|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had dit stuk al gelezen , zit wel een kern van waarheid in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 17:30 schreef piet de paler het volgende:Even een vraagje, ik vraag mijzelf af of jullie in het stadion zitten.... De meeste mensen op vak T hebben net als ik een haat liefde verhouding. Er wordt net gedaan of ik het heel anders zier dan 80% van mijn vakkie. Of zijn de andere vakken helemaal idolaat van Orkun? Ik zit op vak T en beaam totaal niet wat jij zegt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan is het alleen mijn omgeving |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen gelijk, gaat het niet om. Kokcu speelt naar behoren. Anaalisten zijn ook broodverdieners. En willen overdrijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goede conclusie, en zoals ik al riep, de tijd zal het leren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft geen top salaris |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan heb ik nieuws voor je. Dat hebben ze allemaal. Zie salarisbegroting Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar zal die Balkenende van balen zeg, met zijn hongerloontje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wat vind jij een top salaris dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik las namelijk 6 ton namelijk. Dat is geen top salaris voor een voetballer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs de wisselspelers kregen we nooit verhuurd of verkocht door het salaris. Met pak m beet 22 miljoen voor 26 selectiespelers ,zeg ik, reken maar uit. En in NL gaat heel veel buiten het salaris naar het vangnet voor voetballers. 6 ton is overigens 4x Balkenende. In Nl is dat voor een voetballer 8x.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Balkenende is een wassen neus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zekers, maar de vergelijking met bijvoorbeeld Engelse salarissen ook. Daar wordt niets afgedragen voor de toekomst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hier heb je nog een verplichte afdracht voor een fonds en etc, maar dat is niet bizar veel. Maar zes ton is geen top nog. Wel flink hoog bij Feyenoord, maar zijn meer grootverdieners |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Precieze cijfers zijn moeilijk te vinden, maar website Salary Sport schrijft dat Kökçü jaarlijks € 600.000 verdient.
Volgens jouw link gewoon 6 ton? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 22:38 schreef MMM het volgende:Precieze cijfers zijn moeilijk te vinden, maar website Salary Sport schrijft dat Kökçü jaarlijks € 600.000 verdient. Volgens jouw link gewoon 6 ton? Dat was, nu meer dan 1 miljoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat staat er niet. Hij krijgt nu 6 ton.
Feyenoord wil hem graag verlengen en dan zou hij boven t miljoen komen. Maar geen idee of hij wil bijtekenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vul t maar in dan. Vraag me dan wel af waar die 21,4 miljoen naar toe gaan die overblijven. Hou eens op met die onzin, hij is aanvoerder. En nummer 1 bij Slot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelf nadenken is iets belangrijker dan t geschreven woord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een salaris wordt vastgesteld bij een contract verlenging. Dat is in 2020 gebeurd. Toen was de situatie rondom hem toch echt anders… Dus zelf nadenkend lijkt mij die 6 ton nog logisch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2022 - 06:19 schreef Stylzz het volgende:Een salaris wordt vastgesteld bij een contract verlenging. Dat is in 2020 gebeurd. Toen was de situatie rondom hem toch echt anders… Dus zelf nadenkend lijkt mij die 6 ton nog logisch Precies.
Dat hij er bij een (eventuele) contractverlenging flink op vooruit zal gaan is logisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus droom lekker verder. Die bedragen die jullie noemen zijn minimaal netto.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pedant stukje journalistiek.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jens Toornstra werd miljonair.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat dacht jij dan, dat hij bij de voedselbank loopt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overigens telt NL 300.000 miljonairs. Dat is best veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar staat ook dat Vente toen 2 ton verdiende. Geen idee, maar ik gok dan dat 6 voor Kökcü best realistisch is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat mag. Ik denk voor mezelf te weten dat dat netto is. Zeker gezien de salaris uitgaven van Feyenoord. Anders kom je daar nooit aan. Jeugdspelers een tot drie ton. Haal die ervan af, en dan zit je op 1,5 miljoen per basisspeler gemiddeld en de eersten daarachter. Kokcu is basis, en captain. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar die laatste zin. Dat was niet zo toen zijn salaris was vastgesteld twee jaar terug. En er is geen verlenging. De mannen van t kampioenschap verdiende dik ja daarna. Maar daar hoorde Kökcü niet echt bij? Maar goed ik heb verder geen idee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2022 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Ja maar die laatste zin. Dat was niet zo toen zijn salaris was vastgesteld twee jaar terug. En er is geen verlenging. De mannen van t kampioenschap verdiende dik ja daarna. Maar daar hoorde Kökcü niet echt bij? Maar goed ik heb verder geen idee. Hoezo moet je verlengen voor opslag. Dat is bij een normale baas toch ook niet. Weet wel zeker dat hij opgewaardeerd is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben niet anders gewend dat er een contract aanpassing in het voetbal plaatsvindt bij een salaris verhoging. Ik heb eigenlijk nooit anders gehoord/gelezen. Voetbal is niet echt vergelijkbaar met een normale baas toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Natuurlijk lees je dat niet. Het is toch heel normaal dat iemand wordt opgewaardeerd zonder verlening Leeftijd meer speeltijd/ vaste basis. Inzet/andere extra taak(aanvoerder) Zo zijn er nog wel wat dingen te bedenken.
Contractverlening is nieuws. dus ja, dat komt in het nieuws. Overigens hoeft daar lang niet altijd een salarisverbetering bij te komen. Zijn ook voorbeelden van minder, door een oudere leeftijd. of gewoon hetzelfde salaris. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij een reguliere baas werkt dat zo ja. In t voetbal. zijn veel dingen toch anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker, maar die dingen die ik noemde,op zeker van niet. Dat lijkt me gewoon volstrekt normaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker. Maar ik kijk nergens meer van op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een speler is nog nooit meer gaan verdienen omdat hij een van de belangrijkste spelers is en aanvoerder is geworden zonder contractverlenging.
In de voetballerij word je contract verlengd en/of opgewaardeerd. En zijn laatste verlenging is van even terug, zit dus echt niet over het miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij echt de grootste onzin MMM. Maar, even goede vrienden. We hebben allemaal onze gedachten en mening. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kökçü is momenteel op pad met Turkije en weet enkele clubs die interesse hebben, toch hopen de Rotterdammers op een langer verblijf, ze hopen de middenvelder met een verbeterde aanbieding, waarmee hij een van de beste betaalde spelers wordt, over te halen voor een langer verblijf.
Juni 2022 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zal nog 1 x reageren Kokcu zegt bijvoorbeeld , ik blijf , als jullie me 3 ton erbij geven in plaats van 6, dan wacht ik met bijtekenen. Zomaar een optie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog nooit gehoord in de voetballerij. En als dat zo zou zijn lekt dat altijd uit natuurlijk.
Maar we komen er niet uit ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat kan nooit Geile ,alleen als ze het contract openbreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t prima . Maar eerlijk gezegd zit ik nu te lachen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De aarde is plat zal ik maar zeggen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoals een oude Vlaardingert altijd zegt . Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen..
Dat ga ik ff in de binnenkant van mijn oogies bekijken haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2022 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zoals een oude Vlaardingert altijd zegt . Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.. Dat ga ik ff in de binnenkant van mijn oogies bekijken haha Haha, jij gaat weer van bil, ouwe neukerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol ik zit meer af te wachten op nog een doelpunt van Liverpool. |
|
|
|