|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, zit dus prima
siéntate! Is t enige Spaans wat Jaap kent |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Heel simpel Kokcu weg Adolfo en een middenvelder erbij wie in Nederland zie ik geen betaalbare versterking. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gesignaleerd in Londen. Die is pleitte. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is hij al opgeroepen voor het Turkse leger ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het zijn natuurlijk nog allemaal geruchten, maar mocht het waar zijn en er een goed bod voor hem komen, lekker laten gaan.
Vind hem best een goede speler, maar volgens mij toch ietsje overschat. Bij een sterk en goed draaiend team zal hij vast prima tot zijn recht komen, maar ja in die categorie kun je onze club nu niet echt plaatsen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2019 - 09:25 schreef netsurfer het volgende:Het zijn natuurlijk nog allemaal geruchten, maar mocht het waar zijn en er een goed bod voor hem komen, lekker laten gaan. Vind hem best een goede speler, maar volgens mij toch ietsje overschat. Bij een sterk en goed draaiend team zal hij vast prima tot zijn recht komen, maar ja in die categorie kun je onze club nu niet echt plaatsen. Maar dat komt toch nog dit jaar? |
|
|
|
|
de senior
|
|
|
VERTROUWELIJK!! Jaap Stom kreeg vanmorgen navolgende mail uit Argentina: Heb dit weekend heerlijk gevoetbald en het is mooi weer hier.Ben van plan hier te blijven trainen tot het U,als toptrainer in Uw onovertroffen wijsheid behaagt mij een basisplaats in het elftal van Feyenoord te geven Tot dan dus. Groeten van Marco |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afgetekend met een dikke middelvinger. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoop niet dat Arsenal meekeek vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is die slecht geworden zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is een voetballer. Moet van Jaap 15 km per wedstrijd lopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
EEns, maar wat ie deed was köt vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Precies, die jongen is behoorlijk vaak ingezet. Heeft vorig seizoen nooit een echte kans gekregen en nu moet ie er rennend en wel staan.
Wat een trainers onbenul. Al jaren nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah, er worden weer stiekem insectjes kapot geknepen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde gewoon KUT bij een bod van 20 milj doei |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat laatste geldt voor al onze spelers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kom op hij was zeer slecht, samen met Berghuis. Als je een volwassen salaris krijgt en het hoog in je bolletje krijgt moet je ook de waarheid zeggen. Samen met Berghuis bracht hij niets maar dan ook niets op het veld Vond de voorzetten 2x v Narsingh grote klasse was een lichtpuntje maar Koczu brrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 20:10 schreef piet de paler het volgende:[..] Kom op hij was zeer slecht, samen met Berghuis. Als je een volwassen salaris krijgt en het hoog in je bolletje krijgt moet je ook de waarheid zeggen. Samen met Berghuis bracht hij niets maar dan ook niets op het veld Vond de voorzetten 2x v Narsingh grote klasse was een lichtpuntje maar Koczu brrrrrrrrrrrrr Kokcumoet echt een tijdje buiten de basis blijven. Hongerig maken en de nieuwe trainer zet hem dan in op wat hij goed kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 20:10 schreef piet de paler het volgende:[..] Kom op hij was zeer slecht, samen met Berghuis. Als je een volwassen salaris krijgt en het hoog in je bolletje krijgt moet je ook de waarheid zeggen. Samen met Berghuis bracht hij niets maar dan ook niets op het veld Vond de voorzetten 2x v Narsingh grote klasse was een lichtpuntje maar Koczu brrrrrrrrrrrrr Die Narsingh mag ook optyfen. Kan er geen klote van |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kokcu viel inderdaad tegen, maar ligt wat mij betreft meer aan het gevoel dat er totaal geen lijn of idee in het spel van Feyenoord in het totaal zit. Iemand die echt dragend zou moeten zijn, Berghuis, viel ook zwaar tegen hoor. Narsingh had dan wel weer als een van de weinige twee perfecte voorzetten. En om Senesi nu na 1 volledige wedstrijd al weer af te zeiken, is ook van de gekke toch... In een niet draaiend elftal heeft iedereen het moeilijk, en vond het uiteindelijk nogal meevallen met hem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vanaf de flank prima speler of kijk je niet goed? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, hij is FANTASTISCH |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je kan natuurlijk niet verwachten dat een jochie van 18 jaar een bepaalde speler is. Dat Kökcü bulkt van het talent mag wel duidelijk zijn toch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Je kan natuurlijk niet verwachten dat een jochie van 18 jaar een bepaalde speler is. Dat Kökcü bulkt van het talent mag wel duidelijk zijn toch. Eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag het tegen Heracles totaal niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee was verreweg de slechtste |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Volgens mij gaf hij naast zijn balverlies ook twee ballen panklaar. Meer dan Berghuis met zijn verwoestende uithaal alleen voor de keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké twee goeie ballen, 89,5e minuut kut |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Toen hij beter ging spelen werd ie gewisseld snapte ik echt geen reet van. Voor Burger nou lekker dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2019 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Je kan natuurlijk niet verwachten dat een jochie van 18 jaar een bepaalde speler is. Dat Kökcü bulkt van het talent mag wel duidelijk zijn toch. Maar hij staat erin, dan verwacht ik wel wat van hem. En dat valt vaak tegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vroeger kwam Vilhena inschuiven op Toornstra of van Persie. Nu moet een ventje van 18 het maar uitzoeken met tig tegenstanders om zich heen.
Jullie zouden je kapot moeten schamen hahaha ( |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, ben me aan het schamen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sorry, excuses, t spijt me. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gedragsveranderingen zijn de moeilijkste, het begint bij erkenning. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik erken dat ik mijzelf moet veranderen. Ik erken dat ik mijzelf moet veranderen. En dat maal 34.
Zal het mij lukken,fart? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ik heb een huis met kast in Ruinerwold gekocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Vroeger kwam Vilhena inschuiven op Toornstra of van Persie. Nu moet een ventje van 18 het maar uitzoeken met tig tegenstanders om zich heen. Jullie zouden je kapot moeten schamen hahaha ( Sorry dat hij een kut wedstrijd speelde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha aanvaard ,morgen op t bankie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:Ik erken dat ik mijzelf moet veranderen. Ik erken dat ik mijzelf moet veranderen. En dat maal 34. Zal het mij lukken,fart? Denk van wel. Aan je inzet zal het niet liggen. Ben nu al trots op je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|