|
|
Leon FR1908
|
|
|
9 speelronden:
9x winnen = kampioen (27 punten) 8x winnen 1x gelijk = kampioen (25 punten) 8x winnen 1x verliezen = kampioen (24 punten) 7x winnen 2x gelijk = kampioen (23 punten) 7x winnen 1x gelijk (tegen ajax)1x verlies = kampioen (22 punten) 6x winnen 3x gelijk = kampioen (21 punten) (bij beter doelsaldo)
Mocht de nummer 2 punten nog/weer punten verspelen zullen de cijfers anders worden http://forum.headliner.nl/topic-29275/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 april 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Echt spannend hoor, is het al Zondag :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima topic. Wel zenuwslopend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was het alweer maar zondag. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Als we zo blijven spelen wordt het lastig de komende drie duels.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik weet even niet meer wat ik moet verwachten |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het is retespannend. Zondag om half drie zag ik het even somber in. Maar nu moeten ze er gewoon weer staan. De A'dammers hebben een paar drukke weken voor de boeg, moeten toch nog wel een keer punten laten liggen ergens. Belangrijkste is dat Feyenoord zelf weer gaat vlammen, dan komt het goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Na de slechte wedstrijd tegen go ahead ging het ook weer goed, zijn ze ook op hun plaats gezet, hou je daar aan vast maat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 10:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Na de slechte wedstrijd tegen go ahead ging het ook weer goed, zijn ze ook op hun plaats gezet, hou je daar aan vast maat.. Graag, toen wonnen we er 10 op rij. Nu 9 is goed :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feyenoord speelt bijzonder slecht op kunstgras. Dat is een belangrijke factor geweest zondag. maar ik zie er ook een aantal bijlopen die niet al te fris meer ogen. Dat baart mij meer zorgen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En dan de uitwedstrijd tegen Henkie Fraser dan in Arnhem |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Henkie Fraser gooit alles op de beker en gunt Feyenoord succes! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele aanleiding om neerwaartse spiraal te verwachten. Deze nederlaag was even nodig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Forget it.. Daar is hij teveel sportman voor. En terecht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:Geen enkele aanleiding om neerwaartse spiraal te verwachten. Deze nederlaag was even nodig. 1 : eens. Alleen zo stom dat het net steeds tegen die jojo ploegjes gebeurt. 2 : totaal oneens. Even nodig ? Je zal die 2 punten straks net tekort komen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee joh, een nederlaag kun je gebruiken om de boel weer op scherp te krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegen twee degradanten 6 punten weggesmeten dat doet nu pijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Oneens met Henk en ar. Na iedere (gewonnen) wedstrijd lees en hoor je hoe spelers het hebben over focus op volgende wedstrijd, iedere wedstrijd apart benaderen en al dat geneuzel. Als je dan een zeperd maakt, moet je niet ineens gaan lullen over het verlies gebruiken om "de boel scherp krijgen". |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je kunt ze nooit allemaal winnen Vincent. Beter nu, dan hou je voorlopig weer de focus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben je het nu eens of oneens met Vin ar..(?) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik vond het ook al zo'n Pechtoldantwoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, je kunt ze toch niet allemaal winnen. Te moeilijk? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:Geen enkele aanleiding om neerwaartse spiraal te verwachten. Deze nederlaag was even nodig. Een handvol geblesseerden/geschorste is voor mij aanleiding om wel te twijfelen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Tegen Sparta te moeilijk ja. Iets met scherpte ofzo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis iets wat er tussen oortjes gebeurt. Je wint achtereen wedstrijden. Hoe slecht ook voor duurbetaalde profs, maar er komt een moment dat je wat gemakzuchtiger gaat worden. Iets van 'dit loopt ook goed af'. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 06:38 schreef Leon FR1908 het volgende:9 speelronden: 9x winnen = kampioen (27 punten) 8x winnen 1x gelijk = kampioen (25 punten) 8x winnen 1x verliezen = kampioen (24 punten) 7x winnen 2x gelijk = kampioen (23 punten) 7x winnen 1x gelijk (tegen ajax)1x verlies = kampioen (22 punten) 6x winnen 3x gelijk = kampioen (21 punten) (bij beter doelsaldo) Mocht de nummer 2 punten nog/weer punten verspelen zullen de cijfers anders worden http://forum.headliner.nl/topic-29275/ Update ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Min een wedstrijd en laatste optie valt af! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maandag ,ik hoop dat we winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat lijkt dat al weer lang geleden. Winnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is wel heel dramatisch geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo voelt het echt voor mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aanstaande maandag is het maar weer een dag geleden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Op naar morgen. Ik ben zo zenuwachtig! Ik hoop het zo dat ze kampioen worden. Mijn kleine jongen is zo met Feijenoord bezig. 26 maart naar de kameraden dag in de kuip. Come on Feijenoord! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 - 07:56 schreef Milo het volgende:Op naar morgen. Ik ben zo zenuwachtig! Ik hoop het zo dat ze kampioen worden. Mijn kleine jongen is zo met Feijenoord bezig. 26 maart naar de kameraden dag in de kuip. Come on Feijenoord! Ik ga ook met mijn zoontje :) die heeft nog geen geduld voor een hele wedstrijd, maar wil wel heel graag naar de Kuip |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja hij vindt het geweldig. Gaan voor de derde keer op rij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veel plezier mannen. Leuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig die indrukken bij die kids als ze in de Kuip zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon vandaag die 3 punten thuis houden, dan verliezen we de laatste wedstrijd wel. Van bezopenheid omdat we dan al kampioen zijn! Fijne wedstrijd mensen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jij ook! Vandaag moeten een aantal bankzitters zich echt gaan bewijzen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar maak ik me niet zo druk over, wat als er gewisseld moet gaan worden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
8speelronden:
8x winnen = kampioen (24 punten) 7x winnen 1x gelijk = kampioen (22 punten) 7x winnen 1x verliezen = kampioen (21 punten) 6x winnen 2x gelijk = kampioen (20 punten) 6x winnen 1x gelijk (tegen ajax)1x verlies = kampioen (19 punten) 5x winnen 3x gelijk = kampioen (18 punten) (bij beter doelsaldo)waarvan 1 gelijkspel tegen 020 is
Mocht de nummer 2 punten nog/weer punten verspelen zullen de cijfers anders worden http://forum.headliner.nl/topic-29275/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die laatste klopt niet? Verschil is vier punten? Bij drie keer gelijk lopen ze 6 in. Tenzij 1 van die gelijke spelen tegen hun is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:Die laatste klopt niet? Verschil is vier punten? Bij drie keer gelijk lopen ze 6 in. Tenzij 1 van die gelijke spelen tegen hun is Thx maat,gecorrigeert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou de topictitel nog..d:-) |
|
|
|