|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is gewoon voortrekken van kleine spelers Leon. Pure identificatie ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 05:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Ondermaats is een Zaanse Haring. Deze Zaanse kleine grote voetballert was nog de betere de eerste helft. Orkun is niet Zaans. Komt uit Haarlem. En de bijnaam van een Haarlemmer is,..,........... ,.........................'...............
Mug. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Houd je waffel lange! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was ietsje beter gisteren. Nog steeds niet geweldig in mijn ogen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 08:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Orkun is niet Zaans. Komt uit Haarlem. En de bijnaam van een Haarlemmer is,..,........... ,.........................'............... Mug. Oh ik dacht Zaans ,maar is dus een mug net als mijn kinderen .. Toppertje hoor ,die Orkun. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 09:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oh ik dacht Zaans ,maar is dus een mug net als mijn kinderen .. Toppertje hoor ,die Orkun. Hahaha. Orkun is een topper, is het punt niet, maar afgelopen periode was minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Veel laten spelen Henk,heeft minuten nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weet niet of dat er nog in zit Leon. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Henk. Echt een goede speler. Gruwelijk goed. Kokcu moet Henk: de dvd, nog eens 12 keer kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:Die Henk. Echt een goede speler. Gruwelijk goed. Kokcu moet Henk: de dvd, nog eens 12 keer kijken. De director's cut met darkroom scenes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat die geile er nou eens buiten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geile IS de darkroom. Hij woont er. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen hij die laptop had gekocht,is het misgegaan :,) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Paar schoten op doel. Goede passen.
Die jongen is weer op de weg terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Positief is zijn werklust...de rest komt wel als het elftal gaat draaien.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik blijf erbij na de winterstop gaat dit Feyenoord draaien, of dit op tijd is en de concurrenten veel punten gaan verliezen dat weet ik niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 08:54 schreef piet de paler het volgende:Ik blijf erbij na de winterstop gaat dit Feyenoord draaien, of dit op tijd is en de concurrenten veel punten gaan verliezen dat weet ik niet jawel joh, Groningen en Twente blijven niet alles winnen natuurlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En vitesse en ook AZ en pisvee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blij dat dit topic voor de 3de dag op rij bovenaan staat. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ik ook toppertje nu nog scoren -;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tijd geven,en laten ontwikkelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Topic met restwaarde. Zie ook de Malacia Senesi en Sinistera topics. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik ook weer tegenvallen Eigenlijk voldeed op t middenveld alleen Fer, in verdedigende zin, aanvallend hebben de middenvelders niet meegedaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2019 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:Vond ik ook weer tegenvallen Eigenlijk voldeed op t middenveld alleen Fer, in verdedigende zin, aanvallend hebben de middenvelders niet meegedaan Fer speelde nauwelijks als middenvelder. Eigenlijk waren naast Kokcu en Toornstra, Malacia en Geertruida de middenvelders. En dat waren eigenlijk ook de minste 4 tegen Groningen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind dat er een (te) zware last op die jongen rust. En dat niet waar kan maken, vooralsnog. Af en toe banken, wisselen. Energie en frisheid laten krijgen. Hij loopt zo veel. Klopt. Wordt ie voetballend ook weer niet beter op. Terwijl hij wel die potentie heeft.
Dit is geen afbranden. Dit heet beschermen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kokcu en Toornstra zouden elkaar eigenlijk moeten afwisselen en niet samen moeten spelen denk ik, althans niet lange termijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Orky koos voor Turkye omdat hij snel moest beslissen. Hopelijk heeft hij over de keuze jongen of meisje langer gedaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2019 - 09:25 schreef piet de paler het volgende:Orky koos voor Turkye omdat hij snel moest beslissen. Hopelijk heeft hij over de keuze jongen of meisje langer gedaan Je zit er mee? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja frustratie mijn nederlanderschap is ooit ingenomen, en deze keuze is net als wil je vlees of vis Ach ik kies wel waar ik trek in heb, zo werkt het in mijn gedachte wereld niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2019 - 09:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kokcu en Toornstra zouden elkaar eigenlijk moeten afwisselen en niet samen moeten spelen denk ik, althans niet lange termijn. Dat denk ik ook. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Krijgt onterecht kritiek, verdedigend niet mee is niet snel of fysiek sterk. Kom op die jongen is 18 en moet nu twee keer per week aan de bak. Verder denk ik dat het huidige Feyenoord niet goed genoeg is om optimaal te renderen zeker niet voor hem. De bal is altijd sneller dan een speler. Maar goed de media zit nu overal op in te hakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dat ligt helemaal aan de veldbezetting. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 08:12 schreef Positivo het volgende:Krijgt onterecht kritiek, verdedigend niet mee is niet snel of fysiek sterk. Kom op die jongen is 18 en moet nu twee keer per week aan de bak. Verder denk ik dat het huidige Feyenoord niet goed genoeg is om optimaal te renderen zeker niet voor hem. De bal is altijd sneller dan een speler. Maar goed de media zit nu overal op in te hakken. Scouting, het herkennen van kwaliteit, is een vak inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi dat ie weer wat beter begint te spelen. Had toch een aantal hele moeilijke weken/maanden. Maar goed, das niet zo raar gezien zijn leeftijd, positie en het spel van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stam heeft 'm veel te vaak ingezet en gebruikt. Onder Advocaat compacter team en minder ruimtes.
Alleen dat herhaaldelijk druk zetten op de achterste linie tegenstander: krachtvreter. Meer laten doseren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn passes waren niet altijd heel goed. Ik weet het niet, hij moet een stap maken Waarom zie je spelers bij AZ en 020 dat wel doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Spelers bij die clubs hebben ook slechte periodes.
Vond Kokcu in de passing juist wat sterker dan voorheen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Een terugval is normaal bij zo'n jongen, maar moet wel weer meer gaan laten zien uiteraard. Is ook niet makkelijk om in een wankel elftal binnen te komen en dan merken dat men al van jou verwacht dat je de boel op sleeptouw moet nemen. Hele andere situatie als bij AZ (waar NOOIT geen druk is) of bij 020 (waar iedereen nu zou kunnen meekomen in een goed draaiend geheel). De ervaren spelers die gehaald zijn (Fer, Karsdorp, Narsingh) worstelen teveel met zichzelf om zo'n jongen wat onder hun hoede te kunnen nemen, en Berghuis is ook niet echt zo'n type, meer een individualist... |
|
|
|