|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Absoluut. Wat een verschil in doen en laten met onze spits die zich nederig opstelt, maar daarbij wel prestaties levert. Geen woorden, maar daden! Laat onze jongens dat op 2 april kracht bijzetten met een puik optreden ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Lieve niet dan moet ik weer denken aan 1974 de finale in München waar ik bij was toen stond het ook snel 0-1 en toen ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoort r gewoon bij he, alleen jammer dat er altijd lui zijn die ze op het veld gooien.. op pakken die lui en er uit zetten en een jaar schorsen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 - 13:28 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Absoluut. Wat een verschil in doen en laten met onze spits die zich nederig opstelt, maar daarbij wel prestaties levert. Geen woorden, maar daden! Laat onze jongens dat op 2 april kracht bijzetten met een puik optreden ;) Die Amsterdomse arrogantie is ons vreemd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik ook, overigens ben ik niet tegen het afsteken van fakkels op de vakken maar dan gewoon op laten branden en op de grond leggen. Niet mee gaan gooien dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 - 14:04 schreef de bluffer het volgende:[..] Lieve niet dan moet ik weer denken aan 1974 de finale in München waar ik bij was toen stond het ook snel 0-1 en toen ? Hoe oud ben jij eigenlijk bluf? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 - 14:04 schreef de bluffer het volgende:[..] Lieve niet dan moet ik weer denken aan 1974 de finale in München waar ik bij was toen stond het ook snel 0-1 en toen ? Heb jij Thorbecke nog meegemaakt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vervanger Vilhena in Klassieker
Samen met presentator Etienne Verhoeff en analyticus Geert den Ouden blikte Pot ook alvast vooruit op de Klassieker tussen Ajaks en Feyenoord van volgende week. Daarin ontbreekt Tonny Vilhena waarschijnlijk door een schorsing. “Ik zou niet met Nieuwkoop als vervanger van Vilhena starten en beginnen met een middenveld met Toornstra, El Ahmadi en Kuyt. Je moet stabiliteit in je ploeg houden.” |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal eerst Elia fit moeten zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal toch wel gaan lukken, trainde al volop mee.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat dit dan de dag van Kramer worden ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zal Dirk nog eerder als spits starten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: waarom vraag je dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Andere vraag: Draai jij 78 toeren platen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gewoon nieuwsgierig. Heb je bijv. bruin/oranje gordijnen thuis? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaaa of kurk op de muren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alleen als Elia fit is |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zal je net zien dat hij dan de wedstrijd van z'n leven speelt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die niet, krijgt er gewoon nog eens vet van langs. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: typisch hollands hoe zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal wel, ik heb ze in mijn hele leven nergens zien hangen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van die wol oranje gordijnen met een bruin werkje, echt wel. We hadden die vroeger ook aan boord, met wit bloemetjes vitrage er achter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 maart 2017 - 20:16 schreef VVout het volgende:Van die wol oranje gordijnen met een bruin werkje, echt wel. We hadden die vroeger ook aan boord, met wit bloemetjes vitrage er achter. Zitkuil met spoorbielzen ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Relax man, dadelijk ga ik het nog in elkaar knutselen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die heb ik hier tien jaar geleden uit mijn tuin gesloopt toen we hier gingen wonen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En er maatwerk palissander van de gamma terug in gezet zeker ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sta jij zeker met je voetjes in de potgrond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vingertje hier, vingertje daar, van Geil maakt alle vrouwtjes klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed nat houden die handel. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Kom op Feyenoord aanstaande zondag winnen in Amsterdam en als je op voorsprong komt ga dan ook eens een keer doorpakken voor de 0-2, 0-3 etc. en niet na 0-1 voor weer dat irritante achteruitvoetbal want dat is echt vragen om ellende en een nederlaag.(zie oranje gisteren tegen Bulgarije). Dat moet echt eens een keer afgelopen zijn, want feyenoord speelt ook zo. Vooruit aanvallend voetbal en compact spelend met Kuyt, Toornstra en El Ahmadi op het middenveld, mocht Vilhena geschorst worden deze week.(ik hoop natuurlijk op onze top huis advocaat dat Tony vrijgesproken wordt). |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 maart 2017 - 23:01 schreef ras het volgende:Kom op Feyenoord aanstaande zondag winnen in Amsterdam en als je op voorsprong komt ga dan ook eens een keer doorpakken voor de 0-2, 0-3 etc. en niet na 0-1 voor weer dat irritante achteruitvoetbal want dat is echt vragen om ellende en een nederlaag.(zie oranje gisteren tegen Bulgarije). Dat moet echt eens een keer afgelopen zijn, want feyenoord speelt ook zo. Vooruit aanvallend voetbal en compact spelend met Kuyt, Toornstra en El Ahmadi op het middenveld, mocht Vilhena geschorst worden deze week.(ik hoop natuurlijk op onze top huis advocaat dat Tony vrijgesproken wordt). Je wilt vooruit spelen en een voorsprong uitbouwen met Jens en Dirk op het middenveld? Dat wil nog wel eens vertragend werken namelijk... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elia had eigenlijk al tegen Heereveen kunnen spelen. Kongolo ziet er goed uit.
Twitter Mikos Gouka |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: heeft hij ook gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 maart 2017 - 11:07 schreef MMM het volgende:Elia had eigenlijk al tegen Heereveen kunnen spelen. Kongolo ziet er goed uit. Twitter Mikos Gouka Gied nieuws nu Nicolai nog, niet geheel onbelangrijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel raar dat Elia dan weer niet op de training is.. |
|
|
|