|
|
piet de paler
|
|
|
Stylzz wat bedoel je ........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Piet, met alle respect, t is toch hilarisch dat je telkens commentaar op Kokcu en zijn spel hebt, terwijl je eigenlijk geen idee hebt hoe hij speelt en hoe Feyenoord speelt.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup Feyenoord en veel succes vanmiddag. Maar ik blijf erbij , als je voor hem 10 milj kan vangen, zijn er betere vervangers en je zal hem niet echt missen, op welke positie dan ook En ik zal diep door het stof gaan als hij tegen 020 een hoofdrol zou spelen ......maar ik geloof het niet nog steeds niet Plaatje lijkt wel op mij alleen ik heb wat haar op mijn pannetje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Per direct van de standaardsituaties halen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wat een wispelturige speler....... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In de extra tijd een corner op kniehoogte trappen. Hoe dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daarom vind k hem een aardige voetballer, met soms top momenten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde waardeloos, geen fantasie, slechte voortzettingen , en allemaal getelefoneerd en vrij traag. Ging ook nog eens volledig fysiek onderuit, zag m steeds naar zijn benen grijpen (kramp). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gek. Ik vond m wel goed spelen eigenlijk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 16 december 2021 - 09:01 schreef van geil het volgende:Speelde waardeloos, geen fantasie, slechte voortzettingen , en allemaal getelefoneerd en vrij traag. Ging ook nog eens volledig fysiek onderuit, zag m steeds naar zijn benen grijpen (kramp). Dan heb ik een compleet andere wedstrijd gezien. Ik vind hem juist een van de besten, misschien wel de beste die we momenteel hebben. Is enorm gegroeid. Weet nu waar het om gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Das het leuke aan voetbal.Ieder ziet zijn eigen ding. De waarheid weet eigenlijk niemand en zal wel ergens in het midden liggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
I rest my case....... Hopelijk zien jullie het nu wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 december 2021 - 09:01 schreef van geil het volgende:Speelde waardeloos, geen fantasie, slechte voortzettingen , en allemaal getelefoneerd en vrij traag. Ging ook nog eens volledig fysiek onderuit, zag m steeds naar zijn benen grijpen (kramp). geen fantasie, slechte voortzettingen en allemaal getelefoneerd daar ben ik t mee eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Orkun speelt regelmatig voorspelbaar, traag in de voortzetting, schoten en corners zijn zwaar ondermaats. Minder vaak heeft hij nog wel verrassende acties.
Gisteren speelde hij overigens voldoende. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben nog steeds geen fan van hem, maar ik vond hem een van de betere gisteren.... Maar eens, de spelhervattingen blijven ruk en zijn spel is te traag. Het ziet er bedrijvig uit, maar het is niet effectief. Bij Aursnes is het precies andersom. Het ziet er eenvoudig uit maar is doorgaans erg effectief. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 16 december 2021 - 15:29 schreef CobusIII het volgende:Ik ben nog steeds geen fan van hem, maar ik vond hem een van de betere gisteren.... Maar eens, de spelhervattingen blijven ruk en zijn spel is te traag. Het ziet er bedrijvig uit, maar het is niet effectief. Bij Aursnes is het precies andersom. Het ziet er eenvoudig uit maar is doorgaans erg effectief. Aursnes is beter maar orrie speelt wel steeds beter. Piet heeft wel gelijk hoor, geld vangen en een vervanger kopen is het beste. Ik vind hem niet constant eruit springen. Elke wedstrijd iets briljants tegen vlak en te snel in dezelfde wedstrijd. Hopen dat hij zo af en toe scoort en hopen dat ze er doorheen kijken. Houding laat niet veel bests zien in de toekomst hoor
Slecht is hij zeker niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2021 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 december 2021 - 09:01 schreef van geil het volgende:Speelde waardeloos, geen fantasie, slechte voortzettingen , en allemaal getelefoneerd en vrij traag. Ging ook nog eens volledig fysiek onderuit, zag m steeds naar zijn benen grijpen (kramp). En weer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat hij de corners en vrije trappen nog neemt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat vind ik t allerergste. Hoe slecht is de rest dan wel niet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij heeft een groot mes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vreselijk vind ik het om naar te kijken. Kom in de buurt qua ergernis in mijn brein, als Linssen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik niet snap is dat er niemand opstaat in het team om te zeggen tegen kokcu dat hij moet optiefen als hij een vrije trap of corner wil nemen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk is Kokcu een ramp in de 16. Scorend vermogen van niks, dus uit armoe hij achter de bal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwembandje om. Lekker naar Italie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
He het was toch zo een goede speler volgens de meest hier, een goede speler behoud je toch....;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Piet telt zichzelf voor 10 denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snorkeltje ook mee in de koffer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij behoeft niet weg, maar die geruchten om hem heen Vinden jullie nu dat hij een dragende ( sterkhouder ) is ? Voor 4 a 5 milj zou ik zeggen ( ondanks wat ik van de man vind) verkopen. Hoe lang mag je talent genoemd worden? Met andere voetballers hadden we ( inclusief mijzelf) minder geduld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al behouden, je tast je middenveld aan, en goede opvolgers zijn tijdens deze periode moeilijk of prijzig te krijgen. En nieuwe spelers tijd nodig en die blabla. Zomer zal Orkun wel een nieuwe stap maken. Feyenoord ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vind hem nog steeds niet onmisbaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik dacht ff dat hij het aan zijn hart had... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zag er vreemd uit ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker geschoten hoor. Je hebt laten zien dat je WEL kan schieten, alleen vaker doen! Laat ze maar lullen orkie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Luister maar voor 1 keer naar Been dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu even zonder cynisme Geen corner kwam aan In de opbouw heb ik mijn twijfels Hij is niet of nog niet ( altijd) een dragende speler Hij kan niet zijn stempel zetten op een slecht draaiende wedstrijd Dat wordt toch wel verwacht van een topspeler toch? IK ZEG NIET DAT HET een slechte speler is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij scoort twee keer. De 1-1 en de 2-1.
Joe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
waar heb ik geen gelijk in? De door jou afgezeken Alireza scoort 1x
Joe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beter lezen. Ik 'zeik' Ali niet af. Snap dat t lastig wordt op jouw leeftijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja Piet, maar dan heb je ook gezien dat sommige corners wel aankwamen. Hij speelt echt in dienst voor de ploeg zonder teveel poespas. Maar dat hoeft ook niet. Daarom kan bv Aursnes ook lekker ballen. Wat wel is dat hij vaker mag schieten op doel.. waarom? Gewoon omdat hij dat kan! Haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt voor je mening Deze neem ik wel als serieus... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:39 schreef ar het volgende:Ja Piet, maar dan heb je ook gezien dat sommige corners wel aankwamen. Hij speelt echt in dienst voor de ploeg zonder teveel poespas. Maar dat hoeft ook niet. Daarom kan bv Aursnes ook lekker ballen. Wat wel is dat hij vaker mag schieten op doel.. waarom? Gewoon omdat hij dat kan! Haha Piet kijkt al lang niet meer objectief. Zelfs als Ork de pannen van t dak speelt zal ie nog wat te zeiken hebben. Ork gaat ons geld opleveren, dat is mooi. Piet vergelijkt linksbuitens met middenvelders. Hou op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:Nu even zonder cynisme Geen corner kwam aan In de opbouw heb ik mijn twijfels Hij is niet of nog niet ( altijd) een dragende speler Hij kan niet zijn stempel zetten op een slecht draaiende wedstrijd Dat wordt toch wel verwacht van een topspeler toch? IK ZEG NIET DAT HET een slechte speler is Wie zegt dat hij een topspeler is? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En jij zoekt ruzie, lekker blijven doen O daar is Henk ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Piet kijkt al lang niet meer objectief. Zelfs als Ork de pannen van t dak speelt zal ie nog wat te zeiken hebben. Ork gaat ons geld opleveren, dat is mooi. Piet vergelijkt linksbuitens met middenvelders. Hou op. Hypocriet haha
Ik ben het eens met piet voetballend dan. Dat intervieuw was keurig, nette lieve jongen hoor. Hij gaat wel steeds beter spelen… bij dat tweede doelpunt piet, dat is toch echt klasse?
Hoe dan ook zal hij wel veel beter gaan worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:Nu even zonder cynisme Geen corner kwam aan <-- geen gelijk, bijna geen. In de opbouw heb ik mijn twijfels <-- daar kan je geen ongelijk hebben, want mening. Hij is niet of nog niet ( altijd) een dragende speler <-- is een dragende speler op t middenveld. Zorgt ervoor dat andere spelers hun rol kunnen spelen. Moet daar nog wel stappen maken. Hij kan niet zijn stempel zetten op een slecht draaiende wedstrijd <-- scoort vandaag 2x en daarna kantelt de wedstrijd naar ons, zeg t maar. Dat wordt toch wel verwacht van een topspeler toch? --> Een topspeler speelt niet heel vaak bij ons. IK ZEG NIET DAT HET een slechte speler is --> daar heb je gelijk. . |
|
|
|