|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Gewoon weer Ziyech voor de poten lopen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat kun je Nelom wel toevertrouwen ja.. :) Zegt ook veel over Engnech natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio gaat t niet doen, maar ik zou m echt niet opstellen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn ook twee kunstenaars ook dan.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het zijn toch wel 3 hele lekkere zoete puntjes om mee naar huis te nemen. Hopelijk kan Elia nog invallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2017 - 21:12 schreef R()b het volgende:Het zijn toch wel 3 hele lekkere zoete puntjes om mee naar huis te nemen. Hopelijk kan Elia nog invallen. d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er zit best een boel tegen voor zondag. Mooie inleiding voor een epische wedstrijd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet de citroenen maar klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
If life gives you lemons you make lemonade. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vilhena geschorst, Kongolo en Elia niet fit. Het is niet vaak voorgekomen dat we een wedstrijd zonder 3 vaste basisspelers wisten te winnen. Ik ben heel blij met een gelijkspel, zondag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2017 - 23:05 schreef windoweyes het volgende:Vilhena geschorst, Kongolo en Elia niet fit. Het is niet vaak voorgekomen dat we een wedstrijd zonder 3 vaste basisspelers wisten te winnen. Ik ben heel blij met een gelijkspel, zondag. En wat te denken als in de wedstrijd bijvoorbeeld Karsdorp uitvalt. Ik heb bijna medelijden met Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2017 - 18:31 schreef van geil het volgende:Jones Karsdorp Botteghin Heijden Nieuwkoop Toornstra Kuyt El Berghuis Kramer Jorgensen Is ook n optie. Ik zou dus zo beginnen . dan heb je nog enigszins iets te wisselen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eerst maar eens horen. Wie weet allemaal wel fit? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hopelijk ja, ..waarom denk ik aan 9 van de 10 wedstrijden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bilal is er toch weer bij? Denk dat die dan gaat starten als Elia niet fit genoeg is. Kuyt stel ik liever niet op de flanken in deze wedstrijd. Vanwege zijn gebrekkige topsnelheid. Alternatief is de opstelling van Van Geil. Evt met Kuyt in de punt ipv Kramer. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 - 01:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bilal is er toch weer bij? Denk dat die dan gaat starten als Elia niet fit genoeg is. Kuyt stel ik liever niet op de flanken in deze wedstrijd. Vanwege zijn gebrekkige topsnelheid. Alternatief is de opstelling van Van Geil. Evt met Kuyt in de punt ipv Kramer. Natuurlijk nooit met Kramer beginnen in zo'n wedstrijd. Iedereen moet keihard werken in deze wedstrijd en ik heb niet het idee dat Kramer daar de juiste persoon voor is. Je speelt met een man minder als Kramer meedoet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer gegarandeerd rood dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kramer is pas een optie als je richting het einde hoge ballen moet gaan inbrengen. Zelfs bij afwezigheid Nicolai denk ik niet dat ie start. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Denk dat Jens en Steven de vleugelspelers zijn zondag, als Elia ontbreekt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het wreekt zich dat je ggen brede selectie hebt...einde van het seizoen, veel spelers niet fit..Te weinig gerouleerd. Dat was misschien ook te riskant geweest omdat de bankzitters te weinig brengen. Zie het voor zondag somber in, maar we moeten over de wedstrijd heen kijken en zorgen dat de betreffende spelers de dan nog resterende wedstrijden fit zijn..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 - 01:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bilal is er toch weer bij? Denk dat die dan gaat starten als Elia niet fit genoeg is. Kuyt stel ik liever niet op de flanken in deze wedstrijd. Vanwege zijn gebrekkige topsnelheid. Alternatief is de opstelling van Van Geil. Evt met Kuyt in de punt ipv Kramer. Die kan nog geen eens 60 minuten spelen lijkt me |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegenstander inspireert genoeg om voor een ongekende uitslag te zorgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schone motiveert onze spelers extra, mooi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Bronckhorst: Elia heeft meegetraind, ziet er goed uit. Is inzetbaar. Kongolo en Bilal halen het niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bart Nieuwkoop is klaar voor een basisplaats zegt Gio. Morgen beslist hij wie er speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rest is standaard geleuter, we gaan voor de winst, etc. etc. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aftellen . het schiet nu op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Te gek voor woorden dat ze voor de winst gaan. Onverantwoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ook zo origineel. Nooit eens 'we gaan voor een verlies, daar hebben we de hele week hard voor getraind'. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha. Echt een begenadigd verteller, Gio. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom is zo'n persconferentie nodig? Stuur ff een Tweet de wereld in en klaar. Poppenkast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Logisch toch? Gio is een boeiend verteller. Elke week weer leren van Ome Gio. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aldus de quote achterop zijn biografie, getiteld "De Bekende Weg, of hoe ik alle open deuren in de Kuip intrapte" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De spanning bij mij valt mee ik denk een overwinning, maar we staan of. 9 , 4 of 3 punten voor maar blijven bovenaan. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
als elia niet begint in de basis, mis je gewoon in elke linie een cruciale speler. te veel voor in een topwedstrijd op vijandelijke bodem. mijn verwachtingen zijn dan ook erg laag en daarom voel ik weinig tot geen spanning.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2017 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wacht maar tot het 0-0 staat 10 minuten voor tijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Riskante keuze, hoe goed ik het ook begrijp. Speelt voor geen meter samen met Nelom trouwens. |
|
|
|