|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat moet hij dan intern dan eens door drukken en naar buiten toe wat bescheidener voor de dag komen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 - 18:53 schreef VVout het volgende:[..] Dat moet hij dan intern dan eens door drukken en naar buiten toe wat bescheidener voor de dag komen. [/quote Hij heeft dit al eerder geroepen........... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, tegen Italië. Beter tegen Wales in de basis, meer kans om wat te etaleren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met het niveau dat die Turken gister toonden kan Kokcu in elke wedstrijd in waarde dalen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe vond je de overtreding van onze ex spartaan.....was toch rood? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, onzinnige actie van achteren, met geen kans op de bal. Verder niet gezien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Chelsea zou interesse hebben , vaag . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor een bankzitter......Chelsea....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Liever niet. Maar als de prijs goed is voor Feyenoord.. ja wie ben ik dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rugnummer 10.
Gaat blijven denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan hoop ik dat hij het dit seizoen gaat laten zien. En dat meen ik.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet goed nieuws!!!
‘ Beste supporters,
Trots dat ik met nummer tien ga spelen bij @Feyenoord
Voor de fans die al een shirt kochten met mijn naam én oude rugnummer heb ik iets moois. Die fans geef ik persoonlijk een nieuw exemplaar!’ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
He, wat is Orkun toch een rotzak. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uitstekende keuze. Nu gaan we het beleven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Blijf ik bij. Berghuis teksten, maar zolang hij ( kockzu) ons shirt draagt Blijf ik hoop hebben als voetballer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, misschien moeten ze m bleken voor je Piet. En een stropdasje voor doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tuurlijk gooi het R woord er maar weer uit;) mijn vriendin is gitzwart |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik wist dat je die ging roepen. Daar zijn ook hele mooie theorieën over.
Maar je kunt een kip zwemvliezen geven, maar dat maakt t nog steeds geen eend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik wist dat je die ging roepen. Daar zijn ook hele mooie theorieën over. Maar je kunt een kip zwemvliezen geven, maar dat maakt t nog steeds geen eend. Dat is dan een waterkip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Geen idee Piet. Tis zo'n zwarte met een wit koppie. Tiep.. Tiep... Tiep Dat soort geluidjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsjop en klaar die geluidjes, goed kruiden en op de BBQ er mee. Zal best te doen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb wel regelmatig de kans om een gans. krijgen. Is mooi vlees maar wel heel bewerkelijk, eend is ook een van mijn favorieten ( maakt niet uit wat voor kleur) Valt mij op in Frankrijk vaak op het menu, in Nederland niet. En nu terug naar Orkun...........nogmaals hoop echt dat hij door gaat breken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beste wat er kan gebeuren en dan wel voor 20+ miljoen de deur uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben er ook van overtuigd dat we potentieel goud in handen hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Er was toch interesse van Fener of Galat, of is dat verzonnen door Pa ( zaakwaarnemer) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 14:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Er was toch interesse van Fener of Galat, of is dat verzonnen door Pa ( zaakwaarnemer) Volgens veelal Turkse media hebben Turkse clubs interesse in honderden spelers. Roepen altijd maar wat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijken, kijken, niet kopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 14:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Er was toch interesse van Fener of Galat, of is dat verzonnen door Pa ( zaakwaarnemer) In het beginne ook Arsenal dacht ik Maar dat is afgezwakt |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 14:04 schreef piet de paler het volgende:Ik heb wel regelmatig de kans om een gans. krijgen. Is mooi vlees maar wel heel bewerkelijk, eend is ook een van mijn favorieten ( maakt niet uit wat voor kleur) Valt mij op in Frankrijk vaak op het menu, in Nederland niet. En nu terug naar Orkun...........nogmaals hoop echt dat hij door gaat breken je kan lullen wat je wil maar hij sloot toch heel aardig af tov zijn begin.
heb er wel vertrouwen in maar dat zullen we zo wel zien he. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 - 13:01 schreef piet de paler het volgende:[..] Blijf ik bij. Berghuis teksten, maar zolang hij ( kockzu) ons shirt draagt Blijf ik hoop hebben als voetballer.. Hij is niet minder erg of erger dan die andere Hansworsten, wit, zwart, getint of stokbroodvreters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil