|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet je eerst je punt formuleren waarop je je gelijk wilt halen, piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat het geen topper is, maar een goede voetballer , en geen dragende speler....... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Topper? Meer dan 20 miljoen is een topper maar dan gaat et meer over doekoes maar ja. Ben het wel eens met piet. Hij is nu wel top voor ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2022 - 13:47 schreef piet de paler het volgende:Dat het geen topper is, maar een goede voetballer , en geen dragende speler....... Hierin geef ik je gelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer eredivisie speler van de maand |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop op een mooie transfer deze zomer. Veel beter zie ik hem niet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een kut schotjes, En die vrije trap, was echt om te janken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom neemt Aursnes de corners niet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ik maar roepen hup Orkun hup Orkun en hij nam het hele team op sleeptouw........
Toen kwam er een olifant met een grote snuit en blies voor de zoveelste keer het verhaaltje uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar even zakelijk, geloven jullie nu echt dat diteen speler is , die een hoge transfer maakt ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:Maar even zakelijk, geloven jullie nu echt dat diteen speler is , die een hoge transfer maakt ? Toch staat hij er goed op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:En ik maar roepen hup Orkun hup Orkun en hij nam het hele team op sleeptouw........ Toen kwam er een olifant met een grote snuit en blies voor de zoveelste keer het verhaaltje uit Wat een onzin weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:Maar even zakelijk, geloven jullie nu echt dat diteen speler is , die een hoge transfer maakt ? Ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vrijheid van meninguiting Henk, dat mag of ben jij de rechter ? Los dat ik niets met het ventje heb, kan ik het niet geloven. Heb pas met een ( let op) Turkse vriend gesproken Die mij vertelde dat nog nooit zijn naam genoemd is bij Turkse ploegen, en dat is niet bepaald Europese top. Maar als ik de media lees heeft de halve Europese top een bod op hem gedaan ? En nu even los van jou emotionele gevoel van onrecht . Dit is voor mij een feit, en ik hoop echt dat het 10 milj wordt ...ik moet dit eerst nog zien. Kijk eens naar zijn corners en zijn zeer zwakke schoten op het goal, geef toe iedereen hed het moeilijk. Maar als je dan de klasse ziet van Sini, die in een wedstrijd waar hij ook niet rendeerde toch eeen belangrijke actie had !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 13:27 schreef piet de paler het volgende:Vrijheid van meninguiting Henk, dat mag of ben jij de rechter ? Los dat ik niets met het ventje heb, kan ik het niet geloven. Heb pas met een ( let op) Turkse vriend gesproken Die mij vertelde dat nog nooit zijn naam genoemd is bij Turkse ploegen, en dat is niet bepaald Europese top. Maar als ik de media lees heeft de halve Europese top een bod op hem gedaan ? En nu even los van jou emotionele gevoel van onrecht . Dit is voor mij een feit, en ik hoop echt dat het 10 milj wordt ...ik moet dit eerst nog zien. Kijk eens naar zijn corners en zijn zeer zwakke schoten op het goal, geef toe iedereen hed het moeilijk. Maar als je dan de klasse ziet van Sini, die in een wedstrijd waar hij ook niet rendeerde toch eeen belangrijke actie had ! Precies. Vrijheid van meningsuiting. Dus ook je intepretaties, invullingen en inschattingen hierboven vind ik weer onzin en nog vooringenomen ook. Wen er aan, incasseren is een deugd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of jij moet leren dat niet ieder een Henk zijn mening deelt! Maar geef nu even zonder rancune eens antwoord , waar baseer jij de top voetballer klassering dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 13:48 schreef piet de paler het volgende:Of jij moet leren dat niet iedreen Henk zijn mening deelt! Maar geef nu even zonder rancune eens antwoord , waar baseer jij de top voetballer klassering dan op ? Rancune is er niet, hoor. Alleen heb jij nooit 'hup Orkun' geroepen. Je hebt wel aangetoond een vreemd soort fixatie op deze jongen te hebben.
En ik heb nooit geroepen dat Kokcu een topvoetballer is. Gemiddelde speler, niet meer dan dat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan zijn we daar over eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De belangrijkste man met Sinisterra. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2022 - 14:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Rancune is er niet, hoor. Alleen heb jij nooit 'hup Orkun' geroepen. Je hebt wel aangetoond een vreemd soort fixatie op deze jongen te hebben. En ik heb nooit geroepen dat Kokcu een topvoetballer is. Gemiddelde speler, niet meer dan dat. Het is ook maar net wat je als top kwalificeert, voor de Eredivisie en voor Feyenoord is hij top. Echt betere middenvelders lopen er niet rond op de Nederlandse velden. Hij is nog piepjong voor bijv. Engeland of Duitsland maar heeft al wel de nodige bagage.
Die gaat zeker goed geld opleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi doelpunt, maar ook hij werd slordig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De comeback die werd ingezet gebeurde onder aanvoering van Orkun Kökcü, die in het bijzonder uitgelicht werd. 'Kökcü als inspirator', zo luidde de kop. "Zoals vaak dit seizoen zorgde hij voor de creatieve momenten. Hij zette zelf de aanval op waaruit hij zou scoren. Het was een veel gezien momentje vooruitdenken van Kökcü, die in de kleinste ruimtes kan spelen en wiens handelingssnelheid blijft verbeteren." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo moet hij spelen , dan wordt het iolv een goede speler een topper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volwassen woorden na wedstrijd tegen Slavia. Was na zijn fout van slag. Eerlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo het zit 'm echt diep zeg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verschil tussen topspeler en goede speler is nog te groot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet niet wie ik onze beste middenvelder vind? Aursnes of Kokcu ,in iedergeval blij dat ze er zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2022 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik weet niet wie ik onze beste middenvelder vind? Aursnes of Kokcu ,in iedergeval blij dat ze er zijn. Toen kokcu gewisseld werd , wie stond er toen ? Zag ik het nu goed dat Walemark daar ging lopen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2022 - 14:53 schreef piet de paler het volgende:[..] Toen kokcu gewisseld werd , wie stond er toen ? Zag ik het nu goed dat Walemark daar ging lopen ? Kokcu heeft de hele wedstrijd gespeeld. Het was Toornstra die er geblesseerd af ging, waarna Walemark even op 10 stond. 10 minuten later kwam Hendrix er op het middenveld bij en ging Walemark naar rechtsbuiten. Feyenoord speelde toen geloof ik op het middenveld met de punt naar achter. Aursnes voor de verdediging, Hendrix en Kokcu naast mekaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Orkun Kökçü is the player with 2nd most smart passes (41) in the Eredivisie this season (after Jo de Jong of course - 55).
A true leader of Feyenoord.
Is the big move coming soon? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Especially that pass on the Marsian was ingenious, but shit happens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leaders in Accurate Final Third Passes, U21s:
Kökçü - 651 Vini Jr - 561 Gravenberch - 495 de Ketelaere - 438 S.Gómez - 432 Saka - 388 J.Timber - 379 Foden - 356 Abada - 353 Jørgensen - 350 Gavi - 323 Verschaeren - 321 Kaminski - 316 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Orkun Kökcü was vandaag weer enorm belangrijk voor Feyenoord tegen FC Utrecht. De middenvelder kreeg enkele grote kansen op een doelpunt en drukte zijn stempel op de wedstrijd. Kökcü doet ook nu weer mee aan de ramadan.
''Ik voel eigenlijk geen verschil met normale wedstrijden'', vertelt de middenvelder daarover in gesprek met ESPN. ''Af en toe merk je alleen wel een droge keel. In mijn hoofd heb ik het gevoel dat ik hier meer kracht van krijg. Ik denk dat ik het goed heb kunnen volhouden en redelijk mijn ding heb kunnen doen.''
Het doelpunt van Luis Sinisterra zorgde voor grote vreugde in De Kuip. ''Ik ben zeker opgelucht. Toen het 1-0 stond kreeg ik nog een kans op de 2-0, die miste ik. Tee minuten later scoorde FC Utrecht. Dat was heel zuur. Ik baalde er zo van dat ik die kans miste, maar uiteindelijk zijn we zeker opgelucht.''
Feyenoord kan zich met een goed gevoel gaan voorbereiden op de wedstrijd tegen Olympique Marseille. ''We hebben er voor de wedstrijd over gesproken. We wilde met een goed gevoel naar donderdag. De trainer vertelde het nog mooi: eigenlijk hoor je niet aan de wedstrijd van donderdag te denken, maar als je er toch aan gaat denken denk er dan aan dat je met een goed gevoel daarheen moet.''
Karim El Ahmadi De oud-middenvelder van Feyenoord was na afloop lovend over Kökcü. ''Hij was zeker de beste man van het veld. Misschien op het einde een beetje vermoeid, maar hij was overal bij betrokken. Hij neemt zijn verantwoordelijkheid, vraagt om ballen, gaat diep en is bij goals betrokken. Het is een fanatische speler en hij moet die lijn doortrekken.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond hem op het einde echt dramatisch, slordig in de passing en kansloze corners en schoten.
Daarvoor wel vaak weer belangrijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|