|
|
Stylzz
|
|
|
Higler fluit niet veel in ons voordeel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop het. Is nog niks van te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 12:50 schreef Els het volgende:[..] Tja, Koeman en die slisser dan dus ook, je hebt niks beters op die positie. Ook Kongolo hoort daar natuurlijk niet, he, die hoort centraal. Eens, er had allang een verbetering op die positie moeten plaatsvinden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Worden gewoon weggespeeld op inzet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die hoop is er nog wel maar slinkt zienderogen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 18:56 schreef MightyAce het volgende:Zijn we lekker mee, met die scheids. Weten jullie nog hoe kut die uit tegen Twente floot? Bah. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor. dit is prima van Karim. Nu voor de rust wordt t 1-1 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 12:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ach ik ben al voor zoveel uitgemaakt, maar snap jij dan die keuze voor Nelom (?) Nee, ik vind Nelom vreselijk, maar je zal toch met elf man binnen de lijnen moeten staan. En als Koeman, Rutten en Van Bronkhorst telkens op Nelom uitkomen als Kongolo niet kan, dan hebben we blijkbaar niets beters. Uiteraard kun je dan Van Geel, Janssen of Van Bronkhorst van alles kwalijk nemen, maar het helpt helemaal niets. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 12:53 schreef Els het volgende:[..] Wat zijn jullie toch een vreselijke opportunisten. Die 'bedankt Gio' staat nog wel bovenaan. Mag zijn keuzes toch wel ter discussie stellen? Ik snap de keuze voor nelom niet en ook kuijt op rechts niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:00 schreef Els het volgende:[..] Nee, ik vind Nelom vreselijk, maar je zal toch met elf man binnen de lijnen moeten staan. En als Koeman, Rutten en Van Bronkhorst telkens op Nelom uitkomen als Kongolo niet kan, dan hebben we blijkbaar niets beters. Uiteraard kun je dan Van Geel, Janssen of Van Bronkhorst van alles kwalijk nemen, maar het helpt helemaal niets. Volgens die logica kan het forum op slot :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we dertig middenvelders kunnen kopen, kunnen we toch ook een LB kopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
en een vervanger voor Berghuis... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgens mij vond jij Nelom niet zo slecht? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rot op man! Weer geen kaart!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: We moeten nog ff Els. Chill |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
nog niks goeds gezien van de voorhoeder koploper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze lijken nu wakker te worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Inmiddels 2 momenten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook namens mij bedankt ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen smijt met krachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:00 schreef Els het volgende:[..] Nee, ik vind Nelom vreselijk, maar je zal toch met elf man binnen de lijnen moeten staan. En als Koeman, Rutten en Van Bronkhorst telkens op Nelom uitkomen als Kongolo niet kan, dan hebben we blijkbaar niets beters. Uiteraard kun je dan Van Geel, Janssen of Van Bronkhorst van alles kwalijk nemen, maar het helpt helemaal niets. Mwah ben ik niet helemaal eens. Wel het feit dat daar al versterking had moeten staan Wat is er met Woudenberg dan is die dan nog slechter dan Miquel..(?) Heb dit seizoen ook wedstrijden zitten bekijken dat Nelom slecht was en dat Jones geen reet te doen haf dat ik denk haalt Nelom er maar uit en ga met drie man verder achterin |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mulder gaat nog wel een foutje mak3n |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet je wel op doel schieten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen heeft windje mee trouwens, daarom valle alle lange ballen ook goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle afvallende ballen zijn voor Heerenveen ook trouwens. Het middenveld wint de slag niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe kun je nou als koploper zo'n eerste helft vertonen. Schaam je. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen zet ver druk naar voren, doen ze dat de tweede helft ook kan je er gebruik van maken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tering staan we voor ofzo... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De rust bewaren nu. Overzicht houden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik ben echt pissig. Wat een alletyfus kutpot! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, ik vond het een bruikbare bankzitter...maar dat wil niet zeggen dat we de afgelopen 3 jaar geen goede LB hadden kunnen aanschaffen...Kongolo vind ik een CV en geen LB.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, ik vond het een bruikbare bankzitter...maar dat wil niet zeggen dat we de afgelopen 3 jaar geen goede LB hadden kunnen aanschaffen...Kongolo vind ik een CV en geen LB.. T is een "bruikbare" tribunezitter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce