|
|
046afca
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:57 schreef Brandje het volgende:Fluit maar af. Ze kunnen tot 8 uur doorspelen en nog niet scoren. Doodziek. En weer krijgt een Ajacied een duw in de rug Ach. Als je het met wat inzet kan compenseren dat zegt gwn veel over ajax. Als je zon begroting als ajax hebt dien je tegenstanders scheel te tikken. Tuurlijk kan er wel eens een mindere dag bij zitten, alleen speelt ajax al zeker 6 wed zon oma truus voetbal. Bosz faalt gwnm ik zie niks terug zijn 3 sec regel of wat dan ook |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tijd om 3-3-4 of 3-4-3 te gaan spelen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Nou vandaag niet veel anders hoor. Al een keer of tien gewoon balverlies in de opbouw dus ik snap je denk ik niet. Ook dat is gewoon weer zoals al weken heel erg slecht Normaal gesproken is dat inderdaad de boosdoener en wordt daaruit gescoord. Vandaag hebben we een zeer slechte beslissing van de arbitrage die 100% verantwoordelijk is voor de tegengoal. En een zwakke rechterflank + middenveld. Dus het tweede probleem is zelf niet scoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk anders in de 90 minuut of je wat gaat veranderen Bosz. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel Ajax beseft het nog steeds niet he... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 16:01 schreef JOOD het volgende:[..] Normaal gesproken is dat inderdaad de boosdoener en wordt daaruit gescoord. Vandaag hebben we een zeer slechte beslissing van de arbitrage die 100% verantwoordelijk is voor de tegengoal. En een zwakke rechterflank + middenveld. Dus het tweede probleem is zelf niet scoren. Middenveld is als geheel al maanden zwak. Het is niet in balans en los zand bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die denken dat de pot tegen de graafschap de norm was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voorzetten zijn trouwens fantastisch vandaag. Of eigenlijk al heel het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie was dat ook al weer die wel een goede voorzet had van rechts waaruit gescoord werd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gelatenheid hier op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou durf eens wat. Vd Beek brengen voor Sinkgraven. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Moeten we nog gaan oppassen voor PSV ook. Die gasten hebben geen idee wat ze laten liggen vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit zijn al zeker 5 minuten extra |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Tactische wissel. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dolberg gvd weer buitenspel. Die jongen is er totaal niet bij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar wat valt Ajax en Bosz hier door de mand zeg. PSV komt ook dichterbij |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Moet je gelijk na de 0-1 doen en niet 20 minuten later. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je gaat je kapot lachen als die pisboeren uiteindelijk nog kampioen worden! Ajax doet dit voornamelijk zichzelf aan! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kga de tv uit zetten. Dit kan gewoon niet waar zijn. Ik geloof het gewoon niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar is Vd Hoorn als je hem nodig hebt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax creëert zelf nauwelijks kansen. Natuurlijk is Nijhuis straks de gebeten hond maar kom op Ajax. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik had Sanchez naar voren gegooid. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Natuurlijk Davy, wie anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Toch weer Klaassen. Dan maar een puntje in lopen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eindelijk eens tempo gemaakt door Sinkgraven. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
pffff wa een kut pot... goed van younes sinkgraven en klaassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar ik zeg allesbehalve yes. Ook hier heb je geen drol aan en ik verwachte al geen goal meer, laat staan een 2e |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En de 10e openingstreffer voor Klaassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook. Had Een van de backs eraf gehaald. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haha ik laat hem maar uit staan. Volg de rest hier wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat is het verschil tussen Klaassen en de andere 2 middenvelders! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech is echt de meest slechte vandaag die er nu nog in staat.. Wat een walgelijke houding van die gozer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hele wedstrijd niet/amper gezien |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vind de keuze voor Vd Beek iig wel logisch. Kopsterk, veel aanvallende drang, fysiek sterk. Ik had alleen Sinkgraven eraf gehaald denk ik. Achteraf maar goed dat die mocht blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veltman de hele wedstrijd al dramatisch |
|
|
|