|
|
pat
|
|
|
quote: Ik las het waar rijnmond de bron is dus waarheid. Dan nog is het informeren, frank zal 40 miljoen zeggen of ruilen voor messie en dan zal de intresse wel vervagen maar wel leuk voor oreie toch?
Maakt em meer waard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er gaat niets boven mondelinge reclame, zo hebben wij ook Kelly gekocht gna gna |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zou hem aan Barcelona verkopen en dan huren voor een jaar. Hij gaat dan volgend jaar met de schaal en de beker naar Spanje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee niet zo, volgend jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komen ze in Spanje servies tekort omdat ie dat meeneemt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoor je over n paar jaar niets meer van. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord is vrijdagavond met contractnieuws op de proppen gekomen. Orkun Kökcü zal binnenkort tot 2025 bijtekenen en blijft voorlopig in De Kuip te bewonderen, laat de stadionclub weten via de officiële kanalen.
Beide partijen waren al langere tijd in gesprek over contractverlenging, maar hebben nu een akkoord bereikt over contractverlenging: Kökcü lag tot 2023 vast, maar zal dus voor twee jaar bijtekenen. Sevilla, Arsenal en zelfs FC Barcelona hadden hem op de radar, maar een zomerse transfer van de jonge spelmaker is voorlopig van de baan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu....Dat was toch die jongen met die enge vader? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, die blijft dan in Nederland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zien we dan wel weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Mooi. Denk ik. Beetje Vilhena gevoel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede zaak. Was ook nog niet klaar bij Feyenoord gezien zijn spel. Kan/moet nog meer doorgroeien van een meevoetballende speler naar een dragende speler. Maar los daarvan, leuk dat hij blijft natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima hoor, maar hij is helemaal nog niet zo goed. Sterker nog , ik twijfel er zeer aan . In mijn ogen totaal geen bijzonder talent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er word ook veel van hem gevraagd kwa arbeid. Hij is volgens mij de jongste in het elftal ,maar maakt de meeste meters . Daardoor kan hij denk ik lastig zijn talent ontwikkelen . Ik ben echt benieuwd volgend seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan het zien, natuurlijk hoop ik het, maar ik zie t nog niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 - 23:07 schreef van geil het volgende:Prima hoor, maar hij is helemaal nog niet zo goed. Sterker nog , ik twijfel er zeer aan . In mijn ogen totaal geen bijzonder talent. Ik heb ook mijn twijfels waar zijn plafond ligt. De bedragen die voor hem genoemd werden, waren m.i. ook wat voorbarig. Niet dat hij dat tzt niet waard zou kunnen zijn als alles goed gaat, maar laten we wel zijn, zijn echte goede wedstrijden zijn makkelijk op een hand te tellen. En dan vaak ook nog eens tegen niet de sterkste tegenstanders. Maar goed, hij is nog jong. Hij is op zich wel redelijk compleet. En ik geloof ook wel dat er een goede kop op zit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Joey Veerman binnen halen voor Kökcü zal ik top gevonden hebben Ook Ozyakup weer binnen halen zal goed zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik heb ook mijn twijfels waar zijn plafond ligt. De bedragen die voor hem genoemd werden, waren m.i. ook wat voorbarig. Niet dat hij dat tzt niet waard zou kunnen zijn als alles goed gaat, maar laten we wel zijn, zijn echte goede wedstrijden zijn makkelijk op een hand te tellen. En dan vaak ook nog eens tegen niet de sterkste tegenstanders. Maar goed, hij is nog jong. Hij is op zich wel redelijk compleet. En ik geloof ook wel dat er een goede kop op zit. Maar zou hij een betere voetballer worden als hij bij Ajax zou spelen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik word van steeds meer ontwikkelingen om me heen doodmoe. Alleen de berichten rond Feyenoord de laatste tijd lijken juist wél positief.
Heb 't idee dat onder 21 een leuk elftal gaat worden, met gerichte versterkingen voor dat elftal én een trainer met de nodige ervaring op dat vlak.
Meer en meer werd duidelijk dat uiteindelijk Bothegin en Fer zouden gaan verlengen, bericbtgeving rond Kokcu werd positiever, met gisteren dan die meer dan goeie deal door een speler met huidige marktwaarde zeker 20a 25 mln voor 5(!!!) jaar vast te leggen. Speelt ie een goeie EK dan is waarde zeker verdubbeld door lengte contract.
Verder komt de laatste dgn uit Turkije ook steeds beter nieuws rond Ozyakup. Die gaat komen, huur of koop is nog de enige twijfel.
Eerder gaf ik al eens aan dat het opvallend stil is rond Linssen, dit sinds het bericht dat Feyenoord tóch de onderhandelingen weer had opgestart. Die komt uiteindelijk ook zegt m'n gevoel.
En dan Berghuis die met z'n breuk met Raiola duidelijk maakt dat óók hij nog minimaal een jaar zal blijven.
Ja kameraden, dan staat daar toch al aan het begin van 't seizoen een selectie die a. meer dan goed is en b. al volledig op elkaar is ingespeeld.
Geen toppers 1e comp helft, dus alles op de EL in het begin. Overwinteren Europees, minimaal puntverlies nationaal, daar zal onze kleine Generaal van uitgaan, en hij heeft er de selectie voor.
Gaat komend seizoen óns seizoen worden?! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 10:54 schreef Bowie het volgende:Ik word van steeds meer ontwikkelingen om me heen doodmoe. Alleen de berichten rond Feyenoord de laatste tijd lijken juist wél positief. Heb 't idee dat onder 21 een leuk elftal gaat worden, met gerichte versterkingen voor dat elftal én een trainer met de nodige ervaring op dat vlak. Meer en meer werd duidelijk dat uiteindelijk Bothegin en Fer zouden gaan verlengen, bericbtgeving rond Kokcu werd positiever, met gisteren dan die meer dan goeie deal door een speler met huidige marktwaarde zeker 20a 25 mln voor 5(!!!) jaar vast te leggen. Speelt ie een goeie EK dan is waarde zeker verdubbeld door lengte contract. Verder komt de laatste dgn uit Turkije ook steeds beter nieuws rond Ozyakup. Die gaat komen, huur of koop is nog de enige twijfel. Eerder gaf ik al eens aan dat het opvallend stil is rond Linssen, dit sinds het bericht dat Feyenoord tóch de onderhandelingen weer had opgestart. Die komt uiteindelijk ook zegt m'n gevoel. En dan Berghuis die met z'n breuk met Raiola duidelijk maakt dat óók hij nog minimaal een jaar zal blijven. Ja kameraden, dan staat daar toch al aan het begin van 't seizoen een selectie die a. meer dan goed is en b. al volledig op elkaar is ingespeeld. Geen toppers 1e comp helft, dus alles op de EL in het begin. Overwinteren Europees, minimaal puntverlies nationaal, daar zal onze kleine Generaal van uitgaan, en hij heeft er de selectie voor. Gaat komend seizoen óns seizoen worden?! Voor jou misschien wel hele mooie woorden maar hoe zie jij de opstelling dan, laat die dan eens zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mixed feelings, heeft hij een gelimteerde afkoopsom.....gaat hij echt doorbreken of krijgen we het Jorgensen scenario ? Gaat hij echt doorbreken?
Life is good |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 13:09 schreef piet de paler het volgende:Mixed feelings, heeft hij een gelimteerde afkoopsom.....gaat hij echt doorbreken of krijgen we het Jorgensen scenario ? Gaat hij echt doorbreken? Life is good IK had hem nog steeds verkocht en van dat geld meer jonge goeie spelers gehaald |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 13:12 schreef de bluffer het volgende:[..] IK had hem nog steeds verkocht en van dat geld meer jonge goeie spelers gehaald Dat vind ik ook, ik denk dat je met deze leeftijd geen sterkhouder bent |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij maakt Feyenoord niet alleen sterker, met enkele spelers van dat geld wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En als ie verder doorbreekt kun je volgend seizoen goed geld voor hem vangen, of...deze zomer al. Contractverlenging is ook voor de handel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als .....Jorgensen was........Hamer was, Sven v Beek was. En noem maar op. Nogmaals ik wacht af |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Bowie maak eens een opstelling met de spelers die blijven |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Daar gaan we de bluffer:
Bylow
Geertruida Bothegin Senesi Malacia Toornstra Fer Kokcu Berghuis Jorgensen Linssen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 15:42 schreef Bowie het volgende:Daar gaan we de bluffer: Bylow Geertruida Bothegin Senesi Malacia Toornstra Fer Kokcu Berghuis Jorgensen Linssen Tja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, weet ik niet. Denk dat het niet veel uitmaakt. Hoogstens Europees voetbal kan het verschil maken denk ik. Hij zou daar nog meer in de etalage staan, dat wel. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat "tja" Piet?
Back-up elftal is dan nog:
Nieuwkoop van Beek Ié (wordt ook nog wel gehuurd volgens berichten) Haps
Ozyakup Burger Fer
Summerville Bozenik Sinisterra
Dat bedoel ik nou met een meer dan goede en uitgebreide selectie. Niks mis mee toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar ik ben bang dat je niet meegaat doen voor het landskampioenschap. Maar op zich geen slecht team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 16:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, weet ik niet. Denk dat het niet veel uitmaakt. Hoogstens Europees voetbal kan het verschil maken denk ik. Hij zou daar nog meer in de etalage staan, dat wel. Nou we gaan het zien T,ondanks alles heb ik m toch behoorlijk zien groeien dat halve seizoentje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 17:55 schreef Bowie het volgende:Wat "tja" Piet? Back-up elftal is dan nog: Nieuwkoop van Beek Ié (wordt ook nog wel gehuurd volgens berichten) Haps Ozyakup Burger Fer Summerville Bozenik Sinisterra Dat bedoel ik nou met een meer dan goede en uitgebreide selectie. Niks mis mee toch? Niks mis mee idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou we gaan het zien T,ondanks alles heb ik m toch behoorlijk zien groeien dat halve seizoentje. Dat wel, er zit nog een hoop groei in. En hij heeft al stappen gemaakt. Maar kan me wel vinden in de woorden van Van Geil. Het hele bijzondere zie ik nog niet. Gaat hij over een aantal jaar het verschil maken op het middenveld bij een club uit laten we zeggen de mondiale top 10?
Maar we gaan het zien inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2020 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat wel, er zit nog een hoop groei in. En hij heeft al stappen gemaakt. Maar kan me wel vinden in de woorden van Van Geil. Het hele bijzondere zie ik nog niet. Gaat hij over een aantal jaar het verschil maken op het middenveld bij een club uit laten we zeggen de mondiale top 10? Maar we gaan het zien inderdaad. Het controlerende doet hij zo goed. Jullie ( van Geil en jij ) hebben zeker een punt hoor. Ik hoop dat hij ons gaat verassen,maar dat hopen wij allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 17:55 schreef Bowie het volgende:Wat "tja" Piet? Back-up elftal is dan nog: Nieuwkoop van Beek Ié (wordt ook nog wel gehuurd volgens berichten) Haps Ozyakup Burger Fer Summerville Bozenik Sinisterra Dat bedoel ik nou met een meer dan goede en uitgebreide selectie. Niks mis mee toch? nou bowie dit is te rooskleurig omdat er een aantal nog niet zijn verbonden aan de club. dat zijn er eigenlijk best veel.
niet getekend : fer bottegin ozyacup ie linssen
dat zijne r nog al wat. Aan de andere kant zie ik de topaankoop diemers niet terug in je lijstje.
ik denk trouwens wel dat we met het voorgestelde rijtje, en alles tekent gewoon, best een kans hebben op overwintering.daar zorgt dickie wel voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dan maar volgend jaar verkopen voor veel geld aan Arsenal of Sevilla |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2020 - 13:45 schreef pat het volgende:[..] nou bowie dit is te rooskleurig omdat er een aantal nog niet zijn verbonden aan de club. dat zijn er eigenlijk best veel. niet getekend : fer bottegin ozyacup ie linssen ie en Linssen niet nemen, Julio Pleguezuelo is veel beter dan ie die zal ik nog steeds proberen te halen bij de Tukkers dat zijne r nog al wat. Aan de andere kant zie ik de topaankoop diemers niet terug in je lijstje. ik denk trouwens wel dat we met het voorgestelde rijtje, en alles tekent gewoon, best een kans hebben op overwintering.daar zorgt dickie wel voor |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 - 15:42 schreef Bowie het volgende:Daar gaan we de bluffer: Bylow Geertruida Bothegin Senesi Malacia Toornstra Fer Kokcu Berghuis Jorgensen Linssen Ik mis Sinisterra, vind hem beter dan Linssen en voor de langere tijd |
|
|
|
|
pat
|
|
|
het ziet er nu zo uit (principe akkoord kokcu meegenomen dan)
bijlow (marsman) geertruida(nieuwkoop) johnston(geertruida) Senesie(vdbeek) haps (malacia)
fer(burger) toornstra(diemers) kokcu (???)
berghuis (narsign) bozenik (jorgenson) summerville (sinistera)
dus er zou volgens mij een hele goede, betere rechts back bij moeten of een rechter cv en er zou dus een middenvelder bij moeten en naar mijn mening een vervanger voor narsign danwel sinistera.
verrassingen: summervile
definitieve doorbraak: bijlow, malacia, kokcu en bozenik
we zijn er nog niet he maar dit gaat best goed komen denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2020 door pat -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zit je nu met die summerville te promoten. Bi Ado bleek toch dat hij veel ste klein is. Eerst praten we over sub toppers dit is een echte sub sub topper. Heb net wat wedstrijdjes zitten kijken , bij vlagen leuk maar veel gespin weinig wol. Ik kan het hopelijk mis hebben. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2020 - 14:31 schreef piet de paler het volgende:Wat zit je nu met die summerville te promoten. Bi Ado bleek toch dat hij veel ste klein is. Eerst praten we over sub toppers dit is een echte sub sub topper. Heb net wat wedstrijdjes zitten kijken , bij vlagen leuk maar veel gespin weinig wol. Ik kan het hopelijk mis hebben. Wat zit je nou summerville te promoten???
Ik vind hem gewoon goed piet. |
|
|
|