|
|
VVout
|
|
|
Hier een verzameling van de 2e testronde in Barcelona.
Weet niet waarom en of Liberty beelden weigert af te staan aan bv Ziggo, maar ook op Youtube worden streams geblokt.
Jammer voor de fan van deze sport en vandaar dat ik ook nu dan maar weer zo links en rechts wat info's bij elkaar schraap over deze testdagen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2017 F1 Test2 (day 6 afternoon) FULL CRONOS STUDIOS
https://www.youtube.com/watch?v=h8z1pRYPPxE
Update!!!, zitten aan het begin leuke beelden bij die eerst nog ontbraken :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hopen dat Bottas die Hamilton van de baan rijd maar weer dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: :) hup Bottas, maar voorlopig hoop ik dat die Vettel er helemaal niets van bakt. Kick voor Massa dat zijn Williams zo lekker gaat, denken dat je gestopt bent en dan zo terug komen gun ik hem van harte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dis weer minder, ben benieuwd wat het geweest zou zijn....
quote:...Net voor het einde van de sessie moest Max zijn RB13 aan de kant stilzetten. Aan Verstappen.nl legt hij uit: “We moeten nog precies uitzoeken wat de oorzaak is, maar het lijkt op hetzelfde probleem als vanmorgen. Zoiets is helaas niet ideaal, maar het hoort erbij. Ik heb er alle vertrouwen in dat het tijdig opgelost wordt. Renault heeft al een oplossing voor Melbourne, dus dan zou het in orde moeten zijn.”... http://www.verstappen.nl/nl/article/10126/ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 20:08 schreef VVout het volgende:[..] :) hup Bottas, maar voorlopig hoop ik dat die Vettel er helemaal niets van bakt. Kick voor Massa dat zijn Williams zo lekker gaat, denken dat je gestopt bent en dan zo terug komen gun ik hem van harte. Er zitten te weinig Italiaanse spionnen in Oostenrijk, Mercedes weet denk ik allang wat ze eruit moeten halen om numero uno te blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kimi verrassend rap tot nog toe, werk aan de winkel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat probleempjes gehad met de motor, waarvan Renault zegt dat ze voor de eerste race zijn opgelost. Christian zij verder dat ze met een basis auto gaan testen zonder opties die ze in de races wel gaan gebruiken. Het was heel belangrijk nu om basisdata te verzamelen, zodat ze weten wat de opties die ze toevoegen doen op de basis setup. Hopelijk gaat er dus nog heel wat uit het vat komen en worden we niet teleurgesteld het komende race seizoen. De eerste stap de Mercedes heramonie te beslechten is in ieder geval door Ferrari gezet, voor de spanning hoop ik gewoon dat het nu eens echt bij elkaar komt en dat iedere race ergens om gaat. |
|
|
|