetten en ja Ajax heeft met Younes en Traore een paar goede kansen gehad alleen moeten ze er een keer in,een geheide strafschop onthouden een bal op de paal en foutieve aanname van Traore.Nou dan de tweede helft maar afmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door p111 -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:Je grootste concurrent verspeelt punten en vervolgens leg je zelf zo'n pot voetbal op de mat. En wat een drama die Traoré! Als daar een frisse snelle speler staat die buitenom gaat is het feest. Traore is inderdaad beter als nr9, maar op dit moment ook minder als Dolberg. Afwachten dus totdat Neres zijn kans krijgt en pakt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Kans van traore gaat bij klaasen al fout. Goed dat hij het ziet en de pass geeft.
Maar de pass had veel beter gekund. Nu moest traore inhouden met rennen en kwam de bal achter traore en moet daarom met zijn rechterbeen meenemen, volgens mij is dat zijn zwakke been.
Traore doet zeker wat fout maar Klaassen ook. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Kans van traore gaat bij klaasen al fout. Goed dat hij het ziet en de pass geeft. Maar de pass had veel beter gekund. Nu moest traore inhouden met rennen en kwam de bal achter traore en moet daarom met zijn rechterbeen meenemen, volgens mij is dat zijn zwakke been. Traore doet zeker wat fout maar Klaassen ook. Hij speelt hem netjes in de loop mee... Traoré is echt degene die daar als enige fout zit hoor. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Anders koop je het grootste talent van Brazilië, voor 15 miljoen. En laat je een gruwelijk uit vorme huurling van Chelsea je team vleugellam maken.
Maar das logisch. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer mist hij het overzicht terwijl die een zee van ruimte heeft. Wijst Bosz hem nergens op ofzo? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu maar kijken of Ajax meer risico gaat nemen om zo Groningen meer onder druk te krijgen, en daardoor nog meer kansen krijgt om tot scoren te komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:[..] typisch ik ? wat doen ziyech en schone minder goed dan klaassen dan ? ooohja lopen zonder bal.. hahaha Ja typisch jij want je doet het constant. Klaassen is balvaster in zowel duels als in zijn passing. Positioneel gewoon drie jasses beter dan die andere twee. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:34 schreef Onze Ajax het volgende:Nu maar kijken of Ajax meer risico gaat nemen om zo Groningen meer onder druk te krijgen, en daardoor nog meer kansen krijgt om tot scoren te komen. Niet nodig. Als we zo doorspelen winnen we. Het kan alleen makkelijker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Kans van traore gaat bij klaasen al fout. Goed dat hij het ziet en de pass geeft. Maar de pass had veel beter gekund. Nu moest traore inhouden met rennen en kwam de bal achter traore en moet daarom met zijn rechterbeen meenemen, volgens mij is dat zijn zwakke been. Traore doet zeker wat fout maar Klaassen ook. De pass veel beter? Die is gewoon op maat en in de loop. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:32 schreef Loetje het volgende:[..] Hij speelt hem netjes in de loop mee... Traoré is echt degene die daar als enige fout zit hoor. Bal beland achter hem, moet hem met rechts meenemen. Kan moeilijk zeggen dat zijn pass niet beter kon.
Maar daar schelen we van mening! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Eens. Als Traore niet zon ego was had hij nog wel afgespeeld op Dolberg. Alles beter dan dat slappe lepeltje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer zon jodenbal van Schone. Is niet de eerste keer vandaag. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Bal beland achter hem, moet hem met rechts meenemen. Kan moeilijk zeggen dat zijn pass niet beter kon. Maar daar schelen we van mening! Helemaal niet achter hem man. Hoe kom je erbij. Hij hoeft niets af te remmen in zijn lopen totdat hij zijn eigen aanname voor de zoveelste keer verneukt |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Bal had ook voor hem kunnen eindigen. Dat hij direct met links kon schieten dat kon nu niet waardoor hij moest aannemen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan wel vloeken hier... Wat een vormfout is die gozer zeg... |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Je krijgt medelijden met traore |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:38 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal niet achter hem man. Hoe kom je erbij. Hij hoeft niets af te remmen in zijn lopen totdat hij zijn eigen aanname voor de zoveelste keer verneukt Kijk maar terug! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry maar het begint nu echt lachwekkend te worden wat traore betreft |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Mag hij er alsjeblieft af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nichten moet je dat zelf doen. Maar dan met bril |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Zelfs de comentator zegt er niks over. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En dan te bedenken dat je een talent van eigen bodem hebt laten lopen omdat de 'grote' man van Chelsea zonodig moest spelen. Belachelijk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je zou verwachten dat ze de pollen uit het veld zou lopen maar wat een slappe hap zeg. Eerste half uur thuis tegen psv. Is het nou zo moeilijk omdat vaker te laten zien. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Dat was een goede voorzet. Klasse younes |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Bal beland achter hem, moet hem met rechts meenemen. Kan moeilijk zeggen dat zijn pass niet beter kon. Maar daar schelen we van mening! Die bal was keurig. Gewoon een zwakke aanname van Traoré. Die bal was inderdaad net iets te kort, maar een profvoetballer met een goede techniek mag daar geen enkel probleem mee hebben. Wat zeg ik, die bal was voor het overgrote gedeelte van de amateurs van Nederland prima geweest. |
|
|
|