|
|
MMM
|
|
|
Zou hem wel in een meer aanvallendere rol willen zien op het middenveld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou hem wel eens bij een andere ploeg willen zien......en zo snel mogelijk Wat heeft hij ni laten zien ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers altijd over langere termijn bezien
Onbegrijpelijk daarom nog te geloven dat Kokcu waardevol kan zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien een klein kansje dat hij zonder Berghuis meer tot ontplooing komt. Maar zat net de statistieken te lezen in het AD Feyenoord is niet veel zonder Berghuis. Maar toch de stille hoop dat spelers op gaan staan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
las dat zijn marktwaarde 12milj is , daar moet feyenoord hem nooit voor weg doen , min 15milj al begrijp ik dat hij nog weinig heeft laten zien om zulke bedragen te krijgen aan de andere kant je hebt zijn opvolgen (antonucci) al klaar staan , vind antonucci op alle vlakken een betere speler als koczu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hetzelfde geld voor senesi , micky v/d ven zou een goede opvolger zijn , met de verkoop van senesi en koczu komt er toch weer wat geld in het laadje voor eventuele versterkingen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De meevreters en niets uitvreters moeten weg , heb je ook weer geld aan salaris |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor 10 miljoen verkocht hoi hoi hoi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zover is het nog niet. Maar dat bedrag gaat icm Sampdoria. Daarnaast ook Milan genoemd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
As Roma Stond al iets in de gazetta della sport, is meestal ietwat te vertrouwen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lazio, As Roma, AC Milan Een paar Turkse clubs. We zullen zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet eens genoeg voor het begrotingstekort , maar het is een beginnetje . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe rekenen dan 10 voor Koczu 4 voor Berghuis en salaris van 2 milj, 2 milj full support fans, 1 milj salaris Botteghin, En dan senes 14 milj 33 milj ..........ik klaag niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2021 - 20:10 schreef piet de paler het volgende:Effe rekenen dan 10 voor Koczu 4 voor Berghuis en salaris van 2 milj, 2 milj full support fans, 1 milj salaris Botteghin, En dan senes 14 milj 33 milj ..........ik klaag niet minimaal 12 voor koczu , 4 voor berghuis , 20 voor senesi , misschien nog 1 a 2 milj voor haps ,voor linssen en diemers packetdeal 1milj ,fer transfer vrij , jorgensen hopelijk 2,5milj , zou lekker wezen ruimt op en je hebt weer wat te besteden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Feyenoords laatste 'bericht' was 25 miljoen vraagprijs. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij dan nog met minder inzet gaan spelen als hij het weet. ga hem niet missen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zulke spelers zijn toch gedoemd om op te achtergrond te raken, horen we weinig meer van. Dan met hangende pootjes verontwaardigd terug willen naar Feyenoord en zich afvragen waarom we ze niet meer willen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Laat het maar snel rond komen. Zijn we daar van af. Spreekt niet veel hart voor de club vanuit. Doei! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2021 - 17:55 schreef Cruzcontrol het volgende:Laat het maar snel rond komen. Zijn we daar van af. Spreekt niet veel hart voor de club vanuit. Doei! Zoals ik al vaker heb gezegd een verwende drol, exit...ik noemde hem ( mocht eigenlijk niet ) Kotsbeu...maar dat was infantiel. Ik heb eens met hem gepraat en ik vindt het een hele enge jongen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zie bedragen voorbij komen ... Die zetten geen zode aan de dijk, ik denk ook dat die niet kloppen. 12 miljoen kokcu??? Nee daarvoor gaat frank niet heen en weer.
Gaan of blijven, maakt niet uit. Het is echt om het even, ik zie wel dat hij geforceerd speelt dus met wat meer berusting...
Maar als komcu gaat wel voor een bedrag boven 20, anders heeft de verkoop geen zin, kut ventje of niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Zit me net te bedenken dat het veel beter lijkt om te wachten tot het ek is gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2021 door pat -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja, dat pakte met Nico ook zo goed uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij kan het morgen laten zien Orkun', volgens kenners in de media voelt hij zich onderdanig aan Berghuis Nou ik ga ervoor zitten,of hij echt een aanwinst is voor een Italiaanse ploeg |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Staat dat niet op zich? Veel meer is dat ons niet overkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2021 - 10:01 schreef piet de paler het volgende:Hij kan het morgen laten zien Orkun', volgens kenners in de media voelt hij zich onderdanig aan Berghuis Nou ik ga ervoor zitten,of hij echt een aanwinst is voor een Italiaanse ploeg Daar lijkt t wel op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet zeker dat hij onder Slot had gerendeerd Die had hem naar voren geschoven, waar hij hoort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof het echt. Als je hem aanvallend opstelt, met een plan..zeker weten. Talent heeft ie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 18:11 schreef ar het volgende:Ik geloof het echt. Als je hem aanvallend opstelt, met een plan..zeker weten. Talent heeft ie. Wanneer gaan we dat zien dan ......bij Fehnebache of Galatasaray, of gaat tie gelijk naa Barcelone. Heb geen goede pass geziien, of kreeg hij een publiekswissel van Advocaat ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan geen dribbels maken ,en/of mensen passeren , matig schot , slecht in de omschakeling , trage balbehandeling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 18:11 schreef ar het volgende:Ik geloof het echt. Als je hem aanvallend opstelt, met een plan..zeker weten. Talent heeft ie. Al 2 seizoenen moet ie z'n talenten laten zien. Tis niks gebleken. Doeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker. Je verwacht dat zo'n jongen echt doorbreekt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij was boos dat hij werd gewisseld hoe durven ze de koning van de atlas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 19:19 schreef piet de paler het volgende:Hij was boos dat hij werd gewisseld hoe durven ze de koning van de atlas Speelde zijn eigen B.V.tje |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Joh er staan een clubs in de rij voor deze gozer! Ik heb al eerder gezegd, vooral niet raar kijken als dit een record klapper gaat worden. Voor de club hoop ik dat van harte! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout