|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zijn er nu legio beter maar die moeten hun plek opeisen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag moet hij ( mijn) ongelijk laten zien. Laat potverdomme zien dat ik ongelijk heb ( en nu velen ) Verhef je stem , zet mensen op scherp......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik kijk nu objectief naar hem en heb nog steeds hoop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb ik altijd gedaan, maar speelt gewoon slecht dit seizoen, Trauner ook stukken! minder,dat heeft niets met "het proces" te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 15:24 schreef van geil het volgende:Heb ik altijd gedaan, maar speelt gewoon slecht dit seizoen, Trauner ook stukken! minder,dat heeft niets met "het proces" te maken. Heeft alles met het proces te maken Geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoals Bijlow Kokcu en Trauner nu met regelmaat ver onder de maat spelen, nee, vind ik niet. Dat kun je wel van nieuwe spelers zeggen, maar een op een je taak uitvoeren, dat blijft hetzelfde,zeker verdedigend. Dat je spelers moet leren aanspelen etc, dat zou ik snappen, maar de basisuitvoering ligt t aan bij deze drie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je medespeler verzaakt en je ziet meerdere spelers op je af komen dan ga je weifelen. Dus net een seconde te laat. Afstemming en taakbewustzijn van eenieder heeft effect op iedere speler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 16:05 schreef van geil het volgende:[..] Zoals Bijlow Kokcu en Trauner nu met regelmaat ver onder de maat spelen, nee, vind ik niet. Dat kun je wel van nieuwe spelers zeggen, maar een op een je taak uitvoeren, dat blijft hetzelfde,zeker verdedigend. Dat je spelers moet leren aanspelen etc, dat zou ik snappen, maar de basisuitvoering ligt t aan bij deze drie. Als de kwaliteit om je heen minder word zal je meer willen doen om het tij te keren wat nooit gaat lukken . Je kan niet ineens twee man gaan verdedigen omdat je in je goede dagen altijd 1 man goed kon verdedigen. Nu zijn de nieuwe om je heen minder dan de oude collega's om je heen maar hebben ze duidelijk talent dat nog ontwikkeld moet worden. Dan is het toch een proces dat waarschijnlijk gaat groeien . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je een topspeler in wording ben, wil ik dat wel eenkeer zien of niet Elke ker die excuaes zoeken . Kom op ........ Zit nu in het cafe in Rotterdam, en hoor niemand zeggen hij is een topspeler de laatste tijd. Je moet gewoon presteren denk ik , en ik kijk nu naar Orkun, Kijk hij leest dit natuurlijk niet..maar zou hij het wel beseffen , als je een Europese topper wil worden moet je het gaan laten zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 16:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als de kwaliteit om je heen minder word zal je meer willen doen om het tij te keren wat nooit gaat lukken . Je kan niet ineens twee man gaan verdedigen omdat je in je goede dagen altijd 1 man goed kon verdedigen. Nu zijn de nieuwe om je heen minder dan de oude collega's om je heen maar hebben ze duidelijk talent dat nog ontwikkeld moet worden. Dan is het toch een proces dat waarschijnlijk gaat groeien . Volstrekt oneens. Sterker nog ,er is veel meer kwaliteit. Ik zie vooral een gebrek aan conditie en INZET PASSIE en teamgeest. En vaak geen idee wat de afspraken zijn,wat te doen. Kan deze staf al die talen/mannetjes wel managen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 17:03 schreef van geil het volgende:[..] Volstrekt oneens. Sterker nog ,er is veel meer kwaliteit. Ik zie vooral een gebrek aan conditie en INZET PASSIE en teamgeest. En vaak geen idee wat de afspraken zijn,wat te doen. Kan deze staf al die talen/mannetjes wel managen? Laat ik het anders schrijven dan ,er is meer kwaliteit maar minder mentaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat het vooral afstemming is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het ook en met de tijd moet het steeds meer op zijn plaats gaan vallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat het teamgevoel ook sterker word met de tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 12:32 schreef piet de paler het volgende:Vandaag moet hij ( mijn) ongelijk laten zien. Laat potverdomme zien dat ik ongelijk heb ( en nu velen ) Verhef je stem , zet mensen op scherp......... Hij had 5 minuten nodig om jou vraag te bevestigen met yes i can Piet. Alleen liet hij zijn voeten spreken inplaats van zijn stem te verheffen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 20:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij had 5 minuten nodig om jou vraag te bevestigen met yes i can Piet. Alleen liet hij zijn voeten spreken inplaats van zijn stem te verheffen. Stak met het juichen zijn middelvinger op naar Gimenez. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of was het Piet inderdaad? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Knap doelpunt. Beheerst geschoten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft goede momenten maar kom op...., en als aanvoerder je vinger opsteken ...tegen mij mag dat. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Het is allemaal teveel gedoe met hem. Goh wat mis ik Aursnes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2022 - 22:19 schreef piet de paler het volgende:Hij heeft goede momenten maar kom op...., en als aanvoerder je vinger opsteken ...tegen mij mag dat. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Leuk zinnetje ,kunnen we niks mee,doen we niks mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kwam deze reactie ergens tegen…prima verwoord
Deze jongen is 21 en net een week benoemd tot aanvoerder. De complete voorbereiding gemist door een blessure dus fysiek een achterstand. En dan zijn er toch een hoop 'supporters' die dit jeugdproduct volledig neersabelen. Met 'supporters' heb je geen vijanden nodig hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 03:01 schreef RenatoBos het volgende:Kwam deze reactie ergens tegen…prima verwoord Deze jongen is 21 en net een week benoemd tot aanvoerder. De complete voorbereiding gemist door een blessure dus fysiek een achterstand. En dan zijn er toch een hoop 'supporters' die dit jeugdproduct volledig neersabelen. Met 'supporters' heb je geen vijanden nodig hoor Ja en .........mag je je mening niet geven , Ik hoop nog steeds dat het een topper wordt, maar ja ......spelen bij een topclub met een top salaris wordt je ook gewogen op die manier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij jou word de één alleen net wat harder afgevallen dan de ander. En Kokcu helemaal.
Jorgensen mocht 3 jaar geen fatsoenlijke bal recht vooruit schieten en jij had nog hoop, Kokcu is bij elke verkeerde pass al de kop van jut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 13:05 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja en .........mag je je mening niet geven , Ik hoop nog steeds dat het een topper wordt, maar ja ......spelen bij een topclub met een top salaris wordt je ook gewogen op die manier. d:-)))) Goed dat je je eigen aangesproken voelt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een vraagje, ik vraag mijzelf af of jullie in het stadion zitten.... De meeste mensen op vak T hebben net als ik een haat liefde verhouding. Er wordt net gedaan of ik het heel anders zier dan 80% van mijn vakkie. Of zijn de andere vakken helemaal idolaat van Orkun? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 17:30 schreef piet de paler het volgende:Even een vraagje, ik vraag mijzelf af of jullie in het stadion zitten.... De meeste mensen op vak T hebben net als ik een haat liefde verhouding. Er wordt net gedaan of ik het heel anders zier dan 80% van mijn vakkie. Of zijn de andere vakken helemaal idolaat van Orkun? Hier je antwoord Piet
quote]Op maandag 12 september 2022 - 13:58 schreef MMM het volgende: Bij jou word de één alleen net wat harder afgevallen dan de ander. En Kokcu helemaal.
Jorgensen mocht 3 jaar geen fatsoenlijke bal recht vooruit schieten en jij had nog hoop, Kokcu is bij elke verkeerde pass al de kop van jut.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
WAar staat dat ik niet Hoop dat Orkun een topper wordt ........... Ik ben toch gvd Feyenoorder of niet............. We zullen het zien ....en echt ik hoop,dat het een topper wordt......... We wachten af, donderdag mag hij het weer laten zien .. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat hoop je helemaal niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus vooroordeel........of helderziend...... Ik kan wel wat quotes van jou tevoorschijn toveren , hoe je dacht over diverse spelers, en daarna de hemel in prijzde en naderhand afserveerde En neem van mij aan dat ik het beste voor heb met elke speler. De consensus die we kunnen delen is dat Orkun de laatste maanden niet is waar hij (was) en hoorde te zijn . Of zeg ik daar ook iets verkeerds aan? En mijn mening over zijn broer geef ik toe is persoonlijk, en mag ik niet op hem betrekken Mea culpa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel tekst. Maar je hoopt dat jij gelijk hebt en zou t vreselijk vinden als t andersom was. Geeft niets. Ik vond maar 1 speler echt helemaal niks. En nog steeds. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok laten we hopen dat dit een fantastisch seizoen gaat worden, met een groeiende Kokcu waar ik de stipjes niet op de o en de u krijg hahahahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:Ok laten we hopen dat dit een fantastisch seizoen gaat worden, met een groeiende Kokcu waar ik de stipjes niet op de o en de u krijg hahahahaha Kopie plak Piet voor stipjes ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kökcü spellingcontrole :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Orrie moet gewoon aan de bak en ophouden met ongeplaatste schoten die over of naast gaan. Verder niet te veel miepen, maar heeft ie zelf ook door nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:Nu even zonder cynisme Geen corner kwam aan In de opbouw heb ik mijn twijfels Hij is niet of nog niet ( altijd) een dragende speler Hij kan niet zijn stempel zetten op een slecht draaiende wedstrijd Dat wordt toch wel verwacht van een topspeler toch? IK ZEG NIET DAT HET een slechte speler is Wie zegt nou eigenlijk dat ie een topspeler is? Die vraag heb ik al eerder gesteld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: De media" schoppie na Henk." En diverse analisten, Turkse bondscoach, Wat is je punt , of heb je oo maandag avond zin om wat digitale ruzie te zoeken ?
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 19:12 schreef piet de paler het volgende:[..] De media" schoppie na Henk." En diverse analisten, Wat is je punt , of heb je oo maandag avond zin om wat digitale ruzie te zoeken ? Noem dan die media. Je bent eerder niet specifiek geweest. Hier heeft niemand Orkan een topspeler genoemd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Studio voetbal, dit was het weekend , Turkse media ......Hans Kraaij, Hugo Borst Daarom ligt hij ook onder een vergrootglas, en is hij aanvoerder. En hoge bomen .........
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar kan Orkan geen zak aan doen. Schiet dan je pijlen op die analisten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pffffffff Henk Henk ....... Hij heeft een top salaris, aanvoerder, Turks international.dan mag je zo iemand best kritisch volgen. Maar als jij gelijk wil hebben ...nou plezier er mee.
|
|
|