|
|
piet de paler
|
|
|
Ik niet hahaha;) klopt al te lang zogenaamd aan de deur maar is veeeeeeel te klein |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was de enige die kon voetballen bij Ado Piet hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2020 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:Ik niet hahaha;) klopt al te lang zogenaamd aan de deur maar is veeeeeeel te klein piet ik denk dat je wordt geblokkeerd door een vooroordeel maar ik mag je dus ik licht mijn gevoel even toe.
summerville is de enige afgelopen seizoen die in de huurperiode ook daadwerkelijk een versterking was voor zijn team. 21 wedstrijden, 2 goals en 3 assist bij een heel slecht aanvallend team.
summerville is 1,74cm dat is niet klein, messie is 1,70 en mo salah is 1cm groter dan summerville, 1,75.
summerville is razendsnel, heel creatief en enorm technisch
in de tijd bij den haag heeft hij bewezen dat hij een echte vent is, hij rent zich rot en staat zijn mannetje.
hij is trouwens in de voorbereiding van vorig seizoen, samen met azarkan, heel positief opgevallen. drive is altijd richting het doel.
wat zijn jou tegen beweringen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: nee piet hahaha daar kom je er te makkelijk vanaf hoor. waat staat je tegen in deze gast, wellicht zie ik iets niet, dat kan ook he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is niet in staat zijn acties af te maken, Kijk nu eens naar wedstirjden van ADO . En nu naar Brussel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2020 - 14:51 schreef piet de paler het volgende:Hij is niet in staat zijn acties af te maken, Kijk nu eens naar wedstirjden van ADO . En nu naar Brussel ga ik bekijken senor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Relaxt ventje ,die komt er wel dit seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hopen we met je..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Orkun Kökçü probeerde in de tweede helft van de oefenwedstrijd tegen FC Twente meer diepte in het spel van Feyenoord te leggen, maar ook bij hem kwamen de meeste passes deze keer niet aan bij een medespeler. "We deden ons best, we wilden graag het publiek vermaken, maar dat is niet gelukt."
"Ik wil het niet als excuus gebruiken, maar het was wel warmer dan we gewend zijn. Ook in een oefenwedstrijd moet je je taken uitvoeren en dat is iets waarmee we aan de slag moeten", aldus Kökçü voor de camera van FOX Sports. Omdat er vrij veel jeugd mee mocht doen tijdens de wedstrijd, speelde hij opeens weer samen met spelers die hij nog van de jeugd kende, zoals bijvoorbeeld Jordy Wehrmann en Wouter Burger. "Het is wel een beetje anders geworden in die jaren, want vorig jaar speelde je met een ander type middenveld. Dat is wel even wennen, maar altijd leuk om met mijn maten te spelen.
Ondanks de onaantrekkelijke wedstrijd en zijn eigen mindere spel blijven de doelstellingen van de middenvelder onveranderd. "Ik wil belangrijk zijn voor het team. Dragend zijn. Het team moet op me kunnen rekenen en daar moet ik alles aan doen, nog meer geven dan ik nu doe." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zie dat ook wel goedkomen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Basisplaats/debuut bij Turkije. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heeft even een dipje, komt wel weer goed goed dat Dick hem ging wisselen. Burger was geen beste vervanger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Burger verving Kokcu niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Loopt als een vedette over het veld , maar ik vind hem niet goed. We hebben hem te vroeg op een verhoging geplaatst. Gewoon hard werken of verkopen ik zie het de laatste wedstrijden niet wat hen zo goed moet maken , Jullie wel toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet niet wat er met deze jongen gebeurd is ,maar goed is het in ieder geval niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ONZE vedette................................? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk ,was in de voorbereiding echt goed bezig . Maar nu heeft hij iets teveel Köfte gegeten .. Of Dönner,dat kan ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als ik het forum lees is het de vedette, en onze is een samenvoeging van het forum dus onze |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb nog nooit ergens gelezen dat iemand heeft geschreven dat Kökcü een vedette is . Wel een aardig talent ,en dat is hij ook ondanks zijn mindere periode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2020 - 17:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk ,was in de voorbereiding echt goed bezig . Maar nu heeft hij iets teveel Köfte gegeten .. Of Dönner,dat kan ook. Drinkt knoflooksaus las ik ergens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord heeft geen vedettes. Het zijn beurtelings Senesi en Berghuis die in de buurt komen, en dat is het dan wel weer. Teixeira is veelbelovend, misschien Diemers, voor verderop: Malacia, Sinisterra.
De anderen zijn pas waardevol in een ingespeeld collectief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Malacia is een topper eerste klas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie hem liever dan Haps. Verdedigend en opkomend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt er behoorlijk van langs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Terecht ,2 maanden terug dacht je nog nou Arsenal.. Nu denk je aan Rkc als je naar 'm kijkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij word er niet döner op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wordt zo'n gevalletje Achabar. Met momenten denk je dat het erin zit, maar blijfft er tegenaan hangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
jaja net zat ie er nog lekker in |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De truc is om hem ritmisch ook weer terug te halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik hoor dat jij je ook ontspant |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mis vooral een stukje aanwezigheid. Je ziet wat voor een verschil het maakt als iemand erin komt die zich wel heel erg wil laten zien. En daar ook de kwaliteiten voor heeft. Maar goed, die heeft Kokcu ook wel. Ik zeg niet dat Kokcu niet wil, maar je hebt het soms idee dat hij niet mee doet.
Hij is jong natuurlijk, komt wel weer waarschijnlijk. Zijn ook genoeg andere spelers die in een vergelijkbare situatie zitten. Kijk naar Boadu of Ihatteren bijvoorbeeld. Helpt ook trouwens ook niet mee als de voorste 5 persoonlijk allemaal een slechte wedstrijd spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja wel de juiste analyse denk ik T |
|
|
|