|
|
piet de paler
|
|
|
Voor een biertje drinken in de kuip ;) De fout die ik in het verleden gemaakt heb, zal ik niet meer doen Ga zo maar naar het vak, maasgebouw niets te doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2021 - 19:12 schreef piet de paler het volgende:[..] En jij alleen maar een grote mond Maar dat heb je overal op het net......... Zit je ook in het stadion of lekker thuis ? Kunnen we een biertje drinken en kun je kennis maken met de rascist........... T is racist. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: T ook al een rascist man man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga nu naar mijn vak, ben je er Stylzz? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Uiteraard niet. Ik moet morgen gewoon werken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal het er niet meer over hebben, maar ik ben geen R Prettige wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha nee..te ver vliegen voor mij.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dank en jullie ook De dood of de gladiolen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laat je niet gek maken Piet . Binnenkort lig je weer tussen die mooie donkere prammen . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Met YouTube zit je er zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Veel racisten hebben een zwarte vrouw grappig genoeg.
Maar Piet is geen racist. Piet lijkt gewoon op meer mensen van leeftijd . Hoe ouder hoe radicaler gebaseerd op eenzijdige ervaringen.
En dat is best. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus de meeste racisten zijn Afrikanen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat een taal weer hier. Dit is een net forum ja. U komt zeker uit 073. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Prakties, kan je frieten met mayo in verkopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima gespeeld , maar na een helft de pijp helemaal leeg , hoe dan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kökcü: ''Gisteren na de training nog geoefend op afwerken''
De leeg gestreden en trotse Orkun Kökcü is tevreden met de 2-1 overwinning en de manier waarop zijn team tegen Slavia Praag de zege veiligstelde. De middenvelder bespreekt de vermoeidheid die in de zware tweede helft een grote rol speelde, de steun van Het Legioen en zijn doelpunt.
''Ik denk dat we de eerste helft echt goed hebben gespeeld'', vertelt Kökcü. ''Ook in balbezit en balverlies stonden we goed, vol pressie. In de tweede helft merkten we wel dat het lastiger werd. Ik had zelf ook te maken met vermoeidheid. Uiteindelijk ben ik trots hoe we het als team hebben gedaan.''
Kökcü maakte het belangrijke openingsdoelpunt. ''Ik kreeg de bal van Luis mee en legde hem klaar. Ik dacht 'ik ga gewoon schieten' en hij ging er lekker in. Gisteren hebben we na de training nog geoefend op afwerken. Gisteren lukte het maar niet, maar vandaag wel. Ik ben blij dat ik mijn steentje kon bijdragen. Helaas konden we onze voorsprong de eerste helft niet nog verder uitbreiden. Als het echt perfect was geweest, had het 4-0 moeten staan.''
''Ik ben niet gewisseld vanwege een blessure. Het was gewoon vermoeidheid. Ik had geen brandstof meer en dat gaf ik aan bij de trainer. Toen kwam er met Fredrik een goeie kracht in. Na het tegendoelpunt heb ik wel met spanning gekeken. We kwamen moeilijk aan voetballen toe en ze kregen op een gegeven moment hoop. Hoe we vandaag hebben verdedigd is iets om trots op te zijn.''
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste 45 minuten ooit . Gaat de goede kant op . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was tot voor kort geen grote fan van hem, had teveel balverlies en speelde niet slim. Heeft dit seizoen onder Slot echter reuzenstappen gemaakt. Vond hem de laatste weken al steeds beter worden, gisteren werkelijk briljant in de eerste helft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speeld 1 helft beter dan normaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Stammen onderling zeer zeker............... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maakt nu wel een prima ontwikkeling door onder Slot! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gisteren 5 miljoen meer waard geworden . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het zijn wel de potjes waar het omgaat, waar ook scouts veel waarde aan zullen hechten inderdaad. Nou is 5 miljoen gechargeerd maar er zijn er een aantal die er beter op zullen staan. Pedersen is er nog zo een. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 oktober 2021 - 16:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het zijn wel de potjes waar het omgaat, waar ook scouts veel waarde aan zullen hechten inderdaad. Nou is 5 miljoen gechargeerd maar er zijn er een aantal die er beter op zullen staan. Pedersen is er nog zo een. Ik durf te zeggen 20 miljoen in totaal ( de 11 spelers ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je moet eens wat minder vaak op je dildo gaan zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit was weer de echte Kokcu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is niet te verkopen dat hij niet gewisseld werd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis eigenlijk geen club ,maar je kan er wel van verliezen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is heel wiselvallig, en nog lang geen topper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk jij iets meer . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je bewijst je eigen ongelijk. Het is nog niet eens de helft. Transfermarkt is sowieso kut. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien de Turkse markt, hij is een Turks international. Ongeacht wat ik van hem denk ( is bekend) had ik hoop na de vorige wedstrijd. Echter hij heeft het ( nog steeds) niet. Bod van 4 a 5 milj pakken denk ik . Duurt te lang voordat hij er echt staat, en belemmerd andere talenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je vergeet wel even dat de lijst nog niet compleet is . En meestal overstijgt de verkoopprijs de waarde aangegeven op transfermarkt . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoeveel is hij waard dan ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nu 12 op transfermarkt , maar er komt denk nog n correctie . International en Conference league . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Transfermarkt moet gewoon een moment prikken om een waarde te geven, kan natuurlijk nooit precies zijn als een stel doorgeslagen makelaars en clubeigenaren. Kan alle kanten op als je drie keer goed speelt of een paar slechte beurten maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is maar n leidraad . niet te zwaar aan tillen . T klopt meestal aardig , niet meer dan dat . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T klopt meestal totaal niet, maar t klopt overal gelijk niet, dus dan geeft t toch een indicatie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar goed, dat de waarde stijgt is duidelijk. Interessant om dat in januari opnieuw te bekijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Orkun Kökcü staat nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling van AS Roma. De topclub uit Italië volgt de verrichtingen van de Feyenoorder op de voet. AS Roma houdt de banden warm door clublegende Francesco Totti in te zetten.
Dit meldt FeyenoordTM. Totti heeft de afgelopen periode contact gehad met de vader van Kökcü. De oud-speler van AS Roma heeft geen officiële functie, maar wordt door de club wel ingezet voor een charmeoffensief. Afgelopen zomer was er ook voldoende belangstelling van AS Roma, alleen kwam het niet tot een definitief akkoord. |
|
|
|