|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2020 - 17:00 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Nou, zit inderdaad heel veel in... Alles kan beter natuurlijk, en moet uiteindelijk ook, maar hopelijk gebeurt dat de komende jaren bij ons, na een goede contract verbetering. En aan een ieder die nu alleen maar weer naar de zwakkere punten wijst, wees gvd blij met zo'n talent in je team, die ook nog eens van Varkenoord komt. Helemaal mee eens ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal a débuté les discussions avec Feyenoord pour le transfert de Orkun Kökçü. Le deal coûterait environ 23m£. Feyenoord veut étendre son contrat qui court jusqu’en 202, mais le club a peur qu’il ne puisse résister à cause de ses limites financières. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Inpakken en vandaag nog met de DHL mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geloof er weinig van.
Wel eindelijk eens een aanvallend ingestelde speler waar we aan kunnen verdienen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Heeft ie nou nog niet verlengd? |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
26,5 miljoen... Als dat waar is zeg ik verkopen. Is een heel groot talent, maar als we kijken naar zijn doelpunten ( 3 goals in alle competities) is nog niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat je voor een miljoen of 5 / 6 een uitstekende nieuwe nummer 10 kunt halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker laten bijtekenen. Die 25 miljoen is niks. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , zoals deze jongen zich ontwikkelt is 25 milj niks , hij is pas 19 en nu al zo goed zijn het is niet voor niks dat meerdere clubs hem intensief volgen en niet voor niets dat arsenal graag nu al willen onderhandelen om de andere clubs te vlug af te zijn , Arnesen moet gewoon hoog beginnen en 40 milj vragen , dat zal je er niet voor krijgen maar zakken met de prijs kan je altijd omhoog niet , gewoon goed uitspelen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor 25 miljoen gewoon verkopen...goede, leuke speler maar nog niet heel erg effectief en constant. of hij zich verder ontwikkelt is altijd de vraag. Als we Sini ook leuk kunnen verkopen, komt er wat geld in de kas. Malacia contract openbreken en nog een seizoen bij ons houden, daarna ook verpatsen. berghuis van de zomer ook verkopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 17:33 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , zoals deze jongen zich ontwikkelt is 25 milj niks , hij is pas 19 en nu al zo goed zijn het is niet voor niks dat meerdere clubs hem intensief volgen en niet voor niets dat arsenal graag nu al willen onderhandelen om de andere clubs te vlug af te zijn , Arnesen moet gewoon hoog beginnen en 40 milj vragen , dat zal je er niet voor krijgen maar zakken met de prijs kan je altijd omhoog niet , gewoon goed uitspelen Als hij zich blijft ontwikkelen kan het nog hoger uitvallen inderdaad, maar je hebt er geen garantie op. Er zijn zat voorbeelden van talenten die in vergelijkbare situaties zaten, maar waarbij de lijn niet recht omhoog is gegaan. Ik herinner me bijvoorbeeld nog De Guzman waar een aantrekkelijk bod voor werd afgewezen een decennium terug (14 miljoen naar City was het verhaal). En die kon zijn ontwikkeling niet doorzetten en liep uiteindelijk zelfs transfervrij de deur uit.
Of denk nog even terug aan Jorgensen een paar jaar terug. Die was natuurlijk ouder dan Kokcu nu is, dus niet helemaal vergelijkbaar, maar tis maar om aan te geven dat bepaalde transfersommen geen vanzelfsprekendheid zijn. Misschien moet je als Feyenoord die 25 miljoen pakken en er blij mee zijn. Daar kan je veel mee doen. En hoewel Kokcu een groot talent is die we graag nog in De Kuip willen zien, hij is nog niet een absolute sterkhouder bij Feyenoord.
Maar goed, in principe zou voor hem denk ik nog een jaar bij Feyenoord beter zijn voor zijn ontwikkeling. En dan voor een behoorlijk bedrag naar het buitenland. Maar als de interesse deze zomer al echt op gang komt, dan vraag ik me af of Feyenoord en Kokcu nee gaan zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De voetballer bepaalt. Zo simpel ligt dat. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hype hij is niet snel en ik verwacht veel meer goals en assists. Bij een bod van 20 miljoen strik erom heen tegenwoordig ben je al snel goed. Zelfde geldt voor Senesi 15 tot 20 verkopen.
Berghuis daarentegen veruit de beste speler die moet je niet verkopen.
Bij Senesi zie ik zwakheden passing , lopende spelers en ruimte in zijn rug.
Kokcu gebrek aan scorend vermogen en snelheid zou hen verkopen en met iedereen die weggaat zeven nieuwe spelers halen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:Arsenal a débuté les discussions avec Feyenoord pour le transfert de Orkun Kökçü. Le deal coûterait environ 23m£. Feyenoord veut étendre son contrat qui court jusqu’en 202, mais le club a peur qu’il ne puisse résister à cause de ses limites financières. Zo zo.. in ponden nog wel.. toe maar |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 19:41 schreef Positivo het volgende:[..] Hype hij is niet snel en ik verwacht veel meer goals en assists. Bij een bod van 20 miljoen strik erom heen tegenwoordig ben je al snel goed. Zelfde geldt voor Senesi 15 tot 20 verkopen. Berghuis daarentegen veruit de beste speler die moet je niet verkopen. Bij Senesi zie ik zwakheden passing , lopende spelers en ruimte in zijn rug. Kokcu gebrek aan scorend vermogen en snelheid zou hen verkopen en met iedereen die weggaat zeven nieuwe spelers halen. je moet het omdraaien , berghuis gaat niet veel beter worden en heeft een leftijd (28) dat verkoop noodzakelijk is , daarbij kan hij geweldige wedstrijden spelen maar ook wedstrijden te onzichtbaar met zijn kwaliteiten , bij senesi en kokcu zit nog veel rek , die gaan nog beter worden en zo meer waard dus daar moet je juist geen haast mee maken
natuurlijk weten we niet hoever kokcu zich verder ontwikkelt en zou je zeggen gouw verkopen en eieren voor je geld kiezen maar als je de groei curve in ontwikkeling ziet van kokcu gaat hij gewoon veel beter worden , vergeet niet dat arsenal en andere clubs goed in de gaten hebben wat de potentie van kokcu is en graag vlug zaken willen doen met feyenoord
maar zoals ook henk al zij , kokcu bepaald |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 20:20 schreef kenny het volgende:[..] je moet het omdraaien , berghuis gaat niet veel beter worden en heeft een leftijd (28) dat verkoop noodzakelijk is , daarbij kan hij geweldige wedstrijden spelen maar ook wedstrijden te onzichtbaar met zijn kwaliteiten , bij senesi en kokcu zit nog veel rek , die gaan nog beter worden en zo meer waard dus daar moet je juist geen haast mee maken natuurlijk weten we niet hoever kokcu zich verder ontwikkelt en zou je zeggen gouw verkopen en eieren voor je geld kiezen maar als je de groei curve in ontwikkeling ziet van kokcu gaat hij gewoon veel beter worden , vergeet niet dat arsenal en andere clubs goed in de gaten hebben wat de potentie van kokcu is en graag vlug zaken willen doen met feyenoord maar zoals ook henk al zij , kokcu bepaald Berghuis onzichtbaar kijk naar zijn assist en goals zelfs onder die kale gek. Ik zeg deze spelers halen nooit het niveau Berghuis.. Was het maar zo dat spelers 50 procent beter werden dit is het niveau meer zit er niet in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 20:27 schreef Positivo het volgende:[..] Berghuis onzichtbaar kijk naar zijn assist en goals zelfs onder die kale gek. Ik zeg deze spelers halen nooit het niveau Berghuis.. Was het maar zo dat spelers 50 procent beter werden dit is het niveau meer zit er niet in. ja natuurlijk , je hebt gelijk pfffff |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gister speelde hij ook de pannen van het dak? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond je dat ? Ik vond hem slordig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan Altijd beter natuurlijk, maar heb hem extra in de gaten gehouden. Is zonder bal misschien haast belangrijker momenteel. Zo veel defensieve arbeid, zoveel gaten dichtlopen. En dan met bal wel het inzicht naar voren toe. In de huidige selectie is denk ik alleen Ozyakup gelijkwaardig op deze positie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis wil niet blijven... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij wil nog een x een klappertje maken en groot gelijk heeft ie , mooi moment om hem te verkopen hij draait goed dit seizoen en het EK in het vooruitzicht moet hij toch een leuke club kunnen pakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat m maar presteren bij oranje van de zomer,pas daarna actie. Transfer of verlengen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Berhuis en Kokcu zijn de twee weinige creativelingen in dit team, en dat gaat soms met vallen en opstaan.. Soms ergerlijk, soms briljant.. Maar zo'n spelers heb je nodig.. Met alleen Toornstra's redt je het niet namelijk.. combinatie van... zoals het nu is...
Ik zou het liefst Kokcu nog twee seizoenen hier zien, maar ja, het grote geld.. En voor Feyenoord zijn alle bedragen boven de 20 miljoen zeker verkopen momenteel... (gewoon zorgen dat er dan weer 4 van 5 miljoen klaarstaan, zoals Senesi en Bozenik) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zou mooi zijn als hij er ook eens een paar inschiet. Dan gaat de waarde omhoog. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 17:14 schreef Cruzcontrol het volgende:Berhuis en Kokcu zijn de twee weinige creativelingen in dit team, en dat gaat soms met vallen en opstaan.. Soms ergerlijk, soms briljant.. Maar zo'n spelers heb je nodig.. Met alleen Toornstra's redt je het niet namelijk.. combinatie van... zoals het nu is... Ik zou het liefst Kokcu nog twee seizoenen hier zien, maar ja, het grote geld.. En voor Feyenoord zijn alle bedragen boven de 20 miljoen zeker verkopen momenteel... (gewoon zorgen dat er dan weer 4 van 5 miljoen klaarstaan, zoals Senesi en Bozenik) Voor 40 miljoen kan je vier spelers rond de 10 miljoen halen met de hoop dat ze veel geld waard worden. Jonge en talentvolle spelers erbij. Ik zou er geen probleem mee hebben als Berghuis en Kokcu dan vertrekken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst zien! Je kan hem ook verkopen en dan terughuren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wordt weer veel te hard gehyped. Komt het spel meestal niet ten goede. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 11:47 schreef Positivo het volgende:[..] Voor 40 miljoen kan je vier spelers rond de 10 miljoen halen met de hoop dat ze veel geld waard worden. Jonge en talentvolle spelers erbij. Ik zou er geen probleem mee hebben als Berghuis en Kokcu dan vertrekken. 40 miljoen lijkt me veel... Maar wat je schrijft is wat ik ook zei... Zie het liefst Kokcu zich nog een paar jaar ontwikkelen bij ons, maar als er boven de 20 geboden wordt, in de huidige situatie, kun je het risico bijna niet meer nemen. Maar de kunst is als technisch directeur dan een schaduwlijstje te hebben, en meteen één of twee vervangers halen van rond de 6 miljoen. Dat vond ik in het verleden vaak de zwakte, dan was men precies verrast als een speler ging, en was het moeizaam een vervanger vinden... (Al had Van Geel wel een goede hand in de spitsen, Guidetti, Pellé, Jorgensen). En je ziet nu ook aan Jorgensen, als je het risico neemt ze te houden, kan het ook heel slecht uitpakken... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 15:53 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] 40 miljoen lijkt me veel... Maar wat je schrijft is wat ik ook zei... Zie het liefst Kokcu zich nog een paar jaar ontwikkelen bij ons, maar als er boven de 20 geboden wordt, in de huidige situatie, kun je het risico bijna niet meer nemen. Maar de kunst is als technisch directeur dan een schaduwlijstje te hebben, en meteen één of twee vervangers halen van rond de 6 miljoen. Dat vond ik in het verleden vaak de zwakte, dan was men precies verrast als een speler ging, en was het moeizaam een vervanger vinden... (Al had Van Geel wel een goede hand in de spitsen, Guidetti, Pellé, Jorgensen). En je ziet nu ook aan Jorgensen, als je het risico neemt ze te houden, kan het ook heel slecht uitpakken... Precies en we hebben geld nodig om door te groeien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ondanks de interesse van Europese topclubs is verlengen in Rotterdam-Zuid ook een optie voor Kökcü, en beide partijen zijn dan ook nog in gesprek."Kokcü wil heel graag zijn contract verlengen bij Feyenoord.Daar neem je ook wel een bepaald risico mee, omdat je niet weet of er weer grote clubs komen. Dan moet er wel een bepaalde salarisverhoging tegenover staan. Daar komen ze nog niet uit, maar ze zijn nog wel in gesprek, dus de kans dat het gebeurt bestaat er wel. Die jongen heeft de clubs voor het uitkiezen", zegt de Feyenoord-clubwatcher
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2020 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ondanks de interesse van Europese topclubs is verlengen in Rotterdam-Zuid ook een optie voor Kökcü, en beide partijen zijn dan ook nog in gesprek. "Kokcü wil heel graag zijn contract verlengen bij Feyenoord.Daar neem je ook wel een bepaald risico mee, omdat je niet weet of er weer grote clubs komen. Dan moet er wel een bepaalde salarisverhoging tegenover staan. Daar komen ze nog niet uit, maar ze zijn nog wel in gesprek, dus de kans dat het gebeurt bestaat er wel. Die jongen heeft de clubs voor het uitkiezen", zegt de Feyenoord-clubwatcher We zullen zien wat die jongen (en zijn entourage) echt wil.. Als er echt veel geld mee gemoeid gaat zijn, zal die weg zijn, dat is de realiteit tegenwoordig. Jonge spelers die er bovenuit steken, zijn helaas snel weg, je ziet ze niet meer volwassen groeien in je eigen team tegenwoordig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar ook logisch ,hij is nog jong. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk de beste oplossing voor beide is, verkoop aan een ploeg. En dan terughuren voor 1 seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop op de beste keuze voor Feyenoord . Wat dat ook wezen mag |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vindt hem gewoon niet een superster dus 20 miljoen of meer altijd verkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is allemaal niet zo geweldig hoor . Was weer een van de meest slordige spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik dus ook. Eigenlijk t hele middenveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voorlopig moet hij idd nog genoeg leren. Hij gaat op de bank belanden in sterkere competities, maar als hij stappen maakt de komende 2 jaar bij Feyenoord kan ie wel ver komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 21:08 schreef van geil het volgende:Het is allemaal niet zo geweldig hoor . Was weer een van de meest slordige spelers. Vind het wel logisch ,let eens goed op wat Fer met de bal doet achter hem. Fer doet prima dingen maar het lijkt mij een hel om afhankelijk te zijn van zo'n teamgenoot.. Kökcü moet veel te ver inzakken om die bal te halen ,tevens moet hij voorin druk zetten. Kökcü is onze beste middenvelder die het slechtste speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 22:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind het wel logisch ,let eens goed op wat Fer met de bal doet achter hem. Fer doet prima dingen maar het lijkt mij een hel om afhankelijk te zijn van zo'n teamgenoot.. Kökcü moet veel te ver inzakken om die bal te halen ,tevens moet hij voorin druk zetten. Kökcü is onze beste middenvelder die het slechtste speelt. Ik vind het allemaal overdreven. Veel te weinig scorend vermogen voor zijn positie, en te grillig . Hij kan zeker beter worden , maar als je hier een leuk bedrag voor kunt krijgen, DOEN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 22:37 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind het allemaal overdreven. Veel te weinig scorend vermogen voor zijn positie, en te grillig . Hij kan zeker beter worden , maar als je hier een leuk bedrag voor kunt krijgen, DOEN! Ik vind het niet overdreven. Malacia is ook beter geworden zonder Jan Arie naast m en Larsson voor hem. |
|
|
|