|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Sommige dingen moet je geheim houden.... Wat gaaf, een huis! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sexboerderij beginnen Henk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Loopt als een kip zonder kop...overal te laat, net als Toornstra...De vraag is of het ze aan te rekenen is of dat het elftal als geheel een zooitje is. Ik denk beide.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Te veel gedrevenheid , wil alles doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Precies, even weer terug naar af. Even de overmoed eruit. Bqnkje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die jongen was bij 020 een ster geweest, nu al.
Hier moet hij veel te veel meters maken terwijl hij het van zijn voetballende kwaliteit moet hebben |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2019 - 10:18 schreef MMM het volgende:Die jongen was bij 020 een ster geweest, nu al. Hier moet hij veel te veel meters maken terwijl hij het van zijn voetballende kwaliteit moet hebben cashen dan maar... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2019 - 10:18 schreef MMM het volgende:Die jongen was bij 020 een ster geweest, nu al. Hier moet hij veel te veel meters maken terwijl hij het van zijn voetballende kwaliteit moet hebben Hij maakt domme meters, bij Fenerbache zou het een held zijn dus cashen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik zie het eigenlijk niet zo in hem. Ga me steeds meer afvragen of zijn talent niet een beetje gehypet is. Gaat veel fout en voegt niet veel toe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp niet dat Azarkan geen kans krijgt |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Vraag ik mij ook af. Dick kent hem wel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ze zien hem over het hoofd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou daarom dus, omdat Dick hem kent. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kokcu scoort veel te weinig....gisteren ook weer een 100% kans..net als Sinistera. scheelt bij elkaar ook weer 15-20 goals. Jorgensen uit vorm/geblesseerd scheelt ook 15 goals...Geen reserve spits scheelt ook 8 goals..Dus het is een illusie om te denken dat we in de top 3 komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2019 - 18:16 schreef CobusIII het volgende:Kokcu scoort veel te weinig....gisteren ook weer een 100% kans..net als Sinistera. scheelt bij elkaar ook weer 15-20 goals. Jorgensen uit vorm/geblesseerd scheelt ook 15 goals...Geen reserve spits scheelt ook 8 goals..Dus het is een illusie om te denken dat we in de top 3 komen. Zelfde met Europees overwinteren. Onmogelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 november 2019 - 10:18 schreef MMM het volgende:Die jongen was bij 020 een ster geweest, nu al. Hier moet hij veel te veel meters maken terwijl hij het van zijn voetballende kwaliteit moet hebben . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon blijven opstellen,en vooral steunen . |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Precies. Momenteel speelt iedereen ruk. Bij dit soort jongens is de kans groot dat ze er weer bovenop komen.
Daarnaast denk ik dat hij van Dick Advocaat ook meer verdedigende taken heeft gekregen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon blijven opstellen en dan zou hij in een wat beter draaiend team ook weer beter moeten draaien, en uiteindelijk ook weer het verschil gaan maken met passes en dergelijke. Maar uiteraard moet ie het dan op een gegeven moment ook wel weer laten zien, want is niet oneindig de tijd die je krijgt als talent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijke spele Jan Arie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verlengen en opwaarderen dit pareltje. Kökcü///held!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terugsturen naar Marokko.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doet enorm zijn best om onder de aandacht van scouts uit te komen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verlengen en opwaarderen. Kökcü///held!!! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
wissel vallig, jong en krediet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies Igor Opwaarderen en verlengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelde een matige eerste helft, maar een hele aardige tweede helft. Eigenlijk een van de eerste keren dit seizoen dat ie echt nadrukkelijk een positieve invloed had. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Groei briljant ,je ziet dat hij zich vecht naar een betere voetballer. Ik hou daar van.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En heel jong nog natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Our Dick doesn't like young boys |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja maar dan doelde hij op zwitserse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 19:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Groei briljant ,je ziet dat hij zich vecht naar een betere voetballer. Ik hou daar van.. Komt op karakter terug netjes |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu liep zich het schompes. Dat ziet iedereen. Maar het rendement is matig. En maakt veel fouten. 2e helft sinds maanden weer naar behoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een held die kleine Orkun. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo moeilijk te beoordelen in dit matige team |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, speelde echt ondermaats. Ook hij dus. Tis geen wiskunde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ondermaats is een Zaanse Haring. Deze Zaanse kleine grote voetballert was nog de betere de eerste helft. |
|
|
|