BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 22 juli 2021 - 23:10   quote  deeplink  
Kwakman benoemde het goed.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juli 2021 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2021 - 23:10 schreef ar het volgende:
Kwakman benoemde het goed.
Wat zei die dan?
van geil
 van geil - donderdag 22 juli 2021 - 23:13   quote  deeplink  
Dat t kut was
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 juli 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2021 - 23:13 schreef van geil het volgende:
Dat t kut was
Slimme vent die Kwakman
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 juli 2021 - 09:54   quote  deeplink  
het was treurig
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 juli 2021 - 11:10   quote  deeplink  
Aan de andere kant, nog maar amper 20 jaar, en we verwachten al dat hij de dragende speler is...
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Dat knulletje wordt maar niet beter. Blijft dramatische passes geven, die veel te vaak balverlies opleveren. Ziet zichzelf als grote spelmaker, maar is dat echt (nog) lang niet.
VVout
 VVout - vrijdag 23 juli 2021 - 11:46   quote  deeplink  
Bescheidenheid zou hem sieren, maar laten we hem vooral vertrouwen en tijd geven. Het gaat er echt uit komen dan als hij dat met Slot ook inziet.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Jij bent geduldig VVout, ik denk eigenlijk dat hij al best wat tijd heeft gehad. Ik zou het niet erg vinden als er een club hem op komt halen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 juli 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Zucht als ik het zeg......laat maar.
Wat is er met deze jongen aan de hand ?
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 12:36 schreef piet de paler het volgende:
Zucht als ik het zeg......laat maar.
Wat is er met deze jongen aan de hand ?
Zal ik een poging doen? Deze jongen wordt omringd door familie en vrienden die hem naar de mond praten en op een voetstuk hebben gezet. Waarschijnlijk ook uit eigenbelang omdat ze de Liras al binnen zien stromen. Als je dat maar lang genoeg doet, gaat zo iemand het zelf ook geloven.
VVout
 VVout - vrijdag 23 juli 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:55 schreef netsurfer het volgende:
Jij bent geduldig VVout, ik denk eigenlijk dat hij al best wat tijd heeft gehad. Ik zou het niet erg vinden als er een club hem op komt halen.
Ik denk niet dat hij een kans heeft gehad in een renderend elftal, hoop dat zijn talent nog komt boven drijven maar dan zal hij het zelf ook moeten gaan zien.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 juli 2021 - 13:36   quote  deeplink  
Uiteindelijk zal hij zelf die knop om moeten draaien. Hopelijk kan Slot hem triggeren daarin.
VVout
 VVout - vrijdag 23 juli 2021 - 13:41   quote  deeplink  
Yep!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 juli 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Zet deze jongen in een goed team en hij zal beter spelen.
We beoordelen hem op verkeerde passes, ik had t knap gevonden als hij gisteren een goede pass had kunnen geven, vooruit. Hij zette Bannis alleen voor de keeper. Daar is de rest van de wedstrijd nul keer kans voor geweest verder.
ar
 ar - vrijdag 23 juli 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Behouden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 juli 2021 - 15:50   quote  deeplink  
Orkun staat mij juist heel hoog op het lijstje te verkopen omdat hij nog flink wat waarde vertegenwoordigd. Denk dat er nu dat wel clubs zijn die hem voor de nodige miljoenen over willen nemen. Je moet je afvragen of dat 1-2 seizoenen verder nog steeds zo is. Hij kan zich natuurlijk ook ineens gaan ontwikkelen bij ons, maar ik denk dat hij relatief het meest overgewaardeerd is, kijkend naar zijn potentiele transfersom in verhouding met zijn prestaties tot zover.
ar
 ar - vrijdag 23 juli 2021 - 15:56   quote  deeplink  
Heb (nog) vertrouwen in orrie dat er veel meer in zit.
Mrja wat je zegt, voor de juiste prijs.. verkopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 juli 2021 - 16:04   quote  deeplink  
Ik denk het ook, vond hem gisteren wel wat volwassener ogen in zijn spel dan vorig jaar. Dus wie weet. En heeft ook geen zin hem voor 3-4-5 miljoen te verkopen denk ik. Dan maar hopen dat hij stappen maakt. Maar vanaf een miljoen of 10 gaat Arnesen er hard over nadenken denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 juli 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Slot maakt hem belangrijk.
Dat doet ie niet met een speler die niets te bieden heeft.
ar
 ar - vrijdag 23 juli 2021 - 22:50   quote  deeplink  
Exact.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 juli 2021 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 19:59 schreef FR-Henk het volgende:
Slot maakt hem belangrijk.
Dat doet ie niet met een speler die niets te bieden heeft.
Dat gaat ook wat over Slot zeggen. Tot nu toe laat Kokcu het niet zien. Dit wordt het seizoen van de waarheid. Hero of Zero
R()b
 R()b - zaterdag 24 juli 2021 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 23:44 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Tot nu toe laat Kokcu het niet zien. Dit wordt het seizoen van de waarheid. Hero of Zero
Hier ben ik het wel mee eens!

Je hebt je nummer 10, irritante rat is weg, je moet het dit seizoen gaan waar maken!
Even 2 wedstrijdjes wennen op die positie en vlammen kerel, en anders sta je in het rijtje 'het een eeuwig talent'!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juli 2021 - 10:04   quote  deeplink  
Welke positie doel je op eigenlijk? Want volgens mij speelt hij nog steeds op dezelfde plek?
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 22:19   quote  deeplink  
wegwezen
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - donderdag 29 juli 2021 - 22:43   quote  deeplink  
Laat Toornstra of Jahanbakshs maar die corners en vrije trappen nemen, gaat de hele voorbereiding en vorig seizoen ook al niet helemaal lekker als hij ze neemt
Nicotti
 Nicotti - donderdag 05 augustus 2021 - 21:45   quote  deeplink  
Onze nieuwe nummer 10, het eeuwige talent

Middenvelder die wordt gebruikt als controlerende middenvelder
Maar is die positie wel de juiste?

Persoonlijk vind ik van niet, als middenvelder in die rol moet je ook kunnen verdedigen helemaal wanneer je iemand als Jens naast je hebt staan
Verliest de meeste duels omdat hij het fysiek mist
En wil zijn man ook nog wel eens laten lopen

Moet je hem dan gebruiken als echte nummer 10 achter onze "spits"?
Ook hier ben ik van mening dat dit hem niet gaat worden
Als nummer 10 moet je ook kunnen scoren (zie Til) deze kwaliteiten heeft hij niet
Lijnen uitzetten, ook hier mist hij de kwaliteiten voor, ontzettend veel balverlies door te vaak de bal aan de verkeerde kleur te geven, een balletje breed is dan, over het algemeen, geen probleem maar op die manier creëer je geen kansen als nummer 10.

Mario Been zei net in de rust, dat hij hem beter vindt spelen, ja alle ballen gaan breed en dat is nou net een van zijn "plus" punten.

Dan vind ik het ook nog onbegrijpelijk dat er niemand ingrijpt m.b.t. corners en standaard situaties, corners die in een keer genomen worden komen niet voorbij de eerste paal en komen niet hoger dan 30 cm van de grond, korte corners ja balletje breed dat kan die inderdaad

Conclusie: TEAB
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 10:28   quote  deeplink  
Krijgt elke wedstrijd wel 2/3 schietkansen .
Moet hij toch echt meer uit gaan halen .
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 10:28 schreef van geil het volgende:
Krijgt elke wedstrijd wel 2/3 schietkansen .
Moet hij toch echt meer uit gaan halen .
Kan gewoon niet goed schieten.
ar
 ar - vrijdag 06 augustus 2021 - 15:57   quote  deeplink  
Dat kan hij dus wel
Mentaal moet hij wat dingen op orde stellen, want dan krijg je een andere voetballer te zien. Maar dan moet ie dat wél doen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 15:57 schreef ar het volgende:
Dat kan hij dus wel
Mentaal moet hij wat dingen op orde stellen, want dan krijg je een andere voetballer te zien. Maar dan moet ie dat wél doen.
Haha nou dan weet ie dat waanzinnig knap verborgen te houden!
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Ja , staat te ver achter de bal , en vaak hangt hij wat naar achteren .
Iets met de motoriek i.p.v mentaal .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2021 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2021 - 16:44   quote  deeplink  
https://youtu.be/z9bE2P60C2M
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Leuke montage. En nu graag 1 met elke keer dat ie een zacht rollertje produceert. Wordt wel een langere video.
VVout
 VVout - vrijdag 06 augustus 2021 - 17:23   quote  deeplink  
Wat een gezaag allemaal, voorlopig een groep aanwezig die kan groeien. In de meeste zit nog zoveel rek dat het vertrouwen verdient, waarom nu aan de start van een seizoen al zo negatief beschouwen. Je hebt notabenen met de wedstrijd tegen Luzern een goede uitgangspositie verschaft voor verdere deelname, een resultaat waar weinige in geloofde. Geef het toch eens de tijd voor we in de moppermodus schieten. Orrie en ook andere kunnen veel beter, als je dat er weet uit te krijgen komt er nog veel meer cash over de balie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 17:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Leuke montage. En nu graag 1 met elke keer dat ie een zacht rollertje produceert. Wordt wel een langere video.
T ging erom of ie t kan
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Nee , zelfs in t filmpje niet .
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 17:23 schreef VVout het volgende:
Wat een gezaag allemaal, voorlopig een groep aanwezig die kan groeien. In de meeste zit nog zoveel rek dat het vertrouwen verdient, waarom nu aan de start van een seizoen al zo negatief beschouwen. Je hebt notabenen met de wedstrijd tegen Luzern een goede uitgangspositie verschaft voor verdere deelname, een resultaat waar weinige in geloofde. Geef het toch eens de tijd voor we in de moppermodus schieten. Orrie en ook andere kunnen veel beter, als je dat er weet uit te krijgen komt er nog veel meer cash over de balie.
Dat Kokcü niet kan schieten is al meerdere seizoenen zo. Heeft niks met zagen te maken.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 augustus 2021 - 16:13   quote  deeplink  
Kokcu lan geen team leiden en dragen alleen met zijn mond.
Is gewoon een feit, en dat koketeer met Galat dn Fener heeft hij zelf verzonnen .
Al te lang talent genoemd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 augustus 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Orkun Kökçü heeft naar eigen zeggen een inschattingsfout gemaakt tijdens de zomerstop. De aanvallende middenvelder van Feyenoord is na zijn EK-deelname met Turkije op vakantie gegaan en was niet volledig fit toen hij terugkeerde in Rotterdam. Hij heeft een gesprek gevoerd met trainer Arne Slot, die kritisch is op zijn gebrek aan fitheid. Analist Kenneth Perez van ESPN signaleert het probleem eveneens in de nabeschouwing van de gewonnen oefenwedstrijd tegen Atlético Madrid (2-1).

"Het mag beter, maar ik vind dat hij donderdag en vanavond een uitstekende wedstrijd gespeeld heeft", verwijst Slot ook naar het gewonnen duel met FC Luzern (0-3) in de derde Conference League-voorronde. "Hij wordt nauwkeuriger aan de bal en dat komt omdat hij fitter wordt. Hij kwam niet fit binnen en hij is later aangesloten, dus hij heeft ook even nodig gehad. Ik had graag gezien dat hij wat fitter binnenkwam. Die uitwedstrijd tegen FC Drita is voor hem een goede les geweest om het besef te krijgen dat hij fitter moet binnenkomen. Als hij fit is en op een hoger tempo loopt, heeft hij meer ruimte om vrij te komen en is hij ook zuiverder aan de bal."

Kökçü werd na de wedstrijden tegen Drita bekritiseerd, maar lijkt inmiddels wat beter in vorm te komen. "Ik heb weinig gespeeld, al heb ik wel gewoon getraind. Daarna heb ik ook nog tien dagen vakantie genomen. Toen werd het te krap voor mij”, doelt Kökçü op zijn voorbereidingstijd. “Het team was al begonnen toen het EK nog niet was afgelopen. Of ik dat slecht vind van mezelf? Het klopt dat ik in mijn vakantie ook kan trainen, maar het is toch wel anders... Dit jaar hebben we een andere aanpak. Er wordt veel intensiever en harder getraind. Achteraf blijkt het niet slim geweest te zijn, maar ik dacht dat ik in twee weken tijd nog wel fit kon worden."

“ Daar heb ik me in vergist en dat zal ik de volgende keer beter doen", vervolgt de jeugdexponent. "Wat we nu nog meer van mij mogen verwachten? Ik moet gewoon iedere wedstrijd een vast niveau aantikken en niet meer door de ondergrens zakken. Het niveau moet gewoon omhoog en ik moet scherper zijn. Als ik nog fitter word, kan ik vaker aansluiten en het beter bijbenen. Dat heb ik ook als doel gesteld voor mezelf: topfit worden. En inderdaad, agressiever worden in balbezit. Ik ben daar veel mee bezig nu en ik train extra, dus ik hoop dat ik snel zo fit ben als ik wil zijn.”

Hoewel Slot te spreken is over het spel van Kökçü, vond analist Perez hem 'matig' spelen en 'veel te veel' balverlies lijden; hij verloor de bal vijftien keer, het vaakst van alle Feyenoorders. "Misschien komt dat omdat hij het gevoel heeft dat hij alle steekpasses moet geven. Je moet wel een steekpass geven als de ruimte er is. Het gaat om zijn tempo, zoals Slot zegt. Inzicht heeft hij wel. Hij kan wel voetballen. Maar het gaat allemaal op veteranentempo en dat past niet bij een jongen van twintig jaar. Het moet allemaal veel frisser en dynamischer. Kijk naar de hedendaagse middenvelders, die spelen echt niet zo. Hij moet zorgen dat hij inhoud krijgt en dynamischer wordt. Anders moet hij een linie terug en puur op nummer 6 gaan spelen, zoals Sergio Busquets."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 augustus 2021 - 22:28   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2021 door RenatoBos --
ar
 ar - zondag 08 augustus 2021 - 22:38   quote  deeplink  
Let op als deze jongen er "staat".
30k.
Frstu
 Frstu - dinsdag 10 augustus 2021 - 22:41   quote  deeplink  
Het moet inderdaad veel beter. Waar ik absoluut van gruwel zijn die slechte corners. Daar hoef je toch niet fit voor te zijn?

Maar het is niet voor niets de speler waar grote clubs interesse hebben. Die jongen gaat ooit geld opleveren.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 augustus 2021 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 22:38 schreef ar het volgende:
Let op als deze jongen er "staat".
30k.
Ehmm dertigduizend?
ar
 ar - dinsdag 10 augustus 2021 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 23:08 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ehmm dertigduizend?
Ha ja! scherp.
30M uiteraard.
kenny
 kenny - dinsdag 10 augustus 2021 - 23:57   quote  deeplink  
denk echt dat hij zich weer verder gaat ontwikkelen onder slot , hij heeft onder dickie 1,5 stil gestaan in zijn ontwikkeling
kraaitje
 kraaitje - woensdag 11 augustus 2021 - 00:22   quote  deeplink  
als je het record kan pakken moet je hem wegdoen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 augustus 2021 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 23:57 schreef kenny het volgende:
denk echt dat hij zich weer verder gaat ontwikkelen onder slot , hij heeft onder dickie 1,5 stil gestaan in zijn ontwikkeling
Dat denk ik ook.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 augustus 2021 - 15:23   quote  deeplink  
Ik hoop het, maar vroeger had je toch ook die serie waarin het eeuwige talent voorkwam
Daae ben ik bang voor.
Voor hem geldt echt " geen woorden ( meer) maar daden"
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2021 - 17:02   quote  deeplink  
Prima verbindingsspeler vandaag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

0.0273079