|
|
CobusIII
|
|
|
4-4-2 met Kuijt en Toornsta betekent wel dat we weinig snelheid hebben voorin en ik verwacht dat we juist bij deze opstelling van de omschakeling moeten hebben en dus snelheid. Ik heb een voorkeur voor 4-3-3 kort op elkaar en veel pressie..Maar dat kan misschien te riskant zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 09:12 schreef Milo het volgende:Die snavels vergeten 1 ding.....zij moeten nog uit tegen psv en die gaan ze absoluut niet winnen. Feijenoord wordt kampioen en wij winnen gewoon in Amsterdam! Zo is het! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 10:22 schreef CobusIII het volgende:4-4-2 met Kuijt en Toornsta betekent wel dat we weinig snelheid hebben voorin en ik verwacht dat we juist bij deze opstelling van de omschakeling moeten hebben en dus snelheid. Ik heb een voorkeur voor 4-3-3 kort op elkaar en veel pressie..Maar dat kan misschien te riskant zijn.. Het klopt dat je dan aan snelheid inboet, maar zonder Elia en Bilal (en Vilhena op het middenveld) hebben we die nu eenmaal niet. En dat is jammer, omdat de tegenstander moet aanvallen om die drie punten in te lopen. Snelle counters zouden dan veel effect kunnen hebben.
Daarom: het middenveld vast zetten in 4:4:2. Keihard erop en vechten voor de bal, totdat je de ander helemaal murf hebt gebeukt. Vooral jonkies zoals De Ligt, Kluivert en Dolberg zouden daar last van moeten gaan krijgen. En dan met Nelom en Karsdorp er af en toe met snelheid overheen. En daarna, de laatste 30 minuten met Elia overschakelen op 4:3:3 om de boel af te maken. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Alle ideen zijn leuk, helaas loopt het vaak anders in 020. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tijd voor verandering dus. Morgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O o wat is Rtv Rijnmond pro Feyenoord ......de meeste zijn sparta fan bah , gelegenheid supporters |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Come on Feijenoord!! Nu of nooit! Pak die fucking schaal! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voel enige spanning op de topic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom appeltje eitje toch.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat zou het mooi zijn om ajaks gewoon van de mat te spelen. Gewoon omdat dat kan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ze morgen winnen ga ik janken van blijdschap |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb weer zo'n fucking onheilspellend voorgevoel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook jee... probeer ik nog te negeren. Dat zal vooral vanaf morgenochtend steeds lastiger worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Laatste training: 100% controle aan de poort ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 15:27 schreef tomson het volgende:[..] Ook jee... probeer ik nog te negeren. Dat zal vooral vanaf morgenochtend steeds lastiger worden. Zo herkenbaar :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blokken die gevoelens. Laat de boze mannetjes het niet winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ga de overtredingen met voorwaardelijke opzet maar eens bijhouden. Een doorsnee wedstrijd zit er vol van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: We hoeven ook niet te winnen daar toch, Uit laten razen en dan in de 89min 0-1, of gewoon 0-0, prima. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Nee serieus. Weer 1 probleem minder. Op naar de schaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De eerste gouden schaal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jongens morgen allemaal veel succes ik houd het op een gelijk spel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben jij van 020 op deze topic? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De verrassing dit weekend moet dan maar van ons komen.. Please please laten we voor het behoud van mijn hartkleppen winnen..
Come on Feijenoord!!! |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Kom op feyenoord morgen winnen en 90 minuten volop gas geven en er tegen aan. Kom je 0-1 voor niet weer achteruitvoetballen, maar blijf druk zetten naar voren want anders roep je weer de problemen op je af. De afgelopen jaren hebben we hier van geleerd en ga na de 0-1 door voor meer 0-2, 0-3 etc. want we zijn nu veel sterker en laat na de overwinning in 2005 ROTTERDAM weer juichen want dit verdienen de feyenoordsupportes. Kom op feyenoord geen woorden maar daden !!!!!!!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 april 2017 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:De verrassing dit weekend moet dan maar van ons komen.. Please please laten we voor het behoud van mijn hartkleppen winnen.. Come on Feijenoord!!! Alle afdelingen hebben inmiddels een wachtlijst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Aanfluiting op de tribune vanmiddag. Lijkt de zondagsschool wel zonder een fakkel/potje. Was een paar jaren geleden altijd gegarandeerd een spektakel. Die tijd is nu dus echt voorbij. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Come on Feijenoord! Lets do it! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Het is vandaag half tot zwaar bewolkt in Amsterdam..
En dat blijft et :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|