|
|
RenatoBos
|
|
|
Mis die klik die ze hadden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer, Toornstra en Kökcü Fer, Diemers en Kökcü
Dat zijn feitelijk voor Kökcü niet de spelers waar hij t van moet hebben. Misschien een beetje hard zijn we voor m, hij is niet de speler die drie man uitspeelt en dan iemand voor de goal zet. Hij is een speler die zichzelf vrijmaakt en dan razendsnel de opening kan zien. Kan. Want, door de spelers voor m en om m heen, zijn die openingen eigenlijk alleen maar achteruit nu. De spits is nooit aanspeelbaar. De backs nauwelijks. De vleugelspelers staan in de drukte. En dus lijdt hij balverlies. Ligt dat aan hem? Zeker. Maar van 100 x een balletje terug wordt ook niemand beter.
Mijn mening, sluit dus aan bij die van T. Als er 1 speler bij komt, die in vorm is, aanspeelbaar is en dezelfde voetbal mindset heeft als hij. Bloeit hij op. En heel Feyenoord. En ik denk inderdaad dat 1 positie genoeg is. Dan gaat de rest ook lopen. En ook Orkun. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij heeft gewoon een vorm dippie wat heel normaal is met jonge spelers , hij komt er sterker uit ff geduld hebben |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Valt tegen inderdaad, maar jonge speler in een niet draaiend elftal. Misschien ook wat teveel opgehemeld in het begin en er zelf al in zijn gaan geloven...
Dipje is normaal op die leeftijd, nu moet ie wel karakter tonen ook |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 11:56 schreef Cruzcontrol het volgende:Valt tegen inderdaad, maar jonge speler in een niet draaiend elftal. Misschien ook wat teveel opgehemeld in het begin en er zelf al in zijn gaan geloven... Dipje is normaal op die leeftijd, nu moet ie wel karakter tonen ook mee eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 11:56 schreef Cruzcontrol het volgende:Valt tegen inderdaad, maar jonge speler in een niet draaiend elftal. Misschien ook wat teveel opgehemeld in het begin en er zelf al in zijn gaan geloven... Dipje is normaal op die leeftijd, nu moet ie wel karakter tonen ook mee eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Fer, Toornstra en Kökcü Fer, Diemers en Kökcü Dat zijn feitelijk voor Kökcü niet de spelers waar hij t van moet hebben. Misschien een beetje hard zijn we voor m, hij is niet de speler die drie man uitspeelt en dan iemand voor de goal zet. Hij is een speler die zichzelf vrijmaakt en dan razendsnel de opening kan zien. Kan. Want, door de spelers voor m en om m heen, zijn die openingen eigenlijk alleen maar achteruit nu. De spits is nooit aanspeelbaar. De backs nauwelijks. De vleugelspelers staan in de drukte. En dus lijdt hij balverlies. Ligt dat aan hem? Zeker. Maar van 100 x een balletje terug wordt ook niemand beter. Mijn mening, sluit dus aan bij die van T. Als er 1 speler bij komt, die in vorm is, aanspeelbaar is en dezelfde voetbal mindset heeft als hij. Bloeit hij op. En heel Feyenoord. En ik denk inderdaad dat 1 positie genoeg is. Dan gaat de rest ook lopen. En ook Orkun. Sorry de spits was wel aan speelbaar maar kreeg geen bal , zowel van Berghuis als van Koczu niet. Bij een goed draaiend elftal speelt een ieder goed, bij een slecht draaiend elftal komen de toppers naar boven, die de ploeg op sleeptouw nemen. Zover is hij in gedrag en klasse ( nog lang) niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die jongen was echt niet aanspeelbaar Piet die verloor werkelijk elk duel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik was in het stadion zag telkens weer een Bozenic die het gat in liep , maar door de balverliefde Koczu en idem. Erghuis kwam er geen pass. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik was in het stadion zag telkens weer een Bozenic die het gat in liep , maar door de balverliefde Koczu en idem. Erghuis kwam er geen pass. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, stadion vertekent altijd heel veel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 14:05 schreef piet de paler het volgende:Ik was in het stadion zag telkens weer een Bozenic die het gat in liep , maar door de balverliefde Koczu en idem. Erghuis kwam er geen pass. Ik denk ook inderdaad dat Bozenik bij spelers die wel die eindpass geven, vele doelpunten gaat maken.
Denk dat Berghuis uiteraard meer van de kaatsende Jorgensen houdt, omdat hij dan zelf vaker kan scoren..
Ik houd van de drive van die Bozenik in ieder geval |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 15:26 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ik denk ook inderdaad dat Bozenik bij spelers die wel die eindpass geven, vele doelpunten gaat maken. Denk dat Berghuis uiteraard meer van de kaatsende Jorgensen houdt, omdat hij dan zelf vaker kan scoren.. Ik houd van de drive van die Bozenik in ieder geval Dat vind ik ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bozenik toont zich voetballend tot nog toe nul-komma-nul. Echt te wensen dat er komende tijds meer uit komt. Vrees echter het ergste. Beetje Vente 2.0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op hij is een recht toe recht aan spits, bij die diepe bal was het jammer dat hij zijn voet er niet tegenaan kon krijgen. Dan was er hier een andere discussie geweest. We zijn heel goed om iemand op een topper te noemen ( koczu,geertruida) maar nog sneller serveren we iemand af ( Bozenik, Jorgensen en Botteghin) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 18:24 schreef FR-Henk het volgende:Bozenik toont zich voetballend tot nog toe nul-komma-nul. Echt te wensen dat er komende tijds meer uit komt. Vrees echter het ergste. Beetje Vente 2.0 Heb tien keer liever Bozenik dan Vente. Bozenik is echt een eindstation, maar er komen daar veel te weinig ballen om een eindstation te zijn. Dit komt ook door onze Dickie die eigenlijk niet wil dat ze hoog druk zetten en daardoor krijg je toch iets van een tweespalt in de koppies van de spelers. Dit zie je terug op het veld, we zijn te weinig een eenheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tv vertekend veel meer eerlijk gezegd. Camera is op tv niet overal tegelijk. Maar wat ik op tv heb gezien was Bozeňik nier best idd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 19:33 schreef piet de paler het volgende:Kom op hij is een recht toe recht aan spits, bij die diepe bal was het jammer dat hij zijn voet er niet tegenaan kon krijgen. Dan was er hier een andere discussie geweest. We zijn heel goed om iemand op een topper te noemen ( koczu,geertruida) maar nog sneller serveren we iemand af ( Bozenik, Jorgensen en Botteghin) Niet zo klagen piet, als Bozenik scoort dat doet ie waar ie voor is ja. En nee, hij heeft de tactiek niet mee. Dus heb je niet veel aan hem. Daar kan hij ook weinig aan doen.
In de 16 is hij nog wel waardevol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tv vertekend veel meer eerlijk gezegd. Camera is op tv niet overal tegelijk. Maar wat ik op tv heb gezien was Bozeňik nier best idd. Andersom ook. In t stadion lijkt iemand helemaal vrij te lopen, maar je ziet niet dat de bal geven bijna onmogelijk is ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 18:24 schreef FR-Henk het volgende:Bozenik toont zich voetballend tot nog toe nul-komma-nul. Echt te wensen dat er komende tijds meer uit komt. Vrees echter het ergste. Beetje Vente 2.0 In elk topic zie ik je Bozenik afzeiken. Prima, was inderdaad gewoon slecht zondag. Maar kom eens met 3,5 jaar ELLENDE met Jorgensen. Daar hoor ik je, net al Advocaat, niet over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 07:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Andersom ook. In t stadion lijkt iemand helemaal vrij te lopen, maar je ziet niet dat de bal geven bijna onmogelijk is ;) Een spits staat altijd 1 op 1 ,de positie is vrijwel blindelings . Nu zag ik het Pelle topic ,daar zou hij wat filmpjes van moeten kijken. Hij hoeft niet altijd de bal aan te nemen om te proberen zijn eigen actie te maken. Maar aannemen en weer terug geven aan een opkomende man. 1 ding weet ik wel,hij heeft de klasse om ze vanuit elke positie in t netje te leggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het verschil is dat jorgensen voor eeuwig een held zal blijven en Bozenik net komt kijken en een niet al te beste indruk maakt qua voetballend vermogen. Neemt niet weg dat Jorgensen er niets van bakt en weg mag wat mij betreft. 3 seizoenen matig presteren is te veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jorgensen zal wanneer hij bij ons weg is, ons herinneren aan een titel en daarom een held zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 08:47 schreef MMM het volgende:[..] In elk topic zie ik je Bozenik afzeiken. Prima, was inderdaad gewoon slecht zondag. Maar kom eens met 3,5 jaar ELLENDE met Jorgensen. Daar hoor ik je, net al Advocaat, niet over. Zie de 2 reacties hierboven en heb zeker wel eerder kritiek geuit over Jorgensen. Van mij had ie ook verkocht mogen worden, afgelopen zomer.
Ik vond Bozenik de afgelopen tijd schrikbarend slecht in verschillende opzichten. Heeft ons wel wat centen gekost hè. Deze jongen zal niet renderen in de huidige teruggetrokken speelwijze. En ook deze jongen verdient dit seizoen tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 10:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zie de 2 reacties hierboven en heb zeker wel eerder kritiek geuit over Jorgensen. Van mij had ie ook verkocht mogen worden, afgelopen zomer. Ik vond Bozenik de afgelopen tijd schrikbarend slecht in verschillende opzichten. Heeft ons wel wat centen gekost hè. Deze jongen zal niet renderen in de huidige teruggetrokken speelwijze. En ook deze jongen verdient dit seizoen tijd. Ik lees het te weinig, als ik het vergelijk met het gezeur op Bozenik. Zelfde geldt voor Advocaat. Bozenik maakt hij volledig af in de media, keer op keer. Maar over Jorgensen hoor ik hem niet. Ergerlijk en totaal onnodig.
Voetballend is Bozenik geweldig maar hij kan wel een goaltje maken zagen we afgelopen seizoen in de paar kansen die hij kreeg. Ik vind het ook geen topper vooralsnog maar investeer in Bozenik zolang je geen andere spits heb.
Want Jorgensen reken ik niet eens meer mee. Heeft altijd wat of is uit vorm, al 3.5 jaar. Weg ermee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
het spel is niet sluitend, ik bedoel ermee dat sommige jongens op het veld het een willen en andere het andere. als dat opgelost is, en dat is het wel na ado, dan gaat het lopen en worden de spitsen bereikt. nu spelen ze voor hunzelf omdat ze ook weten dat het 11tal nog niet vaststaat. komt wel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 11:39 schreef MMM het volgende:[..] Ik lees het te weinig, als ik het vergelijk met het gezeur op Bozenik. Zelfde geldt voor Advocaat. Bozenik maakt hij volledig af in de media, keer op keer. Maar over Jorgensen hoor ik hem niet. Ergerlijk en totaal onnodig. Voetballend is Bozenik geweldig maar hij kan wel een goaltje maken zagen we afgelopen seizoen in de paar kansen die hij kreeg. Ik vind het ook geen topper vooralsnog maar investeer in Bozenik zolang je geen andere spits heb. Want Jorgensen reken ik niet eens meer mee. Heeft altijd wat of is uit vorm, al 3.5 jaar. Weg ermee. Nico mopperen we niet meer op, want t is wat t is. Bozenik mopperen we op uit hoop.
maar ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 11:39 schreef MMM het volgende:[..] Ik lees het te weinig, als ik het vergelijk met het gezeur op Bozenik. Zelfde geldt voor Advocaat. Bozenik maakt hij volledig af in de media, keer op keer. Maar over Jorgensen hoor ik hem niet. Ergerlijk en totaal onnodig. Voetballend is Bozenik geweldig maar hij kan wel een goaltje maken zagen we afgelopen seizoen in de paar kansen die hij kreeg. Ik vind het ook geen topper vooralsnog maar investeer in Bozenik zolang je geen andere spits heb. Want Jorgensen reken ik niet eens meer mee. Heeft altijd wat of is uit vorm, al 3.5 jaar. Weg ermee. We zijn het in grote lijnen eens, maar wat jij zeuren noemt noem ik aan de kaak stellen. De spitspositie is een enorm stiefkind nu. Bozenik is nog niet het definitieve alternatief. En Let wel: hij is er nu 10 maanden, hoe snel werd Vente niet ondermaats bevonden? En die was NB uit eigen gelederen. Bozenik moet niet weg maar moet veel, veel beter worden. En een andere spits erbij, maar ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zit wat in. Maar niet het idee dat dat de redenatie is van Advocaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou die t echt helemaal niks vinden zoals de media stelt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 12:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] We zijn het in grote lijnen eens, maar wat jij zeuren noemt noem ik aan de kaak stellen. De spitspositie is een enorm stiefkind nu. Bozenik is nog niet het definitieve alternatief. En Let wel: hij is er nu 10 maanden, hoe snel werd Vente niet ondermaats bevonden? En die was NB uit eigen gelederen. Bozenik moet niet weg maar moet veel, veel beter worden. En een andere spits erbij, maar ja. Mag ook Henk en daar ben ik ook van. Wat niet goed is, is niet goed en mag gezegd worden. Maar ik vind dat Bozenik wel echt heel snel kapot geschreven/gepraat word. Vooral Advocaat stelt mij daarin teleur. Ik zie ook absoluut zijn beperkingen maar heeft het zin om in het openbaar hem zo af te vallen?
Toen Berghuis na afloop tegen Twente flinke kritiek uitte was Dickie daar ook niet content mee.
Mwah Vente hebben we toch best de tijd gegeven? Niet direct afgeschreven.
Ik deel je zorgen omtrent de spitspositie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou ja, in interviews op TV merk je wel wat Advocaat van hem vind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens heeft Driessen in dit stuk voor de verandering een keer een punt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja leon zo heeft uiteindelijk iedereen een punt he hahaha die dreissen he hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk dat het ook te maken heeft met het verschil in hun karakter. Bij sommige spelers heeft publieke kritiek zin, anderen worden er alleen maar minder van, die hebben vertrouwen nodig. Misschien dat Advocaat Bozenik te vrijblijvend vind en hem daarom zo achter de vodden zit. Terwijl Jorgensen na alle blessures en vormverlies vaak als een dood vogeltje rondloopt. Dan heeft harde kritiek alleen maar een negatief effect. Die weet precies wat er fout gaat.
Maar goed, dit is speculatief. Ik geloof wel dat Advocaat zo tegen Jorgensen aankijkt. Maar ik twijfel of hij ook tegen Bozenik aankijkt als beschreven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat zou Orkun hier van vinden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat heeft dat nu met dit topic te maken ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ontopic blijven graag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Boz gaat een hatrickie maken, voel het aan mijn water. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja toch, toppie. Dat stukje zelfvertrouwen hebben we nu nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp jullie niet, Jorgensen heeft ook laten zien dat hij kan voetballen, Orkun heeft veel minder wedstrijden gespeelt en de laatste waren ook niet om aan te gluren. Maar in hem geloven jullie maar in Jorgensen niet meer. Ik geloof meer in de wederopstanding van Nicolai dan dat Orkun een ttopper wordt
Toekomst zal het leren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jorgensen is al minstens drie jaar bezig terug te keren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet zo negatief hier, we hebben het over de hatrick van Boz hier hè. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is betrekkelijk....sommige wachten al 2000 jaar op de terugkeer van Jezus.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En toch staat hij er dadelijk weer, heb jij nooit in een dip gezeten? Ik schrijf nooit iemand af die in het verleden heeft laten zien dat hij het kan. Zet jij je geld maar op het talent van Orkun;) |
|
|
|