|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ook goed, dan kan hij ruimte maken voor Berghuis.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen corner! Tyfus Hitler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die mag na dit seizoen weer terug. Nelom kom je nooit vanaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft wordt een heel ander beeld let maar op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaan tegen een rode kaart aanlopen vanmiddag. Let maar op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O.. zeker wel. Niet verantwoord |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als je deze mog wint dan wordt je kampioen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We zullen niks krijgen in ons voordeel van deze scheids. Heeft ze echt een hekel aan Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
2e gaan we eroverheen. 1-4 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop het. Zie alleen niet hoe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik denk t ook hoor, t spelletje van de eerste helft kan Heerenveen de tweede niet spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben geen Sjaak Schwartz maar elke overtreding van Feyenoord is geel, en Heerenveen mag veel meer.en nu weer huilen om een elleboog.............dus knvb zal er wel weer alles aan dioen om te schorsen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fox zla Jorgensen wel weer 100 keer herhalen voor de tuchtcommissie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoop dat Gio ze helemaal verrot scheldt. Wat denken ze wel! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gio wisselen vooral Nelom en Berghuis weer op zijn plek, en Kuijt vind ik aandoenlijk doet zijn best maar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gio d:-))))
Daar is ie te mak voor.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:gio wisselen vooral Nelom en Berghuis weer op zijn plek, en Kuijt vind ik aandoenlijk doet zijn best maar? Wie gaat het beter doen die nu op de bank zit? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:18 schreef piet de paler het volgende:Ik ben geen Sjaak Schwartz maar elke overtreding van Feyenoord is geel, en Heerenveen mag veel meer.en nu weer huilen om een elleboog.............dus knvb zal er wel weer alles aan dioen om te schorsen Haha heb je m ook door. Higler = onze Nijhuis :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan laat ie het aan jp over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena op de plek van Nelom en Nieuwkoop erbij..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha..dat zal helpen..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bilal natuurlijk. Nee serieus vond ik Nieuwkoop er vorige week goed uitzien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vrijwel alle uit wedstrijden hebben we moeite vanaf minuut 1 volledig scherp te starten. En omdat we niet echt veel kwaliteit hebben breekt je dat meerdere malen op, zeker als niet de eerste 11 op het veld starten. Hopen en duimen dat dit nog goed komt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan alleen maar beter worden. Al heb ik er dan nog weinig vertrouwen in. Neelomp geeft de wedstrijd weg, de rest kan het niet meer ombuigen lijkt het. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vilhena op Slagveer lijkt me geen goed idee... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:21 schreef van geil het volgende:Vrijwel alle uit wedstrijden hebben we moeite vanaf minuut 1 volledig scherp te starten. En omdat we niet echt veel kwaliteit hebben breekt je dat meerdere malen op, zeker als niet de eerste 11 op het veld starten. Hopen en duimen dat dit nog goed komt. Dat was nu niet zo hoor. De eerste tien was t wel aardig. Daarna ging t een paar keer mis met hoge ballen, vaak aan de kant van Nelom en de goal. Toen was t druk zetten volledig weg en werd de afstand tussen verdediging en voorhoede veel te lang. Volledig zwemmend middenveld er tussen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon 2 e helft er op en erover |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat woudenberg slechter is dan nelom. Heeft de eerste 8/9 wedstrijden prima als linksback gefunctioneerd. Nelom heeft inmiddels er bijna 150 wedstrijden op zitten met meerdere grote fouten achterin en een handvol assists en 2 goals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door rcrd -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Want, ik vrees dat Nelom tegen nog een kaart aan gaat lopen en dan moet je met tien man verder..die moet er echt vanaf Co.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee Nelom gaat goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De aanval van hoerenveen die vooraf ging aan de penalty was natuurlijk prima...maar de storm lijkt een beetje overgewaaid...Ik zie Feyenoord nog wel terugkomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat was nu niet zo hoor. De eerste tien was t wel aardig. Daarna ging t een paar keer mis met hoge ballen, vaak aan de kant van Nelom en de goal. Toen was t druk zetten volledig weg en werd de afstand tussen verdediging en voorhoede veel te lang. Volledig zwemmend middenveld er tussen. Juiste constatering.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Staat los van elkaar..Dan zou ik eerder Nieuwkoop daar zetten.. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:[..] ik denk t ook hoor, t spelletje van de eerste helft kan Heerenveen de tweede niet spelen. Denk ik ook, alleen moeten ze veel makkelijker spelen. Feyenoord speelt het hele seizoen goed combinatie voetbal, waarom dan nu steeds de lange bal? En Nelom...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie t nu terugkomen op tv. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:16 schreef MightyAce het volgende:[..] We zullen niks krijgen in ons voordeel van deze scheids. Heeft ze echt een hekel aan Feyenoord. het lig niet aan de scheids, ze laten niks zien dat ze koploper bent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis rechts en Toornstra links aub, Kuyt achter Jorgensen. Snap niet dat Gio dit omgooit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij irriteert is dat de bank niet laat zien dat ze bij de eerste elf horen...Nieuwkoop is een uitzondering.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:29 schreef MMM het volgende:Berghuis rechts en Toornstra links aub, Kuyt achter Jorgensen. Snap niet dat Gio dit omgooit Dit is echt ongelofelijk raar idd..never change a winning team toch? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je moet het altijd bij jezelf zoeken inderdaad. Maar deze scheids heeft ons in deze wedstrijd en ook tegen Twente eerder dit seizoen keer op keer benadeeld. Feit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat was nu niet zo hoor. De eerste tien was t wel aardig. Daarna ging t een paar keer mis met hoge ballen, vaak aan de kant van Nelom en de goal. Toen was t druk zetten volledig weg en werd de afstand tussen verdediging en voorhoede veel te lang. Volledig zwemmend middenveld er tussen. Ik heb het eerste kwartier gemist, wat ik wel zag was een veel beter (scherper) Heerenveen, diverse kansen. Veel ruimtes zonder druk, en veel balbezit voor Heerenveen. 1-0 is mild. En uiteraard Nelom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|