|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga wel met een bot mes in de pols graven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach een plastic zak doet het ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kunnen we bovenstaand wel allemaal vastleggen en uploaden? Best een markt voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil in een deense oven gecremeerd worden. Met een waakvlam. Duurt lekker lang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verklaard die stress ook.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou bij 1-1 is het feest hier!! 100 procent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van geil is altijd zo negatief... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik hoop op een Engelse scheids was het maar een Engelse scheids dan was het in de eerste minuut nooit 1-0 geworden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn ja en dan twee Franse lijnrechters.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: I hope on an English shits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha. you are talking een nice word over de border. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aanklagen voor smaad en opruiing, doen ze er om hè. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De jongere generatie heeft dit niet eens (bewust) meegemaakt. Bestuurders hebben de mond vol dat de gang van zaken rond uitsupporters bij de klassieker weer moet normaliseren. En dat de hufterigheid in en om de stadions een halt toegeroepen moet worden. Nou dan werkt de Revu deze week wel een beetje contraproductief. Uitgerekend net voor de klassieker, waarbij er deze keer nog geen noemenswaardige onrust tussen de kampen was gaat er weer een journalist de grote trom lopen roeren. Er is al genoeg vijandigheid en dit helpt er zeker niet aan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 maart 2017 - 14:14 schreef tomson het volgende:De jongere generatie heeft dit niet eens (bewust) meegemaakt. Bestuurders hebben de mond vol dat de gang van zaken rond uitsupporters bij de klassieker weer moet normaliseren. En dat de hufterigheid in en om de stadions een halt toegeroepen moet worden. Nou dan werkt de Revu deze week wel een beetje contraproductief. Uitgerekend net voor de klassieker, waarbij er deze keer nog geen noemenswaardige onrust tussen de kampen was gaat er weer een journalist de grote trom lopen roeren. Er is al genoeg vijandigheid en dit helpt er zeker niet aan.. Het is natuurlijk wel heel dubbel, dus op zich is t een prima discussie wat het artikel oproept.
De invloed van de mannen is groot, gewenst en soms ongewenst. ze genieten nog veel aanzien en ik denk dat je de jonge generatie onderschat, ze hebben t wel niet meegemaakt, maar ze hebben t zeker gezien en gelezen. Kijk bij Gijs bijvoorbeeld op zijn Facebook.
Ik heb er overigens geen problemen mee, maar ik snap de discussie wel, ik snap alleen het moment niet. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Tja, het zal lastig worden, zo als altijd. Echter met vechtlust moet het kunnen, er op klappen is het enige middel om ze te verslaan. Overigens een gelijk spel is voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja daar doelde ik eigenlijk op :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weet ik... zag t allemaal voorbijkomen en kreeg gelijk een deja vu hoe die Erdogan Turken zich op lieten nadien vorige week. Beetje een propaganda bijsmaak in mn bek :( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En ik moet mezelf ook niet laten leiden door emoties. Kalmte zal ons redden ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we blij mogen zijn hoe rustig het op supportersvlak in Nederland het op dit moment is. Ook dat er veel niet eens meer in het grote nieuws komt, zoals Heerenveen nu, blijft allemaal vrij lokaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met name door dat laatste inderdaad, heb ook het idee dat er weinig aandacht aan geschonken word.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vroeger was dat nieuws, met de misdaad en terreur van nu is dat knikkeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, tijd dan dat er iemand met een SUV door de aRENa dendert.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aan de grasmat valt iig niet veel te vernielen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoiets beDENK je toch niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah schijnt nogal trendy te zijn de laatste tijd in Europa.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord traint in aanloop naar de klassieker op zaterdag 1 april om 13.00 uur in het stadion ! (dit is geen grap) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als er geen weekend werk is bij ons misschien maar eens alvast sfeertje proeven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff gecheckt, heb nog drie fakkels liggen die kunnen dan mee d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord traint in aanloop naar de klassieker op zaterdag 1 april om 13.00 uur in het stadion ! (dit is geen grap) Man, ik lig anders mooi dubbel hier. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, Guude & Geel ook weer helemaal happy :)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoort r gewoon bij he, alleen jammer dat er altijd lui zijn die ze op het veld gooien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaa die Lasse Schöne met zijn wij van Ajaks steken qua voetbal met kop en schouders boven de rest uit.. Daarom staan ze natuurlijk 6 punten achter op ons.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Afstraffen die woorden..!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die mag Henk zijn plekkie innemen dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stoel en touw met lus liggen voor Lasso S. klaar. Wat is die Schöne een enorme lul zeg, een foute Deen... Dat moet Gio natuurlijk gebruiken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos