|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Speelt bij PEC Zwolle
Gustavo Hamer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Middelmaat moet je niet willen.
Koopmeijer van AZ zit potentie in of Mitso vind ik ook een uitstekende middenvelder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hee, mond spoelen ouwe! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Opwaarderen en verlengen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
22M is gewoon cashen...van de winter? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
mocht het waar zijn, is het toch een aardige legacy van v Geel...Juste, Vilhena en kokcu...40M |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 - 12:09 schreef CobusIII het volgende:mocht het waar zijn, is het toch een aardige legacy van v Geel...Juste, Vilhena en kokcu...40M Leg eens uit dan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
MVG is gepasseerd alles wat er aan geld uitkomt is mooi meegenomen. Heb mijn zegje gedaan iedereen wel op naar de toekomst blijf het akelig stil vinden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, of dat waar is van die 22 miljoen weet ik niet... Maar dan zit je een beetje in een spagaat... 22 miljoen is veel geld momenteel voor Feyenoord, en je kunt momenteel niet vergelijken met de transfersommen van 020, want dat heeft met hun huidige status te maken... Om ook zulke transfersommen te ontvangen moet je dus eerst weer succesvol in Europa worden, en dan heb je juist spelers als Kokcu nodig... Want wat gaan ze met die 22 miljoen doen? Echte toppers haal je ook niet binnen hoor, die komen niet... Dus ik zou dan liever Kokcu houden, in combinatie met een echt beleid voor de komende jaren om iets op te bouwen, ipv van weer allerlei paniekaankopen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2019 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
22 milj en dan is alles opgelost ?
Gewoon geduld deze selectie is echt zi slecht niet, iedereen komt moeizaam maar langzaam in vorm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:22 milj en dan is alles opgelost ? Gewoon geduld deze selectie is echt zi slecht niet, iedereen komt moeizaam maar langzaam in vorm. Tegen 2078 loopt het soepel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, Kökcü is misschien een talent, maar t verschil maken doet ie niet. Dan kun je beter cashen met goede afspraken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 10:25 schreef Stylzz het volgende:Tja, Kökcü is misschien een talent, maar t verschil maken doet ie niet. Dan kun je beter cashen met goede afspraken Eens. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: In beginsel wel voor de langere termijn. Voor dat bedrag zou je versterkingen kunnen halen waardoor je de komende jaren stevig in het zadel zit voor minimaal de 3de plaats. En je zou steeds een eindje in Europa moeten komen, waardoor je ieder jaar het broodnodige geld uit die competitie binnen krijgt.
Maar, met verkeerde aankopen kan het altijd mis lopen. Dus niets is zeker. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 10:25 schreef Stylzz het volgende:Tja, Kökcü is misschien een talent, maar t verschil maken doet ie niet. Dan kun je beter cashen met goede afspraken Die Engelse clubs zullen nog een slag willen slaan voor de Brexit, voor hen is het nu of nooit. Verkopen met de afspraak dat hij (minimaal) tot het eind van het seizoen bij ons blijft, zou dus tot de mogelijkheden moeten behoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga voor 45 . Kan je de aandelen terugkopen van de Kuip. En de vrienden uitkopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: quote: Er tussen is ook prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doen we gewoon de messias uit Peru erbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
22 miljoen. Dat zie je er al 10 wedstrijden aan af. Om te gieren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik herinner je aan deze opmerking als het ineens gaat draaien en jij Halleluja safe the Lord gaat roepen
;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het een beetje weinig voor een 10 die 2 beenig is en pas 18 En speelt bij een grote club in Nederland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 oktober 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groot. In historie. In achterban (vooralsnog)
Dat is t tegenwoordig wel een beetje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 12:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind het een beetje weinig voor een 10 die 2 beenig is en pas 18 En speelt bij een grote club in Nederland. Ik heb één echte goede wedstrijd gezien van hem, de rest redelijk. Hij is beloftevol, maar dat waren er meer in het verleden. Hij zal het dit seizoen moeten laten zien en Feijenoord bij de hand nemen, want als hij echt zo goed is dan maakt leeftijd niet zoveel uit. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 13:03 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik heb één echte goede wedstrijd gezien van hem, de rest redelijk. Hij is beloftevol, maar dat waren er meer in het verleden. Hij zal het dit seizoen moeten laten zien en Feijenoord bij de hand nemen, want als hij echt zo goed is dan maakt leeftijd niet zoveel uit. Pak het geld maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3de club van Nederland ,niks meer niks minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 13:03 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik heb één echte goede wedstrijd gezien van hem, de rest redelijk. Hij is beloftevol, maar dat waren er meer in het verleden. Hij zal het dit seizoen moeten laten zien en Feijenoord bij de hand nemen, want als hij echt zo goed is dan maakt leeftijd niet zoveel uit. Speelt ook niet bij Psv Ajax of AZ waar je kwaliteit om je heen heb om je te ontwikkelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor hoe lang nog Leon, we leven in t nu hè. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel lang blijven wij de nummer 3 van Nederland . Nog zeker 100 jaar . Plusminus 20 kampioenschappen halen clubs als AZ Utrecht of welke andere club nooit binnen 50 jaar in. Maar goed de dag dat Feyenoord weer stabiel is duurt ook nog wel minimaal 10 jaar,waarbij de vraag altijd zal blijven of dat überhaupt nog gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar jij hebt t over groot qua resultaten uit het verleden, die had ik al genoemd. Dat blijft een hele tijd, maar je hebt er geen fuck aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2019 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar jij hebt t over groot qua resultaten uit het verleden, die had ik al genoemd. Dat blijft een hele tijd, maar je hebt er geen fuck aan. Klopt ,en dat is niet onze schuld . |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het zou toch wat zijn als deze jongen, die deze zomer nog beweerde zeker 3 seizoenen in Feyenoord 1 te willen spelen, nu al verkocht gaat worden.
Dan verlies ik alle hoop dat je met jeugd ooit nog een elftal kan opbouwen, nog voor de winterstop ben je de helft al weer kwijt.
Maar ik hoop dat 't een nergens op gebaseerd verhaaltje is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is dubbel idd ,en als je ziet wat er met onze laatste 7 miljoen is gebeurd,dan kan hij maar beter bij ons blijven Bowie |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
voor 22 miljoen kan je toch een aardige spits en een leuke middenvelder kopen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In Argentinië loopt nog een prima spits voor 12 miljoen. Goed voor de toekomst want Jaap spreekt geen Spaans |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die is toch uit dezelfde stal,als Senessi ? |
|
|
|