|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die twee lullen elkaAR helemaal gek.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee joh, gewoon z'n eerste wedstrijd alvast pakken. AZ kennen we hebben thuis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op rtv rijnmond ( waar ik geen fan van ben) zij een van de analisten de vraag. Is Feyenoord nu echt heel veel zwakker. Nelom heeft goede wedstrijden gespeeld op de positie van Kongolo, Vermeer is een goede keeper,en Toornstra een linie zakken is zo slecht nog niet . Alleen tegen Heerenveen moeten we gaan puzzelen wie op de positie van Tony. Maar alles staat en hangt met passie en inzet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom heeft vooral hele slechte wedstrijden gespeeld. Daar kan je nooit op rekenen, slap oud wijf. Weg ermee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word er meestal ook niet vrolijk van, is gewoon n klasse minder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie moet je er anders neerzetten dan , en niet het hele systeem door de war gooien ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gewoon Nelom laten spelen. Het is wat het is. Wat ik vreemd vond de laatste wedstrijd, is dat hij ongeinspireerd overkwam. Dat combineert erg slecht met gebrek aan kwaliteit...Dus ik hoop dat hij morgen scherper is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Woudenberg moet wel een heel zware terugval hebben gehad, intussen.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Schuurman, Woudenberg, Anass, etc breken allemaal niet door. Zou dat 6 jaar geleden anders zijn geweest als ze uit armoede elke wedstrijd hadden moeten spelen omdat Feyenoord geen centen had? Ik neig naar ja...De Vrij en Indi waren ook geen supertalenten, maar braken wel door.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan ik me in vinden. Jeugd krijgt amper kans om regelmatig te proeven in de basis. Nieuwkoop bijvoorbeeld. Zag ik tegen psv toch een ijzersterke invalbeurt tonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor mij is Nieuwkoop de nr 13 van de selectie, heb ik veel meer vertrouwen in dan bijvoorbeeld Tapia. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gio lijkt inderdaad bang om met minder ervaring te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of in deze fase verstandig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of de jeugd is gewoon niet zo goed. Je moet t niet groter maken dan t is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Wie moet je er anders neerzetten dan , en niet het hele systeem door de war gooien ? Woudenberg is echt niet minder dan Nelom.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Betwijfel ik. Gio speelt op safe, met zo min mogelijk wisselingen en omzettingen. Dat is begrijpelijk maar past het wel heel rigide toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit ook echt gewoon een minder generatie jeugd achter. Nu onder 18 zitten aardige spelers bij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 12:13 schreef van geil het volgende:Voor mij is Nieuwkoop de nr 13 van de selectie, heb ik veel meer vertrouwen in dan bijvoorbeeld Tapia. Echt wel, vind ik dus ook. Die kan je toch zonder bedenken opstellen, doet weinig gekke dingen en gevaarlijk in de opbouw. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorin lekker met Berghuis en Toornstra op de vleugels en Mo een kans geven als wissel, Bilal eens laten toekijken of als 2e wissel inzetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:Er zit ook echt gewoon een minder generatie jeugd achter. Nu onder 18 zitten aardige spelers bij. Nieuwkoop, Schuurman (toch wel), Woudenberg, Hankouri. Niet helemaal minder.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zijn geen bovenmatige talenten. Dat is niveau subtop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof in een overwinning en hoop op het wakker zijn van Nelom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: De vrij en Indi ook....een tijdje geleden vond men hier Schuurman en Woudenberg helemaal geweldig... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 19:17 schreef CobusIII het volgende:[..] De vrij en Indi ook....een tijdje geleden vond men hier Schuurman en Woudenberg helemaal geweldig... Je generaliseert.
De vrij en Indi waren veel verder dan deze voorbeelden. De Vrij was al jaren jeugdinternational, zilver bij EK onder 17 etc. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi woord eigenlijk... Generaliseren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Morgen in ieder geval zenuwachtig opstaan, paar uur koppijn en 2 liter koffie verder... Morgen de 3 punten in eigen huis houden, dat geeft in ieder geval weer een lekkere positieve boost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik maak me totaal geen zorgen. Alle vertrouwen in een overwinning |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als de situatie niet deëscaleert is er morgen geen voetbal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het gaat er heftig aan toe. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och, morgen n kopje thee met Jesse en Alexander en we hebben weer n doof potje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geert schenkt het wel in voor ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Turkse media roepen Turken op massaal naar Rotterdam te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat we tegen AZ moesten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Boost voor z'n zelfvertrouwen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maakt niet uit beter laat dan nooit.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
"Ik vind dit niet democratisch hier in Nederland". aldus een demonstrant. Bron: RTVRijnmond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2017 door Vincent1970 -- |
|
|
|