|
|
FR-Henk
|
|
|
Back up bij Nelom, Jan-Arie of Bart moeten de Nelom-Alert in het oog houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ze zullen Nelom gaan opzoeken, om de fouten uit te lokken. Desnoods met fopduiken, dat hebben ze vaak zat gedaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Nelom ze kop erbij houd dan is het een r e d e l i j k e speler |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Weinig snelheid in de ploeg... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: We moeten het er in ieder geval mee doen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar wel veel voetbal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zeker....persoonlijk vind ik Vilhena de grootste aderlating..Dat is de rede dat ik twijfels heb over vanmiddag... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:39 schreef CobusIII het volgende:[..] Zeker....persoonlijk vind ik Vilhena de grootste aderlating..Dat is de rede dat ik twijfels heb over vanmiddag... Heb ik wat meer bij Elia. Maar goed, als er weer een creep zegt dat alles mee zit bij Feyenoord: juist vandaag onze hele linkerflank noodgedwongen niet in de basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je vergeet dat de voorhoede van 020 weg is wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is Drolberg en Younes de gehele voorhoede bij jou? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Younes doet ook niet mee heeft last van knieklachten, whahahahaaa wat een angsthaas, niet meespelen omdat je knikkende knieën hebt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ik denk dat gemis Dolberg bij ajaks groter is dan gemis Vilhena bij ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Younes doet ook niet mee heeft last van knieklachten, whahahahaaa wat een angsthaas, niet meespelen omdat je knikkende knieën hebt.. Die Younes maakt geen moer klaar. Neres kennen we niet, dat baart me dus meer zorgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 13:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die Younes maakt geen moer klaar. Neres kennen we niet, dat baart me dus meer zorgen. Is ook niks Henk, gerustgesteld..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog n dik half uur. ik ga maar even ijsberen buiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Serieus, Younes altijd zelfde trukje, geen scorend vermogen. Kon Rickie zich dus op instellen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gezonde spanning, mooi weer buiten een mooie dag voor een dikke pot voetbal. Winst heel lekker, gelijkspelletje ook best. Come on boys! Fijne wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Precies. Ze hangen alles op aan die barbiepop. Klaassen is de enige die je moet af stoppen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 14:01 schreef ar het volgende:[..] Precies. Ze hangen alles op aan die barbiepop. Klaassen is de enige die je moet af stoppen En Schone....die schiet in de laatste 10 minuten van 30 meter de bal in de kruising... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kanaal 425 Voorbeschouwing.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 14:02 schreef CobusIII het volgende:[..] En Schone....die schiet in de laatste 10 minuten van 30 meter de bal in de kruising... Nee. Trekt de kar ook niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Relax jongens, bij verlies wat ik niet denk sta je nog steeds bovenaan en 020 gaat nog klapjes krijgen van AZ en pisvee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: WoW dat ziet er echt tof uit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 14:07 schreef piet de paler het volgende:Relax jongens, bij verlies wat ik niet denk sta je nog steeds bovenaan en 020 gaat nog klapjes krijgen van AZ en pisvee En Heerenveen. En Willem 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar vooral van Feyenoord.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk die Verbeek, Ajaks praat onzin door te zeggen dat ze de beste ploeg zijn, het blijkt uit niks.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..
COME ON FEYENOORD..!!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit er klaar voor lekker in mn eentje Glaasje whisky hup |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag??? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, wil niemand in m'n buurt hebben, vrouw en kleine weggestuurd, nootjes op tafel.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KOM OP FEYENOORD. Succes mannen ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook, wil niemand in m'n buurt hebben, vrouw en kleine weggestuurd, nootjes op tafel.. Geroosterde cashews heb ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oei lekker ook, ik heb wasabi-mix.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies wat bruggink zegt, Feyenoord moet gelijk druk zetten op Ajaks..geen kans geven om op te bouwen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op Feyenoord!!!!!!!!!! |
|
|
|