|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het draait hier allemaal weer om 1 ding |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu jij er weer als de kippen bij bent wel ja ar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar ging het ook alweer over? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is die zeeuwmeeuw doof aan het worden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van feppen word je doof toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Altijd weer een brok in mijn keel betreft die kleintjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Godverd ,Van Boekel de kaartentrekken deze wedstrijd als schijts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord traint nog altijd zonder Jones,Elia,Jorgensen,Bilal en Kongolo. Allemaal nog geblesseerd.
Zucht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar beter n keer overslaan , dan de spuit erin. Dan geeft meer problemen op langere termijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus tijd voor Mo,Kramer? Vermeer, Renato, Simon,Marko,Emil,Gustavo,Bart,Lucas,Miquel? en Sven dat ze er klaar voor zijn. T's ff wennen, laten we hopen dat het goed uitpakt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 11:10 schreef van geil het volgende:Ja, maar beter n keer overslaan , dan de spuit erin. Dan geeft meer problemen op langere termijn. Hoop op tijd fit voor zondag. Man, zal toch niet zo zijn dat het nu in elkaar dondert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso is AZ ook maar een droevig elftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afwachten maar, alles zit nu tegen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt een interesante opstelling dan. Maar goed, er zijn voldoende opties, al gaan we er bij een paar (licht) op achteruit. Enige echte probleem is de linksbuiten positie. Wie ga je daar neerzetten als zowel Elia als Bilal er niet bijzijn. Kuyt? Toornstra? Gustafson? Of zelfs Jorgensen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Juist als het moeilijk wordt vertrouwen houden MMM. Als we kampioen willen worden moeten we dit aan kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 13:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wordt een interesante opstelling dan. Maar goed, er zijn voldoende opties, al gaan we er bij een paar (licht) op achteruit. Enige echte probleem is de linksbuiten positie. Wie ga je daar neerzetten als zowel Elia als Bilal er niet bijzijn. Kuyt? Toornstra? Gustafson? Of zelfs Jorgensen? Mo. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Fris en onvoorspelbaar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap het, ben er ook niet blij mee hoe het momenteel allemaal loopt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 13:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wordt een interesante opstelling dan. Maar goed, er zijn voldoende opties, al gaan we er bij een paar (licht) op achteruit. Enige echte probleem is de linksbuiten positie. Wie ga je daar neerzetten als zowel Elia als Bilal er niet bijzijn. Kuyt? Toornstra? Gustafson? Of zelfs Jorgensen? Ik zou zeggen Toornstra of Hankouri.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gewoon Hankouri...Dat is een linksbuiten. Laat de jeugd zich maar bewijzen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moraal van az is ook laag. Dan maar 4-0 ipv 6-0 door de omstandigheden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Absoluut, ze links laten leggen en weg laten lopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik geloof dat El Hankouri er niet heel goed opstaat, in de zin dat hij geen bovengemiddeld talent zou zijn. Anyway, hij zat zondag niet eens bij de selectie, kan je nagaan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik denk zondag niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet eens, is triest dat dit gebeurt in onze maatschappij. Je help toch zeker geen kind om zeep, t's niet één van de zovelen per week mag ik hopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 22:15 schreef VVout het volgende:[..] Niet eens, is triest dat dit gebeurt in onze maatschappij. Je help toch zeker geen kind om zeep, t's niet één van de zovelen per week mag ik hopen. Vind het rond bijna elke wedstrijd wel een overkill maar dit is wel een hartverscheurend verhaal idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De opstelling zal n moeilijk verhaal worden. Maar the fuck ermee. Iedereen zal nu toch wel begrijpen wat er op het spel staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Exact. De meeste geblesseerden trainden binnen overigens. Dat is enigszins hoopvol |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoe speelt emil hanson ?ik dacht dat deze jongen redelijk tot goed speelde ,deze jongen laten spelen op de plek van elia en dan Dirk op de plek van vilhena en woudenberg in plaats van kongolo heb ie volgens mij het minste gewijzigd kwa veldbezetting. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7-0! en puntverlies van 020! |
|
|
|