|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht speelt behoorlijk en vooralsnog voor zekerheid van play-offsinds. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is over drie wedstrijden wel beslist |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik snap de euforie en zelfs de aanname niet. Maar ach, doe maar hoor. Ik hou m'n reserves, 50% kans op een happy end. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik snap het ook niet.. Als je de reacties op fb ziet van medesupporters, dan kunnen ze nog 6x harder vallen als Ajacieden na het debacle de Graafschap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Geloof me, wanneer je in Amsterdam verliest wordt het billenknijpen tot de laatste speeldag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door Nibke 7 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik snap het ook niet.. Als je de reacties op fb ziet van medesupporters, dan kunnen ze nog 6x harder vallen als Ajacieden na het debacle de Graafschap. Precies. Die komen niet meer bij als ze toch nog kampioen worden. Snap ook niet zo waar al dat leedvermaak vandaan komt, ja natuurlijk zie je graag Ajax punten verspelen, maar om dan hoog van de toren te gaan blazen, we zijn zelf al 18 jaar geen kampioen meer geworden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorzichtig aftellen dus, eerst eens zien dat we fit blijven allemaal en het over 2 weken waar maken. Zelfs dan moet je het nog geconcentreerd af maken voordat je in feeststemming raakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik doelde op de play-off posities. Die zijn over drie wedstrijden wel beslist. Is in ons voordeel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 23:29 schreef Nibke 7 het volgende:Geloof me, wanneer je in Amsterdam verliest wordt het billenknijpen tot de laatste speeldag! Precies |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Neuzen lijken meer de druk te voelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Nu helemaal. Voor hullie is het beter dat ze zich op de Europa league concentreren.. :) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pffffffff. Morgen wordt een zenuwslopende kutdag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis een sleutelduel in mijn ogen. Vitesse is er met de kop niet bij, dus zou je deze vrij eenvoudig moeten winnen. Maar toch, verneuk je het... brrr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vitesse in 100 % gemotiveerd dus dat moet Feyenoord ook zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor het eerst in de historie dat hun de Baker kunnen pakken. Die zijn met hele andere zaken bezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze volgende week scherp aan de beker willen starten zullen ze morgen alles moeten geven...Zo werk dat nu eenmaal in de sport..Aan slechte voorbereidingen zijn zij niet bij gebaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als we voor komen is due wedstrijd gespeeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is uit al een hele tijd geleden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, statistieken zijn er om te doorbreken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geloof daar geen reet van.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: D'r zit twijfel kan niet anders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Komt alvast goed uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk dat is wel een belangrijke, die doen ons niks meer.. Word voor hun een soort benefitwedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat dan weer wel idd,en dat moet ook! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik dan weer wel idd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zie ze echt geen risico's nemen. Als ze hard gaan spelen krijgen ze het hard terug met de kans op blessures en zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kijk dat is wel een belangrijke, die doen ons niks meer.. Word voor hun een soort benefitwedstrijd. Waar speelt Vitesse dan nog voor omdat je daar wel van denkt dat die vol gaan tegen ons..? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 06:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zie ze echt geen risico's nemen. Als ze hard gaan spelen krijgen ze het hard terug met de kans op blessures en zo.. Heeft Twente ook mooi duidelijk gemaakt met die overtreding van Andersen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb het niet gezien.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel, ik zit nu Utrecht Roda te kijken met een half oog, de zon schijnt heerlijk nu, ff meepakken.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2017 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jawel, ik zit nu Utrecht Roda te kijken met een half oog, de zon schijnt heerlijk nu, ff meepakken.. Hoe saai is deze wedstrijd? Pfff Hier regent het...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door MightyAce -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Regent het daar d:-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 06:38 schreef Leon FR1908 het volgende:9 speelronden: 9x winnen = kampioen (27 punten) 8x winnen 1x gelijk = kampioen (25 punten) 8x winnen 1x verliezen = kampioen (24 punten) 7x winnen 2x gelijk = kampioen (23 punten) 7x winnen 1x gelijk (tegen ajax)1x verlies = kampioen (22 punten) 6x winnen 3x gelijk = kampioen (21 punten) (bij beter doelsaldo) Mocht de nummer 2 punten nog/weer punten verspelen zullen de cijfers anders worden http://forum.headliner.nl/topic-29275/ 2x winnen = kampioen 1x winnen 1x gelijk = kampioen 1x winnen 1x verliezen = kampioen 2x gelijk = kampioen (op doelsaldo, met zekerheid van 99%)
Het ken slechter. :) |
|
|
|