|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog 8 wedstrijden te gaan..En het is waar,hou je bezig met jezelf en kijk niet onder je anders loop je tegen een lantaarnpaal aan ofiets |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Damn, onze Adamse vrienden werken ook niet echt mee aan ons feestje. Blijft spannend. Zie gek genoeg vooral op tegen Zwolle uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De wedstrijden tegen clubs die daadwerkelijk nog ergens om spelen gaan de scherprechter worden. En dat zijn er nu nog best veel.
Feyenoord nog drie makkelijke thuiswedstrijden. Ajax heeft met thuiswedstrijden tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ op papier geen makkie thuis, maar AZ is in bijvoorbeeld huidige vorm niet beter dan een Heracles. PSV krijgt nog Vitesse en Ajax thuis.
Feyenoord heeft veruit het zwaarste uit programma, met Ajax, Heerenveen en Vitesse. Ajax heeft als echt lastige uitwedstrijd nog PSV. PSV heeft een relatief eenvoudig programma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Mooi gemaakt weer! De eerstvolgende en de allerlaatste ben ik er bij! Laat het maar gebeuren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De komende 2 winnen en we zijn er. Dat is wel makkelijk gezegd uiteraard. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
4 uitwedstrijden waarvan je er 2 sowieso moet winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst Heerenveen. Dan zien we wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Come on Feijenoord! Hamas, hamas.......sorry ik liet me even gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal je broer blij mee zijn ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die kan aan het gas hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, mooie vent is t. Jammer dat hij geen verstand van voetbal heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies leven van finale naar finale.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:De wedstrijden tegen clubs die daadwerkelijk nog ergens om spelen gaan de scherprechter worden. En dat zijn er nu nog best veel. [ afbeelding ] Feyenoord nog drie makkelijke thuiswedstrijden. Ajax heeft met thuiswedstrijden tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ op papier geen makkie thuis, maar AZ is in bijvoorbeeld huidige vorm niet beter dan een Heracles. PSV krijgt nog Vitesse en Ajax thuis. Feyenoord heeft veruit het zwaarste uit programma, met Ajax, Heerenveen en Vitesse. Ajax heeft als echt lastige uitwedstrijd nog PSV. PSV heeft een relatief eenvoudig programma. Ik kijk hier meer naar dan goed voor me is. Het wordt echt zo verschrikkelijk spannend, niet gezond meer gewoon :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pec uit is misschien nog wel het vervelendst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo zie ik Excelsior als vervelend voor Ajax .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo kijk ik er ook naar! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt helemaal hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Per wedstrijd bekijken al komt het wel akelig dichtbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het gaat meevallen. Onnodige stress |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof er nog steeds niet in. Te veel teleurstellingen afgelopen decennia. Dat laat wondjes na. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En Heerenveen is echt niet best. Plus gewoon gras, ik zie het wel zitten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het kan natuurlijk makkelijk worden. Maar het is soms zo'n dunne lijn: good or bad day. Zie Sparta. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Ze moeten het nu gewoon laten zien wat ze willen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Al win je deze pot. Gaan we kampioen worden! Ik vind dit een vervelende wedstrijd dan vitesse uit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
In ieder geval heel veel zin in! :D 3 punten naar binnen trekken morgen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 - 12:51 schreef FR-Henk het volgende:Geloof er nog steeds niet in. Te veel teleurstellingen afgelopen decennia. Dat laat wondjes na. Ik laat het ook niet echt toe merk ik. Wachtend op het "zie je wel"-moment |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:8speelronden: 8x winnen = kampioen (24 punten) 7x winnen 1x gelijk = kampioen (22 punten) 7x winnen 1x verliezen = kampioen (21 punten) 6x winnen 2x gelijk = kampioen (20 punten) 6x winnen 1x gelijk (tegen ajax)1x verlies = kampioen (19 punten) 5x winnen 3x gelijk = kampioen (18 punten) (bij beter doelsaldo)waarvan 1 gelijkspel tegen 020 is Mocht de nummer 2 punten nog/weer punten verspelen zullen de cijfers anders worden http://forum.headliner.nl/topic-29275/ Stylzz help ff :,) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het programma in ogenschouw nemend, haalt Feyenoord met enige zekerheid nog 15 punten en komt daarmee op 84. Dat betekent dat Ajax alle wedstrijden moet winnen (nog 7 en 21 punten nodig) en een doelsaldoverschil van 12 moet wegwerken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb even snel een beginnetje gemaakt. Weet niet of het volledig is, maar het komt in de buurt.
7x winnen = kampioen 6x winnen 1x gelijk = kampioen 6x winnen 1x verlies = kampioen 5x winnen 2x gelijk = kampioen 5x winnen 1x gelijk 1x verlies = kampioen 5x winnen 2x verlies = kampioen (op doelsaldo als een van die verliespartijen tegen Ajax is) 4x winnen 3x gelijk = kampioen (op doelsaldo) 4x winnen 2x gelijk 1x verlies (niet tegen Ajax) = kampioen 4x winnen 1x gelijk 2x verlies (niet tegen Ajax) = kampioen 3x winnen 4x gelijk = kampioen (op doelsaldo) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En als de neusjes van de lampjes verliezen kan er in elk scenario nog een verliespartij bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:01 schreef Gerard_FR het volgende:En als de neusjes van de lampjes verliezen kan er in elk scenario nog een verliespartij bij. Die winnen ze ook niet PSV word tweede.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:01 schreef Gerard_FR het volgende:En als de neusjes van de lampjes verliezen kan er in elk scenario nog een verliespartij bij. De marge wordt nog groter inderdaad, al moet je in sommige gevallen dan weer rekening houden met PSV. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gewoon de volgende wedstrijd winnen, kampioenswedstrijd thuis tegen Utrecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 16:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Heb even snel een beginnetje gemaakt. Weet niet of het volledig is, maar het komt in de buurt. 7x winnen = kampioen 6x winnen 1x gelijk = kampioen 6x winnen 1x verlies = kampioen 5x winnen 2x gelijk = kampioen 5x winnen 1x gelijk 1x verlies = kampioen 5x winnen 2x verlies = kampioen (op doelsaldo als een van die verliespartijen tegen Ajax is) 4x winnen 3x gelijk = kampioen (op doelsaldo) 4x winnen 2x gelijk 1x verlies (niet tegen Ajax) = kampioen 4x winnen 1x gelijk 2x verlies (niet tegen Ajax) = kampioen 3x winnen 4x gelijk = kampioen (op doelsaldo) Thanks ,ziet er goed uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou het feest compleet maken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De marge wordt nog groter inderdaad, al moet je in sommige gevallen dan weer rekening houden met PSV. Kortom, we kunnen nog lang niet achterover leunen. |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
quote: 4x gelijk is 8 verliespunten... dat klopt dus niet |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als het tegen 020 is dan wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doelsaldo kun je ook nog niet meewegen , is te vroeg . Het gat is niet zo groot, zeker niet als je daar verliest . 12 goals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das een hoop goals hoor. Ja tenzij je 5-0 verliest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga jullie mond spoelen stelletje dwazen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 18:21 schreef van geil het volgende:Doelsaldo kun je ook nog niet meewegen , is te vroeg . Het gat is niet zo groot, zeker niet als je daar verliest . 12 goals. Tis geen zekerheidje, maar het gat is groot genoeg dat je 9 van 10 keer een beter doelsaldo hebt na 34 wedstrijden, zelfs al zou je her en der nog wat laten liggen. |
|
|
|