|
|
van geil
|
|
|
Dat kan, maar de kansen krijgt hij volop , en weinig rendement hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Frenkie de Jong maakte ook maar 3 doelpunten bij 020 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, prima talent, 19 jaar nog maar... Uiteraard moet er nog veel beter, maar dat is normaal... Zou hem nog graag minstens een jaar bij ons zien, evt verkoop en nog een jaar op huurbasis, zodat hij zeker ook wedstrijden blijft spelen, goed voor zijn ontwikkeling. Lekker om zo'n talenten te zien doorbreken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beter hem straks verkopen dan Steven wel op huur basis nog een jaar in de kuip laten spelen. Net zo als wat ze met Werner van Leipzig willen doen bij Liverpool |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2020 - 11:20 schreef Cruzcontrol het volgende:Tja, prima talent, 19 jaar nog maar... Uiteraard moet er nog veel beter, maar dat is normaal... Zou hem nog graag minstens een jaar bij ons zien, evt verkoop en nog een jaar op huurbasis, zodat hij zeker ook wedstrijden blijft spelen, goed voor zijn ontwikkeling. Lekker om zo'n talenten te zien doorbreken. Redelijke voetballer 25 miljoen is gewoon een hoop geld voor de club. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gewoon verkopen en dan Hamer terug halen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hamer ? Nee doe maar niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Heeft hij nou nog niet bijgetekend, je zou zeggen dat ze er nu wel tijd voor hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was toch pas deze week bekend dat hij waarschijnlijk zou gaan bijtekenen? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Deze week zouden er gesprekken plaats vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh toch deze week ,misschien is het uitgesteld vanwege de toestand die nu heerst.? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Om iets recht te zetten........of als boete doening dat hij in de ramadan ttijd wat fout gedaan heeft, of omdat het een heel fijn ventje is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ga voor t gemak maar even uit van het goeie in de mens. Ik vind het leuker nieuws dan hoeveel miljoen hij op moet gaan leveren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fenerbahce wil Kocku eerst een seizoentje huren, met optie tot koop. Die zijn gek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Contract loopt nog tot 2023, maar zou hier niet overhaast op in gaan. Zou ik sowieso niet, mits er een galactische som geboden wordt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon verkopen aan Arsenal voor een bedrag van 25 miljoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk, zulke bedragen kan je niet laten liggen nu.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik denk dat als er werkelijk 25 miljoen geboden zou zijn, hij al met strik om verkocht was.
Neem al die bedragen op dit moment met een flinke korrel zout. (en misschien wat Tequilla :-)) ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een kouwe Corona en een schijfje citroen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja als er echt boven de 25 miljoen word geboden en dit in deze tijd dan zeg ik ook gewoon doen voor dit geld kun je best leuke dingen doen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja als er echt boven de 25 miljoen word geboden en dit in deze tijd dan zeg ik ook gewoon doen voor dit geld kun je best leuke dingen doen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Gadverdamme, citroen. De enige reden dat er citroen of limoen in bier wordt gedaan is om de insecten weg te houden. De smaak van bier valt meteen weg door die zure troep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je bent zeker z'n koffie met suiker typ. Vind dat zure best meevallen eigenlijk van citroen. Gin tonic met citroen, ook niet te versmaden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schweppes heeft veel lekker frisdranken met andere smaakjes........Jezus dat ik op mijn leeftijd daar verstand van ga krijgen. Maar om terug te komen op Orkun zal ik hem een fotos sturen van mijn schaapjes.............. ( grapje zoals Derksen zou zeggen satire) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Barca dna lees ik zojuist haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2020 - 11:12 schreef VVout het volgende:Je bent zeker z'n koffie met suiker typ. Vind dat zure best meevallen eigenlijk van citroen. Gin tonic met citroen, ook niet te versmaden. Ernstige framing :D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat doet ie dan bij ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals mij oma altijd zei ,de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja, soms komen ze er wel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar je heb wel gelijk hoor,hij heeft 1x gescoord en 30 ballen de tribune in geschoten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
20M en een strik er omheen... |
|
|
|