|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit in een dip van drie jaar nee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De toekomst zal mijn juistheid bewijzen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een club met weinig geld kan zich een dip van 3 jaar als achtergrond niet veroorloven. Maar goed, hij is er nog. Ik gun hem een mooi seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:25 schreef piet de paler het volgende:Ik begrijp jullie niet, Jorgensen heeft ook laten zien dat hij kan voetballen, Orkun heeft veel minder wedstrijden gespeelt en de laatste waren ook niet om aan te gluren. Maar in hem geloven jullie maar in Jorgensen niet meer. Ik geloof meer in de wederopstanding van Nicolai dan dat Orkun een ttopper wordt Toekomst zal het leren quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 08:39 schreef piet de paler het volgende:[..] En toch staat hij er dadelijk weer, heb jij nooit in een dip gezeten? Ik schrijf nooit iemand af die in het verleden heeft laten zien dat hij het kan. Zet jij je geld maar op het talent van Orkun;) Zelfs sommige supporters accepteren dus de subtop als ik dit soort onzin lees.
'Ik begrijp jullie niet, Jorgensen heeft ook laten zien dat hij kan voetballen' 'En toch staat hij er dadelijk weer, heb jij nooit in een dip gezeten?' 'Ik schrijf nooit iemand af die in het verleden heeft laten zien dat hij het kan.'
3,5 JAAR NIET GEPRESTEERD!!!!!!!!!!!! Schei nou eens op met die flauwekul dat hij het in zich heeft, niet afschrijven, hij komt weer terug. Hij heeft 3,5 jaar helemaal NIETS gepresteerd.
Google eens op 'one season wonders'. Dan kom je er wel meer tegen die 1 jaar VER boven hun top speelde.
100x dank richting Jorgensen voor de titel, zijn jaar was krankzinnig goed. Maar als je daarna 3,5 jaar niet presteert mag je concluderen dat dat eenmalig was en dat het er niet meer in zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nico kan echt wel voetballen dat heeft hij 1 seizoen laten zien maar wat het ook is op een of andere manier blokkeert hij maar wie heeft de oplossing voor hem en voor onze club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmm doe is rustig.....dat is mijn mening en ach we zullen zien. Feit blijft je hebt geen geld voor een andere, Bozenik is ook niets volgens forum leden. Wanneer wordt we wakker dat je het hiermee moet doen? En flauwekul lees je eigen tekst eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:Mmm doe is rustig.....dat is mijn mening en ach we zullen zien. Feit blijft je hebt geen geld voor een andere, Bozenik is ook niets volgens forum leden. Wanneer wordt we wakker dat je het hiermee moet doen? En flauwekul lees je eigen tekst eens Ik ben hartstikke rustig.
Dat je het hiermee moet doen wil niet zeggen dat je altijd maar tevreden moet zijn.
Eigen tekst nogmaals gelezen, prima stuk. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:08 schreef MMM het volgende:[..] Ik ben hartstikke rustig. Dat je het hiermee moet doen wil niet zeggen dat je altijd maar tevreden moet zijn. Eigen tekst nogmaals gelezen, prima stuk. ;) Hij zit ff in een dip, over 3.5 jaar snapt Piet t ook. Komt ie eruit zeg maar. We geloven in Piet. 3,5 jaar is niks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We wachten af, Hup feyenoord
Life is good |
|
|
|
|
pat
|
|
|
als orrie niet snel wakker wordt streeft teixeira em voorbij en dan zit ie op de bank. komt arsenal hem halen voor 40 miljoen en is hij de volgende vente of summerville.
let op orrie, stel je verwachtingen bij en zorgt dat je weer dat felle technische ventje wordt met die belofte van 10 goals of meer. tis nog niet te laat, kijk nico... die komt er nooit meer uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gewoon alle penalty's laten nemen. Wordt het de best scorende middevelder van Neerlandsche velden. Ziet het er op papier heel anders uit ineens.
Meer dan dat heb je niet nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Devaluatie van Berghuis dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow voor de pingels. Meest scorende keeper van de wereld. Cashen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Kan die hebben. scheelt dit seizoen al 75% van z'n doelsaldo, Daardoor makkelijker aan boord te houden dus win/win. Di is denk ik de enige manier om het fenomeen te behouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En gelukkig heeft dat fenomeen geen mening. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heel zwak en heel traag.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zit deze jongen nog wel op voetbal? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als die weg wil snel werk van maken laten ze maar veel betalen in de Winterstop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Galat, fehner , ik breng hem wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kökcü komt er wel. Wat tips gehad van Willem dus het komt goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij moet focussen en opletten , en niet bezig zijn met een transfer. Eerst presteren, verrassing is er af hij moet nu als een grote jongen voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij kijkt echt in z'n hoofd he? Weet je ook of ie liever liggend of staand masturbeert? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er helemaal niets van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij weet ook alles over het masturberen van Kokcu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Henk beste man wees toch niet altijd de leraar of wijsgeer . Ik weeg jou mening toch ook ieder keer niet op een weegschaal. En ik vindt dit van deze jongen. Ik weet idd iets meer hoe hij zich opstelt maar ja hoe hij masturbeerd weet ik niet ik FOCUS mij daar niet op . Heb ook geen fantasieen daar over :) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik heb het gevoel dat hij wel weer een beetje beter gaat voetballen.
Die vrije trap tegen Emmen was aardig. Hij moet vooral creatieve dingen doen. Ik zie hem niet in de rol van verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2020 - 19:16 schreef piet de paler het volgende:Henk beste man wees toch niet altijd de leraar of wijsgeer . Ik weeg jou mening toch ook ieder keer niet op een weegschaal. En ik vindt dit van deze jongen. Ik weet idd iets meer hoe hij zich opstelt maar ja hoe hij masturbeerd weet ik niet ik FOCUS mij daar niet op . Heb ook geen fantasieen daar over :) nou nou piet, hoe kun je nou vinden dat Kokcu met een transfer in zn hoofd zit? Is dat dan paranormaal?
Groet van de leraar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hey teacher! Leave the kids alone |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
All in all we're just another brick in the wall |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's weer eens wat anders dan een papiertje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ken een paar mensen in zijn naaste omgeving, en Henk niet schrikken ik heb Turkse vrienden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee piet, je weet wat framen is, hè? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk Bannis in de 2de helft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2 100 procent kansen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Balen. Hij komt wel steeds dichterbij :) |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
had er gisteren wel in mogen maken wat zeg ik moeten maken!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
stuk, gewisseld na 34 minuten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
What's new. Om ziek van te worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Geduld. Kökçü is 19. Die gaat echt boven het niveau van Diemers en Linssen uitstijgen als hij blijft spelen.
Tegenslagen horen daar ook bij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wunderbar, dat kunnen we gebruiken dit, grrrrrrrr. |
|
|