|
|
VVout
|
|
|
Nu Berghuis nog, dan trekt Dickie de grasmat over zijn kop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een blessure bij Feyenoord? Fake news. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee op dit moment niet nee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, speelde beter zondag na die dramatische pot in Europa. Niet dat dat moeilijk was, maar goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met Diemers voor je kom je niet aan voetballen toe . Jammer dat hij nu juist afhaakt nu Fer juist terug komt. Maar goed daar gaat Teixeira dan weer van profiteren. Zolang Dickie Diemers maar op de bank houd komt t goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Maar Orrie was zelf ook hopeloos. Helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja nu Teixeira ook geblesseerd is,krijgen we waarschijnlijk toch weer Diemers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Diemers hebben we elke wedstrijd verloren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In deze vorm mis je Ork van Mork niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: of wehrman? en dan toornstra op ze plaats en fer? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We kunnen dan beter gewoon met 10 spelers starten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen top, nog 3 maanden kans en anders doei. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, en ik zeg het nu, omdat je een speler eerst langer kans moet geven. Ik zie geen stappen vooruit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat mist Kokcu toch wel echt tot nu toe, schieten binnen de palen... Een middenvelder met aanvallende kwaliteiten moet dat wel hebben vind ik. Kan ook prima getraind worden. Paar uur schietoefeningen na de reguliere training, ipv van weer een foto met een nieuwe Mercedes van zijn oompjes.
PIair heeft zo ook zijn trap ontwikkeld... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
gaat hem niet meer worden bij Feijenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij vlagen ziet ie t. En weer niks dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan veel en veel beter. Die potentie heeft ie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou dat houdt ie dan lang verborgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is met veel spelers vaak pas bij hun volgende club |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk kan Slot er nog iets beters van maken, anders hopen op een goed bod van één of andere Turkse club... Kan ie daar de Mercedessen van zijn oompjes promoten... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit op hetzelfde niveau, als Nicolai. Ik mot hem niet, ik zeg exit naar zijn geliefde Galat of Fener....in het 2e En dan bedoel ik orku ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weg ermee. Wordt niet beter. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja dat vind ik ook ar. die wordt volgend seizoen nog beter. lekker behouden en hem de tijd geven. jong ventje jongens... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog.......beter.........wat zie jij wat ik en velen niet zien dan ? Het is ook nog een moeilijke jongen, een patsertje, Hij laat totaal geen progressie zien in het veld , alleen in zijn auto en met zijn mind |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is nog 'maar' 20 natuurlijk, en kan en MOET veel beter. Maar krijg soms het idee dat ie al denkt dat ie er al is, pronken met die Mercedessen en zo... Dan denk ik, laat het gewoon eerst eens zien op het veld... Je kunt niet eeuwig een talent blijven.
Als hij er dan nog is, zal het komend seizoen onder Slot het er toch echt van moeten komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit is het 2e seizoen dat er veel van hem verwacht wordt. En nog is het niet bijzonder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Alleen in zijn eigen groep en in zijn auto. Topsport kultuur is doorselecteren en verkopen. Hoe kan het nu dat het ons niet lukt een talent er in te zetten die er gelijk staat. En al die lulverhalen van dit soort mannetjes gezig toestaan .......als talent moet je veel meer laten zien. Het gras opvreten , of zou hij alleen Turks gras lekker Vinden? Toen hij in een gesprek met mij begon over Fener en Galat en het Turkse elftal had ik het helemaal met hem gehad..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaf mij niet de indruk dat ie baalde na deze wanprestatie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ik hiervoor gezegd heb over deze profiteur hoef ik niet te herhalen Lult ook met de Turkse bondscoach over hoe tegen Nl 11 tal te spelen. En vond dat hij goed gevoetbalt had |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Korkunç hain dus, moet zich de kolere schamen dan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tabloids: Feyenoord wil 25 miljoen voor Kokcu. Hoog inzetten klinkt goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Feyenoord Transfermarkt is SS Lazio concreet in de markt voor de middenvelder. Sterker nog: het management van Kökcü zou maandag al naar Rome zijn gevlogen voor een gesprek met de huidige nummer zes van de Italiaanse Serie A.
Kökcü is de voorbije jaren al meermaals gelinkt aan een transfer naar het buitenland. Zo werden club als Arsenal, Tottenham Hotspur, AS Roma en Sevilla genoemd als nieuwe club voor de international van Turkije. Vorig jaar zomer tekende hij nog bij in Rotterdam, maar onlangs liet hij al een grote opening voor een volgende stap. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp hier niets van, wat zien ze wat ( ik) wij niet zien? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, ik zie het ook niet. Hij heeft op zich wel de basiskwaliteiten voor een aanvallende middenvelder. En er zit wel een goede kop op geloof ik. Maar het komt er zo weinig uit. Het zijn niet eens pieken en dalen, wat je zou verwachten bij een jonge speler. Meer dalen en krappe voldoendes.
Dus zoals eerder gezegd. Als er een club komt met een zak geld. Dat moeten we zeker als die zak voor hem is ja zeggen. Laten we wel zijn, voor alle spelers die wat waard zijn, kunnen we hem het meeste missen. En tis niet dat ik het hem en ons niet gun, een echte doorbraak bij Feyenoord. Maar ik zie het voorlopig niet gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt op de verkeerde plek. Advocaat zet m controlerend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Noem eens een specifieke kwaliteit van Kokcu? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben het met je opmerking gisteravond over hem eens, je laatste niet. Advocaat speelt of met Fer of met Toornstra controlerend, Kokcu heeft wel degelijk een -vrije- aanvallende rol.
Maar zoals je zei: mooi, wegwezen.
Ik was helemaal gek van 'm in de jeugd en de eerste periode in het 1e ging ook nog wel. Maar laatste jaar is vnl stagnatie, zie eigenlijk nu weinig bijzonders in hem. Maar dat geldt voor de hele selectie, want kolere wat was dat gisteren voor de zoveelste keer bezielingsloos maar vooral kwaliteitsloos.
Ziggo bood dit weekend gratis ESPN aan, alles in het kader van het amsterdamse feestje, en daarom heb ik ook Emmen-Heracles gezien en beide elftallen boden meer dan ons elftal. Ongelooflijk en onbegrijpelijk.
Slot krijgt deze bende ook niet aan het voetballen, zit met de Kerst weer thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De corner op enkelhoogte |
|
|
|