|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 maart 2017 - 22:28 schreef van geil het volgende:Het lijkt er gewoon op dat v Geel de vinger op de knip houdt na de kritiek van de Vvf om ze zo snel mogelijk uit te kopen. Ten koste van Feyenoord. Your words geile, van Geel bepaalt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 12:38 schreef van geil het volgende:Dit is ook gebakken lucht. V Geel boven Gudde ???? Nee , die twee staan volledig gelijk op de weegschaal. Geen onzin erbij halen. @ Henk. .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat toch overal duidelijk dat Gudde in hetzelfde schuitje zit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot zover dit discussieprogramma. Was weer aangenaam.
Met vrouw shoptijd geblazen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En het is inderdaad de vraag . Zelfbehoud of voor Feyenoord. Geen onzin als schuld leningen etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Toevallig, hier hetzelfde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 12:29 schreef van geil het volgende:Onzin. Er is 30 miljoen cash. Wat n onzin.Zakenmannen willen hun geld terug , geen leningen. Hilarisch. V Geel gezwets .Om klootjesvolk op de hand te krijgen. Die 30 miljoen cash is een aanname van rekensommen, zonder de klare feiten te kennen. Daarop kun je lekker speculeren. Verder moet van Geel als dat geld er al is, dat geld ook wel ter beschikking krijgen, daar gaat hij niet over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Die 30 miljoen cash is een aanname van rekensommen, zonder de klare feiten te kennen. Daarop kun je lekker speculeren. Verder moet van Geel als dat geld er al is, dat geld ook wel ter beschikking krijgen, daar gaat hij niet over. Dan is het 20 miljoen of voor mijn part 1. Het gaat erom dat jij sprak over investeringen (lees leningen ) dat zei je. Terwijl Blokland duidelijk sprak, vanaf nu kunnen alle transferinkomsten en boekwinsten wat ons betreft geïnvesteerd worden in door selecteren. Nadat we jaren lang de vinger aan de pols hebben gehouden met grote percentages te reserveren is Feyenoord nu volledig gezond met een ruim eigen vermogen. Dus nu is het moment om door te halen, dat moet je wel durven. Dat zijn zijn woorden , geen woord over geld lenen voor transfers . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is toen ook sprake geweest van extra investeringen/leningen.
Dat NU het moment is, aankomende zomer, klopt! Dat was het deze winter niet!
Vorige zomer is er blijkbaar verstandig ingekocht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is de discussie niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij brengt het in, een na laatste regel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik citeerde Blokland. het punt is waarom v Geel eerst idem dito zei. En ineens voorjaar afgelopen jaar precies andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is altijd het punt het salaris budget geweest. Hoe ze dat toen met Vilhena gegoogeld hebben weet ik ook niet.
Hoeveel miljoen er beschikbaar is ook geen idee. Wel lijkt het salarisbudget elk jaar een stukje op te schuiven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste is transparant. minimaal 1 miljoen per jaar erbij. En het overige nee, v Geel heeft meerdere malen gezegd geen geld voor transfers te hebben. Sterker nog , onlangs sprak hij zelfs over we gaan ons niet in de schulden steken voor transfers. Dat staat haaks op uitspraken van de Vvf.(geld genoeg) De jaarcijfers van Feyenoord etc.(geld genoeg) En niet te vergeten , zijn eigen woorden anderhalf jaar geleden. Alle transfergelden en boekwinsten kunnen vanaf nu 100 procent benut worden voor salarissen en transfers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal op de laptop even de artikelen erbij Zoeken. Weer zeker dat probleem afgelopen jaren salaris ruimte was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat ga je vinden, want dat was eerst het probleem. Maar dit gaat over daarna. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook afgelopen zomer nog. Echt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Transfergeld was tot op zekere hoogte niet het probleem. Spelersbudget wel volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 20:28 schreef van geil het volgende:Dat laatste is transparant. minimaal 1 miljoen per jaar erbij. En het overige nee, v Geel heeft meerdere malen gezegd geen geld voor transfers te hebben. Sterker nog , onlangs sprak hij zelfs over we gaan ons niet in de schulden steken voor transfers. Dat staat haaks op uitspraken van de Vvf.(geld genoeg) De jaarcijfers van Feyenoord etc.(geld genoeg) En niet te vergeten , zijn eigen woorden anderhalf jaar geleden. Alle transfergelden en boekwinsten kunnen vanaf nu 100 procent benut worden voor salarissen en transfers. Lees de laatste zin nu nog eens. Heeft hij zelf gezegd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb hem toen ook live gezien. En hij zei duidelijk , we gaan minimaal een miljoen per jaar omhoog met het salarisbudget. Houden we geld over aan winst of transfers, dan is nu de weg vrij op dat inhaalproces te versnellen , en dan iets minder uit te geven aan transfers. Die vrijheid en luxe is er nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja volgens mij ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En in het voorjaar (na de kritiek , toeval of niet) Volkomen tegen de woorden van Blokland in.(in de zomer) Geen geld voor transfers en salarisbudget verruiming . Even n beetje zwart wit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou als ik jullie was maar eens teruglezen. Heb er geen zin in. Leon bijvoorbeeld quote enkele van Geel uitspraken. Geen geld voor transfers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het mooi afloopt voor Feyenoord dan stromen de miljoenen echt binnen. Startgeld champions league, goede transfers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga het morgen verzamelen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook tegen Borst , we hebben geen miljoenen om een speler met kwaliteit te halen. etc etc etc etc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 20:46 schreef van geil het volgende:Ik zou als ik jullie was maar eens teruglezen. Heb er geen zin in. Leon bijvoorbeeld quote enkele van Geel uitspraken. Geen geld voor transfers. Probleem is ook bijv media op een dwaalspoor te zetten door cijfers en bedragen de lucht in te smijten. Niemand kan in de keuken kijken. Daarom leest Martin jou quote's met veel plezier..:-D |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ideaal voorbeeld van wat ik bedoel. In gesprek met Hugo Borst... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 20:51 schreef ar het volgende:[..] Probleem is ook bijv media op een dwaalspoor te zetten door cijfers en bedragen de lucht in te smijten. Niemand kan in de keuken kijken. Daarom leest Martin jou quote's met veel plezier..:-D De cijfers van Feyenoord zijn gewoon in te zien. En het eigen vermogen is n beetje gissen. Maar is minimaal 20 , en maximaal 32 miljoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis discussiedag vandaag. Ook weer eens prettig. Lekker erop uit zometeen. Bandje met oudere meuk. Beach Boys enzo. Lekker effe los. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:Tis discussiedag vandaag. Ook weer eens prettig. Lekker erop uit zometeen. Bandje met oudere meuk. Beach Boys enzo. Lekker effe los. Veel plezier buiten de topic Henk. Tot zondag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 20:47 schreef ar het volgende:Als het mooi afloopt voor Feyenoord dan stromen de miljoenen echt binnen. Startgeld champions league, goede transfers. Dat zou inderdaad puik zijn. Maar dan moet je ook wel presteren voor de echte pot. Wat levert de start op ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
12 miljoen als je de enige bent, anders is er een verdeelsleutel |
|
|
|